Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru cele două tuneluri „pentru urși” pe care UMB le va construi pe cei 5 kilometri din Autostrada A1 Lugoj – Deva, singurul tronson care lipseşte pentru a avea autostradă completă între Sibiu şi vama Nădlac II, anunță Economedia.
Constructorul băcăuan poate începe astfel lucrările la tuneluri, care valorează 842 milioane lei și vor dura 34 luni. Anterior, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu spunea că lucrările efective vor începe la sfârșit de iunie, început de iulie.
În aprilie, UMB primise Autorizația de Construire pentru cei 5 kilometri, dar fără tuneluri. Lotul lipsă de pe Autostrada A1 Lugoj – Deva este un contract de 1,8 miliarde lei finanțat din PNRR. Lotul de 9 km Holdea – Margina (n.r MT notează eronat Marginea) va permite circulația pe Autostradă completă de la Sibiu (Boița) la Nădlac II.
Cele două tuneluri sunt proiectate la km. 52 + 841 – 53 +209 respectiv 53 +581 -55+ 459. Ele vor avea o lungime totală de 2,13 km.
Astfel, dacă UMB va respecta termenul (august 2026 finalizare lucrări/ decembrie 2026 pentru decont facturi), se va circula pe autostradă fără întrerupere de la Sibiu (Boița) la Nădlac 2.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: cum se lucreaza pe sibiu pites , autostrada lipsa , cand va fi gata sibiu pitesti , sibiu nadlac , sibiu pitesti , Sibiu , autostrada , Nadlac , Centura Bucureștiului
Vizualizari: 4390
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Cornel Sibianul
Acum 4 ore
Ada
Acum 4 ore
Ioan Rotar
Acum 5 ore
Rotar
Acum 6 ore
EVREU