Joi,
24.04.2025
Cer Senin
Acum
10°C

Modalități de contact și plată Electrica Furnizare. Tot ce trebuie să știi

Modalități de contact și plată Electrica Furnizare. Tot ce trebuie să știi

Electrica Furnizare se adaptează noilor cerințe și obiceiuri de contact și plată ale clienților, investind constant în digitalizarea serviciilor oferite acestora, demers ce reflectă una dintre direcțiile strategice adoptate la nívelul companiei. Creșterea satisfacției clienților este o preocupare prioritară, motiv pentru care Electrica Furnizare pune la dispoziția acestora metode simple și rapide de contact și plată care pot fi accesate din confortul casei, respectiv:

Metode de contact:

Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

- factura în format electronic

- transmiterea indexului prin autocitire

- plata online a facturilor

- vizualizarea istoricului facturilor

- vizualizarea graficului de consum

- eviden­ța plăț­ilor la zi 

Formular de contact online

Pentru obținerea de informații cu privire la contractul de furnizare, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.

Chatbot Electrica Furnizare

Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual disponibil 24/7, menit să optimizeze timpii de răspuns la solicitări diverse, precum și să simplifice procedura de contactare a furnizorului. E-chat rezolvă din câteva click-uri solicitări în relație cu factura, indexul, oferta curentă de energie, contul MyElectrica și multe altele. Acesta poate fi găsit în orice secțiune a site-ului www.electricafurnizare.ro, dând click pe mesajul „Cum te putem ajuta?”. 

Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Pentru informații referitoare la subiecte de interes, clienții au la dispoziție pagina „Asistență clienți”, ce poate fi accesată la link-ul https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/.

Metode de plată:

Compania pune la dispoziția clienților săi diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid: MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), Internet banking, debit direct (Banca Transilvania, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD); aplicațiile MyBRD Mobile, mobilPay Wallet, Orange Money, 24pay şi evrixa.

Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni: automatele de plată StartPay; serviciul Westaco Express; centrele de plăți un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ATM-uri (BCR, Garanti Bank, CEC Bank, BRD); automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank; terminalele Idea Bank.

Confirmare plată prin meniul Interactiv Call center

Clienții casnici ai companiei au la dispoziție o nouă funcționalitate de tip self-service: Confirmarea plății prin intermediul Call center (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal). Noul serviciu permite clienților să confirme plata facturilor direct din meniul interactiv Call center, fără a mai fi necesară interacțiunea cu operatorii sau transmiterea confirmării prin canelele online de contact. Este necesar însă ca un client să nu aibă mai mult de două facturi neachitate și să realizeze plata integral.

Clienții Electrica Furnizare care sunt nevoiți să se deplaseze într-un centru de prezență al companiei, au la dispoziție platforma E-programare, disponibilă la link-ul www.electricafurnizare.ro/e-programare, prin intermediul căreia își pot programa în avans vizita la punctul de prezență din municipiul Sibiu. Astfel, aceștia pot evita timpii de așteptare și pot beneficia de consultanța solicitată la ora pentru care au realizat programarea.

Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica și asigură furnizarea energiei electrice la peste 3,2 milioane locuri de consum. Electrica Furnizare pune pe primul loc interesul clienților săi și își exprimă, și pe această cale, toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul.

Electrica Furnizare

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

10 comentarii

Eu

Acum 7 luni

Cea mai jalnică companie. Sunt praf. Conducere politica mediocra

Raspunde

Maria Farcas

Acum 7 luni

Buna seara ! Va rogg sa ne facilitati accesul de a putea discuta cu un operator, de când ați schimbat programul ne bulversat cu facturi de estimat după ce transmitem index si ne intocmiti factură aferentă indexul, ati trimis preaviz de deconectare ptr ca nu s-a plătit factura de estimat ???? Dar e posibil ??? Atunci fixati data de transmitere index ultima zi din luna si ne facturati de la data de 1 până la 30/31 ale lunii ,ne-ati zăpăcit la ca o ci atatea facturi intr-o luna.Va rog sa reveniți la modul de facturare anterior date dec01.01.2024.Multimesc !!! Sper sa fi fost înțeleasă!!

Raspunde

Dora

Acum 7 luni

Am incercat toate variantele de contact ca sa sesizez ca nu pot transmite indexul, aparand o eroare 00000001. Nici un efect. De la 1 ianuarie facturile nu se emit lunar, mare efort informatic, probabil transpira serverul. Nu am gaz, motiv pentru care incalzesc apa si gătesc electric, fiind considerata o consumatoare risipitoare si taxata ca atare. Iar factura emisa la 6 luni imi bulverseaza bugetul. Si as mai avea de spus, dar sigur nu va citi nimeni de la aceasta firma de roboti.
Raspunde

Sibian

Acum 7 luni

Așa o companie de tot răsul care te face să ajungi la psihiatrie se joacă cu mintea ta,nu poti vorbi cu un operator la telefon,nu trimit facturile la timp,nu citesc ceasurile conform masurilor date tot dei ei, porți trimite citirile dar ei tot ce index vor pun,etc,etc
Raspunde

Ion

Acum 7 luni

am aplicatia blocata de 1 luna. credeti ca se grabesc sa rezolve situatia? jalnici! politruci
Raspunde

Pascu

Acum 7 luni

Sunteți praf. Dau citirea ,dar se facturează ce vreți voi. 2,3,4 facturi într-o lună. Cum e posibil să dau o citire și voi să puneți din burtă altă " estimare"? Păi ce rol mai are citirea?
Raspunde

Orzea

Acum 7 luni

Vreau ca factura care va fi emisă pe numele Dudaș Eugenia Maria din strada Avram Iancu 55 Dumbrăveni județul Sibiu să mi se comunice prin gmail meu [email protected]. Mulțumesc frumos
Raspunde

Lucia

Acum 7 luni

Scrieti atat de frumos despre Electrica Furnizare incat am convingerea ca sunteti abonatul unui alt furnizor.

Raspunde

Cinca Iustinian

Acum 7 luni

Incerc de ceva timp sa deschid cont pe un alt loc de consum și nu reușesc ! I-mi resping continuarea pe motiv nu -d corecte emailul sau parola !?, ceia ce nu este adevărat!Nimeni nu-mi răspunde la apeluri!

Raspunde

Rahati

Acum 3 luni

nu mi-a venit factura de 1 an. nu reusesc sa dau de un operator la numarul de contact de pe site. pur si simplu nu exista optiunea sa intri in legatura cu operatorul.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus