Deschis în 2006 sub brandul Real, hipermarketul - ancoră din Sibiu Shopping City a reprezentant primul mare centru comercial din zona Sibiului. În 2013 el a fost achiziționat de Auchan și și-a schimbat numele. De câteva zile a trecut printr-un proces de rebranding, noua denumire oficială fiind ATAC by Auchan. De ce ATAC? ”Pentru că atacăm prețurile”, spun oficialii companiei.
Auchan a sărbătorit joi împlinirea a 18 ani de funcționare pe piața din România, ocazie cu care la sediul hipermarketului din Șelimbăr au organizat o conferință de presă în care au prezentat câteva dintre principalele cifre din spatele ”maturizării”, dar și unele detalii interesante legate de comportamentul sibienilor la cumpărături.
În prezent Auchan are peste 440 de magazine în țara noastră, dintre care 26 sunt hipermarketuri clasice și șapte hipermarketuri ATAC Hiper Discount, precum cel de la marginea Sibiului. În total Auchan angajează peste 7.000 de oameni, care organizează peste 50.000 de produse în gama permanentă. În zona alimentară 90% sunt produse ce provin de la companii românești.
În Sibiu Auchan funcționează din 2013, după ce au preluat hipermarketul Real, deschis în 2006. ”Ce este diferit la ATAC by Auchan față de hipermarketurile obișnuite este că nu mai trebuie să urmărești o anumită promoție pentru a găsi prețuri mici. Noi avem promoții tot timpul, iar prețurile scad în cascadă. Cu cât cumpăr mai multe produse cu atât prețul produsului scade”, a explicat Ana-Maria Ghilinta, director de magazin.
Întrebată dacă transformarea în ATAC by Auchan vine în urma anunțului Selgros care pregătește intrarea pe piața sibiană, director Auchan a explicat faptul că astfel de strategii de marketing se stabilesc și se implementează pe perioada a câțiva ani, detaliile ATAC fiind stabilite cu mult înainte de anunțul competiției. În plus, ATAC există și în alte orașe din țară, nu doar la Sibiu.
După transformarea în ATAC, din urmă cu două săptămâni, numărul clienților a crescut cu până la 15%, iar valoarea bonului mediu a urcat cu aproape 10 procente.
Întrebată dacă prin noua modalitate de reduceri magazinul devine un concurent direct al Metro, Ana-Maria Ghilinta a explicat: ”Noul concept se adresează în egală măsură persoanelor fizice, cât și micilor comercianți care profită de reduceri pentru propria afacere”.
La ATAC by Auchan lucrează în prezent 120 de persoane, dintre care una se ocupă, mai nou, ca aparatele pentru returnat ambalaje cu simbolul SGR să funcționeze fără probleme. Șefa de magazin spune că cele două aparate SGR funcționează în procent de 93% din timp.
”Au crescut fantastic cifrele, se vede de la o zi la alta că oamenii își doresc să recicleze în număr tot mai mare. În septembrie, spre exemplu, am avut peste 230.000 de ambalaje returnate”, a mai spus Ana-Maria Ghilinta. ATAC by Auchan colectează inclusiv uleiul uzat, de la începutul anului strângându-se peste 5.300 de litri de ulei uzat. Ca un mic pont, dacă aveți mai multe ambalaje de returnat este indicat să le duceți în intervalul 07:00 – 08:00 dimineața sau seara, între orele 20:00 – 22:00, când aparatele sunt libere.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 6424
Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Jean
Acum 3 ore
Un sibian
Acum 3 ore
Un sibian
Acum 4 ore
Anomis
Acum 6 ore
Dth