Reprezentanții Tursib anunță că s-au confruntat în aceste zile cu o problemă tehnică referitoare la volumul datelor stocate pe servere, care au determinat un blocaj al sistemului.
„În prezent, echipa tehnică lucrează pentru a remedia disfuncționalitățile, însă având în vedere faptul că volumul de date implicat este semnificativ, procesul necesită mai mult timp”, transmit cei de la Tursib pe pagina de Facebook.
Începând de astăzi, 5 decembrie, o parte din sistemul de ticketing este funcțional, respectiv călătorii își pot achiziționa titluri de călătorie prin următoarele canale de achiziție: Portalul Tursib, Aplicația mobilă SibiuBus, Aplicația mobilă 24Pay, Colaboratori – Simpa și Alpacom, Agențiile Tursib
„Aparatele contactless din autobuze sunt în continuare în curs de remediere, astfel deocamdată nu se pot face achiziții prin intermediul acestora și este posibil ca la validarea titlului de călătorie să apară erori chiar dacă titlul de călătorie este valabil. Pe măsură ce situația va fi remediată, vom actualiza secvențial informațiile.
Ne cerem scuze pentru inconveniente și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a pune în funcțiune întregul sistem în cel mai scurt timp”, mai transmit cei de la Tursib.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 2875
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Dragan Cristina
Acum 5 ore
Emil
Acum 5 ore
Hermannstädter
Acum 5 ore
Valentino Versace
Acum 5 ore
John