În timp ce pentru secțiunea întâi a centurii ocolitoare tot nu a fost semnat actul adițional pentru refacerea porțiunilor construite de Todini, dar deteriorate pentru că nu au fost consolidate, brașovenii de la Vectra Service au terminat de decopertat terenul ce va fi ocupat de ultimii 2,4 km de autostradă din centura Sibiului.
Reprezentanții Vectra Service spun că, potrivit anunțurilor inițiale, termenul de finalizare a lucrărilor rămâne finele acestui an. ”N-am jurat, dar așa vrem, să terminăm lucrările în acest an. Sperăm să nu fie probleme cu vremea, care, până acum, ne-a cam ținut în loc. Dacă vremea ne va permite, da, vom termina în cursul acestui an”, spune Bogdan Partene, directorul de contract pentru varianta de ocolire a Sibiului din partea Vectra Service.
Potrivit lui, lucrările la cei 2,4 km de autostradă vor merge în paralel cu reabilitarea celor 3,6 km de drum județean care vor face legătura între autostradă și DN1/DN7. De altfel, deja au fost instalate semafoarele pe traseu. În primă fază, lucrările de consolidare vor începe pe partea stângă a drumului (partea opusă Zonei industriale vest). Lucrările nu vor presupune, însă, lărgirea drumului. În prezent, drumul asfaltat măsoară aproximativ 7,5 metri lățime, iar după finalizare va avea o lățime de opt metri.
Cât privește sensurile giratorii prin care vor fi reglate intersecțiile dintre autostradă și drumul județean și drumul județean și DN1/DN7 în zona aeroportului, acestea nu vor avea nimic spectaculos, nimic ”extrem de mare”.
De altfel, porțiunea de drum județean va pune cele mai mari probleme – pe partea dreaptă există o serie de utilități care trebuie reabilitate. În plus, drumul va fi în permanență sub trafic, iar potrivit legii nu pot fi închise pentru lucrări de reabilitare pe porțiuni mai lungi de 500 de metri pe un singur sens de mers.
Lucrări suplimentare
În timp ce reprezentanții Geiger și Max Boegl se împung, reciproc, pe tema folosirii utilajelor pe șantierul primei secțiuni a centurii ocolitoare a Sibiului, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România este așteptată în cursul acestei săptămâni să decidă asupra soluției de refacere a porțiunilor deteriorate. Potrivit reprezentanților oficiali care lucrează la varianta de ocolire a Sibiului, valoarea lucrărilor suplimentare este aproximată la 2,8 – 3 milioane de euro. Constructorii cer pentru aceste lucrări suplimentare un termen de finalizare a lucrărilor de șase luni, termen ce nu a fost negociat, încă.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Compania Naţională , Drumuri Naţionale , Max Boegl , Vectra Service , Reprezentanții Vectra Service , Bogdan Partene
Vizualizari: 408


Ultimele comentarii
Acum 3 ore
Adi
Acum 4 ore
X
Acum 5 ore
Toto
Acum 6 ore
Un sibian
Acum 6 ore
Ina