Sâmbătă,
05.10.2024
Ploi Scurte
Acum
15°C

Sibieni, pregatiti bicicletele: a inceput marcarea pistelor

 

Reprezentanții DPC au început marcarea pistelor de biciclete, prevăzute să aibă o lungime totală de aproape 35 de km. Angajații societății Consiliului Local au început marcarea pistelor pe strada Alba Iulia, din dretul tipografiei Polsib către strada Andrei Șaguna.  ”Dacă va fi vreme bună, în aproximativ două săptămâni vom termina în tot orașul”, apreciază Gheorghe Lazăr, directorul DPC SA. Ordinea străzilor care urmează să fie marcate cu piste de biciclete va fi stabilită de Primăria Sibiu.
Marcarea pistelor presupune doar delimitarea, cu vopsea roșie, a viitoarelor piste, fără ca suprafața propriu-zisă de rulare să mai fie vopsită, soluție care a fost adoptată pe tronsonul ce Școala de înot – Aleea Călăreților.
 
 
17,38 de km pe sens de mers
 
În urma deschiderii centurii ocolitoare a Sibiului, administrația locală a demarat un proces de amenajare a pistelor de biciclete în Sibiu. În total, până acum au fost create zece tronsoane care să lege cartierele Sibiului de centrul orașului. Nodul principal al rețelei de piste de biciclete va fi Piața Unirii.
 
 
Lista tronsoanelor
 
Tronson 1: pe strada Ludoş, între Calea Poplăcii şi pista existentă.
 
Tronson 2: din Piaţa Unirii, pe strada Andrei Şaguna, apoi pe Şoseaua Alba Iulia până în dreptul străzii Europa Unită.
 
Tronson 3: din Bulevardul Vasile Milea, pe strada Nicolae Iorga până la intersecţia cu Bulevardul Mihai Viteazu
 
Tronson 4: strada Semaforului – strada Rahovei – Bulevardul Mihai Viteazu – strada Nicolaus Olahus – strada Şcoala de Înot
 
Tronson 5: strada Hipodromului (legătura cu pista de pe strada Iorga)
 
Tronson 6: pe Bulevardul Vasile Milea, între strada Nicolae Iorga şi Piaţa Unirii
 
Tronson 7: pe strada Ştefan cel Mare, între Piaţa Revoluţiei şi strada Moldoveanu.
 
Tronsonul 8: din cartierul Broscărie, pe strada Ştefan cel Mare, apoi pe strada Bâlea, strada Herman Oberth până în sensul giratoriu de pe Bulevardul Corneliu Coposu.
 
Tronsonul 9: din Piaţa 1 Decembrie, pe strada Herman Oberth, prin sensul giratoriu Bulevardul Corneliu Coposu, se ajunge în Piaţa Unirii, apoi pe Calea Dumbrăvii şi strada Lomonosov, făcându-se joncţiunea cu pista existentă.
 
Tronson 10: din Piaţa 1 Decembrie, pe strada Regele Ferdinand, apoi pe strada Constituţiei şi până în sensul giratoriu de pe Bulevardul Corneliu Coposu.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Comentarii

15 comentarii

Problema rezolvata

Acum 13 ani

Acum cei care plangeau dupa harburile alea de troleibuze pot circula din nou \"eco\" , in comuniune cu natura.
Raspunde

Bravo

Acum 13 ani

In sfarsit incepem si noi sa ne indreptam intr-o directie buna. Daca si participantii la trafic, mai ales \"baietii in galben\", ar respecta biciclistii am arata si noi mai a tara civilizata.
Raspunde

Eugen

Acum 13 ani

O problema mare reprezinta starea carosabilului. Drumul e cel mai rau la chiar la margine - aici e plin de gropi si de canale cu diferente de nivel. Nu ajunge marcarea cu rosu. Trebuie reparat!
Raspunde

E-off

Acum 13 ani

Nici o problema... vine E-on si le sparge in cateva saptamani...
Raspunde

un sibian

Acum 13 ani

o afacere faina si cu marcajele astea. acum cateva saptamani s-au refacut marcajele pe coposu, la cateva zile dupa aceea s-a anuntat marcarea pistelor pt biciclisti. au tras baietii niste puncte galbene de reper pe margine pt marcare completa ulterioara, iar acum au tras si punctele albe pentru redimensionarea celorlalte benzi. Oare cat costa stergerea marcajelor proaspat vopsite si retrasarea altora, dupa noile dimensiuni (avand in vedere ca a scazut din latime, pentru a face loc si pt banda pt biciclisti) ale benzilor de circulatie?? Cine e fraierul care plateste (nu ca nu stim cu totii) si unde se duc banii (nu ca nu cunoastem)???
Raspunde

Sibian biciclist convins

Acum 13 ani

Pt. Militie: daca prindeti vreo masina pe acest culoar: fu**-ti. Bravos cu aceste piste!!! Am luat amu cateva zile o amenda pe Milea mergand cu bicicleta ... cica-i drum EUROpean. Culmea ca amu se poate!?!
Raspunde

x

Acum 13 ani

perfecta dreptate pt un sibian. primul comentariu arat cat de prost e. orice oras care are o anumita marime si putere economica are mai multe feluri de transport. deocamdata suntem pe lista oraselor slatina, giurgiu, pascani, uricani, vaslui, rm valcea. si aici se simte diferenta intre noi si cj, bv, tm,gl, br, is
Raspunde

Pentru x

Acum 13 ani

Decat sa fiu pe lista cu galati sau braila de la Moldova de unde ai imigrat tu, mai bine Sibiul sa fie pe lista fara trolee, alaturi de Madrid, Londra, New York, Dubai etc. Sau poate astea nu au putere economica?
Raspunde

ocean

Acum 13 ani

La cat de inguste sunt strazile la noi cum naiba poti sa te dai cu bicicleta cand vine prostu in bmw din spate si te ia pe sus unu doi, cum sa te dai pe alba iulia si sa nu simti un ghimpe in stomac, e ok initiativa dar nu o sa fie ok soferii autoturismelor, eu nu inteleg de ce nu s-a continuat pista intre sibiu si rasinari, acolo era ft ok, poate nu intrau cui trebuia sa intre in buzunar banii publici.
Raspunde

biciclist

Acum 13 ani

Sa le luam pe rand: 1. Drumul este distrus pe margine si nu a fost reparat. Pistele ii protejeaza de fapt pe soferi de gropile de pe margine. 2. pe Milea, cu 100 de metri inainte de intrarea spre Politie este un capac de canal cu o gaura de un metru adancime langa el. Acolo o sa isi rupa gatul cineva 3. Marcajul ala nu respecta nici un standard. Cocalarii nu vor avea nici o emotie si vor trece peste el, vor parca si vor stationa pe piste. 4. EU cred ca pistele astea vor face victime. Vor fi tot mai multi utilizatori de bicicleta care se vor simti in siguranta pe zona marcata dar vor fi spulberati de cate un cretin cu 4 clase care conduce un bmw bursuc luat cu credit pe 20 de ani. Bani aruncati pe geam!
Raspunde

x

Acum 13 ani

dragul meu, cu londra madrid sau new york nu poti sa te compari niciodata. toate astea au tramvai, s bahn si metro care, culmea, merg pe curent in proportie de 90%. de asta mi am permis sa fac comparatia intre sibiu si alte orase din tara. nivelul tau, dragule e infantil. m am nascut in sibiu si sunt mai sibian decat tine. noroc
Raspunde

lenuta biciclista

Acum 13 ani

mai nene mare poate fi prostia unor cetateni dupa ce drumurile sunt pline de gropi si denivelari faci adevarate acrobati sa-le ocolesti mai ai si grija biciclistilor care uni sunt manga pe bicicleta si copii neatenti care pentru ei e o joca era suficent ce a fost sa fim seriosi trecea o bicicleta la 2 ore mare prostie banii contribabilor aruncati pe marcaje
Raspunde

Lu

Acum 13 ani

Cata ignoranta pe cativa centimetri patrati! Incredibil cum la o stire pozitiva se trezesc tot timpul cativa sa caute nodul in papura. Daca e sa ne luam dupa teoria unora de aici, ar trebui interzisa orice fel de investitie pentru ca cineva are de castigat din asta! Fantastic ( de trist)!!!
Raspunde

lucian

Acum 13 ani

prima prioritate este refacerea carosabilului destinat pistelor si pe urma marcarea lor, cu aceasta ocazie se pot face bani frumosi din amenzi.
Raspunde

x

Acum 13 ani

absolut. refacerea strazilor este mai importanta. nu inseamna ca nu trebuiesc aceste piste, insa mizeria, cuiele, canalele, gropile cu care se vor intalni biciclistii pe acesti 17, ...km sunt f multe
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus