După ce serviciile de telefonie, internet și televiziune oferite de RCS-RDS au încetat să mai fie funcționale, clienții dintr-un bloc sibian au primit una din cele mai ”originale” explicații și rezolvări, în urma reclamațiilor făcute referitor la serviciile întrerupte.
”Săptămâna trecută, la fel, nu am mai avut semnal la cablu. Nici la internet. Am sunat, lunea era rezolvată treaba. Weekend-ul acesta, la fel: nici televizor, nici internet, nici telefon. Sun iarăși la RCS-RDS, revoltat, de pe mobil”, povestește un sibian care locuiește în zona cartierului Ștrand.
La câteva zeci de minute de la cea de-a doua reclamație, sibianul amintit a fost sunat înapoi de cei de la RCS-RDS. ”Mi-au spus că nu e niciun echipament defect. Doar că unul din aparatele folosite pentru distribuirea semnalului a rămas fără curent electric. Căci respectivul echipament este alimentat cu energie electrică de la un anumit Vasile Stan. Și să mă duc la el acasă, să îi spun să bage în priză echipamentul. Eu nu știu niciun Vasile Stan. Probabil că stă pe undeva prin preajmă, dar eu unde să îl caut?”, mai povestește sibianul trimis să îl caute pe Vasile Stan.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Vasile Stan
Vizualizari: 285
Ultimele comentarii
Acum 6 ore
V.
Acum 6 ore
Coste s
Acum 6 ore
Emil
Acum 7 ore
Emil
Acum 7 ore
Sibian