De miercuri dimineața, de la ora 5:00, muncitorii de pe lotul IV al autostrăzii Sibiu – Orăștie vor turna primul strat de asfalt al celui mai rapid traseu către Nădlac. Tot miercuri, înainte de prânz, italienii de la Impregilio vor așeza prima grindă a celui mai înalt viaduct construit pentru o autostradă, în România.
Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie este lotul cu numărul patru, cel care face legătura între centura Sibiului și viitoarea cale rapidă pentru ieșirea din țară: asocierea Euroconstruct Trading – Astaldi – Astalrom începe de miercuri dimineața asfaltarea unei porțiuni din viitoarea autostradă. Lotul IV al amintitei autostrăzi măsoară mai bine de 16 km și va include primul tunel de mare viteză pentru autoturisme, din România.
Ca într-o competiție, italienii de la Impregilio (firma angajată de CNADNR să execute tronsonul al treilea al autostrăzii Sibiu - Orăștie) au pregătit pentru miercuri o mică ceremonie dedicată primei grinzi care va ajuta la traversarea celui mai înalt viaduct din România: cel de la Aciliu. Din aprilie anul viitor, potrivit planurilor, mașinile vor putea trece pe lângă Aciliu cu o viteză legală de 130 de km pe oră, pe un viaduct construit la o înălțime de aproximativ 100 de metri.
Lotul III al autostrăzii Sibiu – Orăștie are o lungime de aproximativ 22 de km.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Euroconstruct Trading
Vizualizari: 401
Ultimele comentarii
Acum 57 minute
@Barosanu
Acum 1 oră
@AndreiM fascistul de serviciu
Acum 1 oră
Periscop
Acum 1 oră
Emil
Acum 2 ore
Emil