Sâmbătă,
13.09.2025
Cer Senin
Acum
23°C

Vreti vesti bune? Miercuri e ziua autostrazilor!

De miercuri dimineața, de la ora 5:00, muncitorii de pe lotul IV al autostrăzii Sibiu – Orăștie vor turna primul strat de asfalt al celui mai rapid traseu către Nădlac. Tot miercuri, înainte de prânz, italienii de la Impregilio vor așeza prima grindă a celui mai înalt viaduct construit pentru o autostradă, în România.
Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie este lotul cu numărul patru, cel care face legătura între centura Sibiului și viitoarea cale rapidă pentru ieșirea din țară: asocierea Euroconstruct Trading – Astaldi – Astalrom începe de miercuri dimineața asfaltarea unei porțiuni din viitoarea autostradă. Lotul IV al amintitei autostrăzi măsoară mai bine de 16 km și va include primul tunel de mare viteză pentru autoturisme, din România.
Ca într-o competiție, italienii de la Impregilio (firma angajată de CNADNR să execute tronsonul al treilea al autostrăzii Sibiu - Orăștie) au pregătit pentru miercuri o mică ceremonie dedicată primei grinzi care va ajuta la traversarea celui mai înalt viaduct din România: cel de la Aciliu. Din aprilie anul viitor, potrivit planurilor, mașinile vor putea trece pe lângă Aciliu cu o viteză legală de 130 de km  pe oră, pe un viaduct construit la o înălțime de aproximativ 100 de metri.
Lotul III al autostrăzii Sibiu – Orăștie are o lungime de aproximativ 22 de km.

 

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Vizualizari: 401

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

14 comentarii

ruu

Acum 13 ani

haideti mai repede cu autostrada ca nu se mai poate asa .
Raspunde

sebba

Acum 13 ani

superbe stiri, vrem asa ceva din ce in ce mai des! felicitari celor care chiar le pasa de tara asta! sper ca pana atunci sa se mobilizeze si organele de control rutier sa nu se umple viaductu de masini \"avariate\" din care ies pitzipoance si cocalari sa-si faca poze pe viaduct ;)
Raspunde

popa

Acum 13 ani

Romstrade pe lotul nr. 1 Nadlac - Arad a luat banii si nu lucreaza nimic. Ar fi bine sa faceti un reportaj si acolo, dar va spun eu: cit timp este basulescu si silaghi la MT , Romstrade nu va lucra nimic , va emite doar facturi false, pt. care ne acuza EU de tentativa de frauda.
Raspunde

sibian progresist

Acum 13 ani

Să fie-ntr-un ceas bun! Mult succes constructorilor!
Raspunde

mosu

Acum 13 ani

romania tara tuturor posibilitatilor // minume //\\\\ repede rasare o noua si prima autostrada cu tunele si viaducte suspendatae ,,eu mosu sper sa trec macar odata peste aceste poduri si tunele in viteza bineinteles cu viteza moderata //felicit poporul ROMAN ptr puterea de regenerare
Raspunde

profesorul de lb. romana

Acum 13 ani

Am analizat videoul \"autostrada orastie-sibiu - stadiul constructiei la 02.07.2012\" si pot sa afirm ca inaltimea maximă a acestei lucrări de artă NU depăşeşte maxim 60 de metri. Documentaţi-vă mai atent înainte de a compune o relatare de presă! Riscaţi să cădeţi în penibil...Şi-i păcat!
Raspunde

@profesorul de romana

Acum 13 ani

Si ti-ai dat seama de inaltime urmarind o imagine video? Esti tare, ca sa nu mai spunem de lectia de romana din textul tau::))) Acum este cam deplasat sa spunem ca o sa termine in aprilie. La cum arata lucrarile eu cred ca un termen realist este finalul lui 2013. Chiar si asa eu cred ca va fi o super realizare daca vom putea circula pe noua autostrada pana la sfarsitul anului viitor.
Raspunde

Eu din Marsa

Acum 13 ani

Bravo !! negrilor mititei din Marsa care a-ti facut structura metalica, PS. Nu va luati dupa petele de vopsea care se vad in poza. Nu este stratul final.
Raspunde

Velu

Acum 13 ani

Scrieti cu fundul nu cu capul. Citez: \"Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie este lotul cu numărul patru, cel care face legătura între centura Sibiului și viitoarea cale rapidă pentru ieșirea din țară: asocierea Euroconstruct Trading – Astaldi – Astalrom începe de miercuri dimineața asfaltarea unei porțiuni din viitoarea autostradă. Lotul IV al amintitei autostrăzi măsoară mai bine de 16 km și va include primul tunel de mare viteză pentru autoturisme, din România.\" Io ca sa inteleg, ca tronsonul 4 este Sibiu Orawstie si are 16 km? Trebe sa ma uit pe harta sa vad ca acest tronson incepe de la Sura Mica/centura Sibiului si se termina unde? Mai documentati-va inainte sa scrieti, publicati informatii clare.
Raspunde

@Velu

Acum 13 ani

Se termina pe la lacurile de la Sacel, dupa acel tunel.
Raspunde

Octavian Firi

Acum 13 ani

Proiectare si executie autostrada Orastie – Sibiu ( cele 4 loturi ): Lotul 1 „Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 0+000 – km 24+110” valoare estimata 814.120.578 lei, câstigator SC STRABAG SRL, valoare oferta câstigatoare 551.041.792,37 lei Lotul 2 „Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 24+110 – km 43+855”, valoare estimata 707.991.358 lei, câstigator Asocierea Straco Grup SRL - Studio Corona SRL Civil Engineering, valoare oferta câstigatoare 377.780.208,81 lei Lotul 3 „Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 43+855 – km 65+965” valoare estimata 762.202.841 lei, câstigator Impregilo SpA, valoare oferta câstigatoare 604.791.600 lei Lotul 4 „Proiectare si executie autostrada Orastie-Sibiu km 65+965 – km 82+070” valoare estimata 652.860.542 lei, câstigator Asocierea Astaldi SpA – Euroconstruct Trading \'98 SRL – Astalrom SA, valoare oferta câstigatoare 484.839.529,89 lei. Speram cu totii ca pana la finalul lui 2013 sa putem circula pe acest tronson! Haideti sa fim optimisti
Raspunde

@11

Acum 13 ani

copy , copy paste.....
Raspunde

Octavian Firi

Acum 13 ani

@ 12....da, era o informatie....cred ca nu e nimic deplasat....sau?
Raspunde

Adrian

Acum 13 ani

Ma bucur macar ca se face lucrarea asta, dar mai e mult pana ajung ai nostrii la Nadlac!!! Ma chinui de ani de zile cu portinea asta Sibiu-Nadlac (retur). Cat fac de la Stuttgart pana la Maco (20 km de Nadlac) atat fac de la Maco pana la Sibiu si aici au mai ramas doar 25% din drum de parcurs! Va puteti imagina. Rusine mare pentru cat s-a construit din 2007 de cand am intrat in comunitate. Sunt curios daca mai prindem tronsonul Deva Timisoara. La acesta cred ca mai visam mult. Tari precum Croatia au peste 1000 km de austostrata si nici macar nu sunt in comunitate, au o infrastructura de te da pe spate. Au niste viaducte ce nici pe departe nu se compara cu ce e la Aciliu. Relieful e de 10 ori mai nasol ca la noi, totul este stancos. Pacat ca avem o conducere asa de proasta. La noi nu mai vad sanse de a ne apropia de tarile civilizate. Acesta este adevarul din pacate!!!!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus