Sâmbătă,
28.01.2023
Ceata
Acum
0°C

ACTUALIZARE Biciclist acrosat pe bulevardul Vasile Milea

Actualizare: Mihai Antonio, biciclistul accidentat pe bulevardul Vasile Milea, în vârstă de 16 ani, a fost preluat de Ambulanţă şi transportat la Unitatea Primiri Urgenţe a Spitalului Clinic Judeţean Sibiu. Rănile bicilistului au fost superficiale, tânărul neavând nevoie de internare. 

"Pacientul de 16 ani a fost investigat la noi, dar nu a necesitat internare, aşa că a plecat cu recomandări", a declarat medicul de gardă al UPU.

Un biciclist a fost accidentat de un autoturism în această seară pe bulevardul Vasile Milea, lângă benzinăria OMV. Din primele cercetări reiese că biciclistul nu s-a asigurat la schimbarea direcției de mers și a fost acroșat de un autoturism care circula regulamentar. Biciclistul a fost transportat la spital. Vom reveni cu amănunte.

Foto: Arhivă

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

12 comentarii

EU!

Acum 8 ani

NORMAL CA BICICLISTUL E INTOTDEAUNA VINOVAT , NICI NU MA ASTEPTAM LA ALTCEVA ! PISTELE DE BICICLISTI SUNT FACUTE PENTRU A CIRCULA AUTOBUZELE SI MASINILE PE ELE . CA BICICLIST NU AI NICI O SIGURANTA PE SOSELELE DIN ROMANIA !
Raspunde

@1

Acum 8 ani

Pai daca esti complet idiot si mai si mergi cu bicicleta, atunci esti un adevarat pericol public. Pista de biciclete nu inseamna CALE LIBERA DE TRECERE CA MA FERESC MASINILE. Normal ca biciclistul este vinovat, cand el trece prin sensul giratoriu fara sa acorde prioritate deoarece este pe pista de biciclete si este DUMNEZEU.
Raspunde

X

Acum 8 ani

Deacord cu 2 Biciclistii nu ar trebui sa aiba dreptul sa circule in sensul giratoriu. Pistele de biciclisti de pe carosabil mi se par o idiotenie. In toate tarile civilizate, pistele de biciclisti sunt amenajate pe trotuar unde sansele unui accident fatal sunt minime.
Raspunde

@X

Acum 8 ani

Esti prost si neiesit in lume
Raspunde

BB

Acum 8 ani

Băi cocalarilor! Nu cumva doriţi să le interzică bicicliştilor să circule, ca să aveţi voi loc să vă luaţi la trântă unul cu altul cu maşinile voastre bengoase. Prin câte ţări civilizate a-ţi \"verificat\" voi pistele pentru biciclişti. Sau aţi auzit despre ele la calorifer? Da!, în cazul că nu s-a asigurat şi nu a semnalizat la schimbarea sensului de mers, atunci sigur biciclistul a fost vinovat. Aviz tuturor celor care fac aşa!!!
Raspunde

altu`

Acum 8 ani

comentez degeaba, atata timp cat nici pe strazile nou amenajate nu s-au facut piste pt biciclete, nu cred ca-i pasa cuiva ca solutia actuala este prea periculoasa pt biciclisti.
Raspunde

michael

Acum 8 ani

adevarul este unul singur : acelea NU sunt piste ptr biciclisti...sunt ca nechezolul in loc de cafea iar sa te crezi in siguranta pe acele \"piste\" e nerozie in toata regula ! o spun si in calitate de conducator auto si in cea de biciclist ptr ca mai folosesc si bicicleta uneori .
Raspunde

ovidiu

Acum 8 ani

Eterna discutie biciclisti vs soferi. Multi prosti de o parte sau de alta, asta ii adevarul. In primul rand nici in vest nu vezi doar piste special amenajate. Au si ei orase cu strazi mai vechi care ofereau doar posibilitatea trasarii lor pe carosabil si nu se plange nimeni. Pentru ca se respecta intre ei. Legat de giratorii, daca pista trece prin giratoriu automat ca biciclist ai prioritate si trebuie sa ti se ofere. Altfel respecti regulile elementare de circulatie in regim auto prin giratoriu. Te incadrezi din timp pe banda corespunzatoare si semanalizezi. Daca ii greu folosesti o trecere de pietoni, simplu.
Raspunde

ovidiu

Acum 8 ani

inca o mica precizare. daca pista de biciclete parcurge giratoriul tot trebuie sa dai prioritate de stanga pentru ca nu este prevazut giratoriul cu cedeaza trecerea biciclistilor.
Raspunde

X

Acum 8 ani

@4: sa-i spui la mata ca e proasta si neumblata, needucatule. Du-te si bagati capul in cusca leilor daca nu esti in stare sa porti o conversatie. Spune-mi mie, cum ii mai bine: o masina calca un biciclist sau un biciclist loveste un pieton, care din ele sunt mai grave. @7: deacord @8: da e adevarat, in unele orasele nu or fi piste special amenajate (unde traficul nu e mare; scuza-ma dar ~40cm nu inseamna pista) dar in schimb exista un cod rutier bine pus la punct. Arata-mi mie aliniatul din cod unde e obligat un sofer sa acorde prioritate biciclistului aflat langa bordura dreapta care doreste sa vireze la stanga in sensul giratoriu cand eu o iau inainte (el taindu-mi calea). La fel si atunci cand soferul vireaza la dreapta si in dreapta lui e un biciclist. Soferul teoretic trebuie sa se incadreze pe banda cea mai din dreapta cand face un asemenea viraj si nu trebuie sa dea prioritate decat pietonilor in cazul in care este o trecere de pietoni semnalizata. (Nicaieri nu scrie ca un sofer trebuie sa se uite in oglinda din dreapta cand vireaza la dreapta)
Raspunde

@x

Acum 8 ani

Dincolo exista sensuri giratorii prevazute cu pista de biciclete. Pista de biciclete este trasata pe exteriorul sensului giratoriu in dreapta benzii 1. Daca faci dreapta la prima iesire esti obligat sa te uiti in oglinda si sa dai prioritate biciclistului. Daca iei sensul giratoriu si il intinzi, in minte , ii ca si cum ai avea un bulevard prevazut cu pista de biciclete. Daca vrei sa iesi de pe bulevard pe o straduta la dreapta te uiti in oglinda dreapta sa te asiguri sau il iei pe biciclist pe sus? Si sensurile giratorii respective functioneaza normal dar prioritate are banda de biciclete pentru ca in vest se merge pe protejarea celui mai vulnerabil in trafic. Si se respecta asta foarte mult. Dar si biciclistii circula doar pe unde le este permis si pe banda destinata lor. Nu haotic. Sa vezi ce fain ii sa circuli cu bicicleta pe banda de biciclete care pe acea strada nu avea mai mult de 1m si sa treaca autobuzele la cativa zeci de cm de ghidon. Ma refer in Germania unde am circulat cu bicicleta prin oras. Problema ii ca se respecta reciproc. Asta ii diferenta dintre noi si cei din vest, respectul. Daca ar fi respect reciproc putem foarte bine sa circulam cu bicla pe marginea oricarui drum. Daca ar fi respect banda de biciclete ar putea fi doar imaginara in mintea fiecaruia, sofer sau biciclist. Am ajuns sa fie nevoie de niste dungi pe asfalt ca sa ne respectam unu pe altu, asta ii trist.
Raspunde

@x

Acum 8 ani

Dincolo exista sensuri giratorii prevazute cu pista de biciclete. Pista de biciclete este trasata pe exteriorul sensului giratoriu in dreapta benzii 1. Daca faci dreapta la prima iesire esti obligat sa te uiti in oglinda si sa dai prioritate biciclistului. Daca iei sensul giratoriu si il intinzi, in minte , ii ca si cum ai avea un bulevard prevazut cu pista de biciclete. Daca vrei sa iesi de pe bulevard pe o straduta la dreapta te uiti in oglinda dreapta sa te asiguri sau il iei pe biciclist pe sus? Si sensurile giratorii respective functioneaza normal dar prioritate are banda de biciclete pentru ca in vest se merge pe protejarea celui mai vulnerabil in trafic. Si se respecta asta foarte mult. Dar si biciclistii circula doar pe unde le este permis si pe banda destinata lor. Nu haotic. Sa vezi ce fain ii sa circuli cu bicicleta pe banda de biciclete care pe acea strada nu avea mai mult de 1m si sa treaca autobuzele la cativa zeci de cm de ghidon. Ma refer in Germania unde am circulat cu bicicleta prin oras. Problema ii ca se respecta reciproc. Asta ii diferenta dintre noi si cei din vest, respectul. Daca ar fi respect reciproc putem foarte bine sa circulam cu bicla pe marginea oricarui drum. Daca ar fi respect banda de biciclete ar putea fi doar imaginara in mintea fiecaruia, sofer sau biciclist. Am ajuns sa fie nevoie de niste dungi pe asfalt ca sa ne respectam unu pe altu, asta ii trist.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus