Duminică,
07.03.2021
Cer Senin
Acum
2°C

De ce nu va fi achizitionat autobuzul electric

Autobuzul electric, testat zilele acestea ȋn Sibiu, nu va fi achiziționat, reprezentanții SC Tursib SA invocând capacitatea redusă a locurilor, de care dispune acesta.

„Datorită creşterii numărului de sibieni care circulă cu transportul public, se impune utilizarea de către Tursib a autobuzelor cu capacitate de 100 – 160 de locuri. Autobuzul BYD are o capacitate de 61 locuri, 25 pe scaune şi 36 în picioare, şi deşi are o lungime de 12 metri, identică cu autobuzele de 100 locuri, o parte din spaţiul salonului este ocupat de încăperi în care sunt montaţi acumulatorii” a declarat Adrian Popa, directorul general al SC Tursib SA, pentru Turnul Sfatului.

Autobuzul electric a fost integrat ȋn programul de circulaţie curent şi a circulat până acum, timp de două săptămâni, pe traseele 5 (Valea Aurie-Gară) şi 13 (Gară-Muzeul Astra), efectuând un parcurs de 2.800 de kilometri.

Pe parcursul perioadei de testare, sibienii s-au arătat ȋncântaţi de posibilitatea achiziţionării autobuzului, fiind mulţumiţi, cu precădere, de sistemul de climatizare cu care este dotat acesta. Potrivit reprezentanţilor SC Tursib SA, costul energetic în exploatare al autobuzului electric, la preţurile actuale ale curentului electric şi motorinei, este cu 40% mai mic faţă de cel al autobuzelor care funcţionează pe bază de motorină. De asemenea, autobuzul poate parcurge până la 250 km între două încărcări, conform datelor specificate de producător. Ceea ce permite utilizarea lui pentru executarea unui program de circulaţie complet, adică ȋn regim zilnic de brigadă, de câte două schimburi.

Adrian Stoinea

de Adrian Stoinea

Sport
Telefon:
0764 614 986

Comentarii

20 comentarii

Dani

Acum 6 ani

Acum transportul electric e profitabil . Nu v-ati gandit la asta inainte sa desfiintati traseele de troleibuz?
Raspunde

mona

Acum 6 ani

Daca ar fi fost FDGR-ul \'continuatorul\' troleibuzului...
Raspunde

bogdan

Acum 6 ani

O haita de incompetenti! Au desfiintat troleibuzele si acum hopa transportul electric mai ieftin cu 40%!!!!! JOS POPA!
Raspunde

Marius

Acum 6 ani

Locuri de munca absolut serioase! Tot mai multi oameni lucreaza cu noi si sunt extrem de multumiti! Oferim pe loc contract legal! Primele castiguri au fost acordate! Avem dovada platii! NU e joc piramidal si NU e MLM! Lucrati comod, 3 ore pe zi, ca operator online, si castigati 300 dolari lunar! Daca doriti detalii, trimiteti textul ”Info” la adresa de email: allingoodtimeok@yahoo.com
Raspunde

x

Acum 6 ani

una e un troilebuz + linie electrica f costisitoare de intretinut si alta e autobuz electric de ultima generatie cu un consum mult mai mic ca al unui troilebuz clasic ce se incarca la o priza speciala
Raspunde

Georgescu

Acum 6 ani

Domnul Adrian Popa nu are varsta de pensie? imi amintesc ca l-am vazut pe Marsa...o locatie pusa pe butuci...poate un management mai tanar la TURSIB nu ar strica. Domnul Adrian Popa e depasit...si se vede...! Domnule Primar ce parere aveti?
Raspunde

x@5

Acum 6 ani

Tocmai asta e interesant: ca troleibuzul este exact ceea ce vedem la chinezaria asta. Troleibuzul modern este independent de retea, retea ce nu era veche si bine intretinuta in proportie de 60%. Troleibuzul din ziua de azi arunca inapoi in retea curent atunci cand merge in gol...adica chopper. Nu s-a vrut din cauza incompetentului Popa. Pentru x recomand o excursie in urmatoarele orase: Cluj, Ploiesti, Timisoara; Baia Mare si chiar Vaslui si Tg. Jiu
Raspunde

Noaptea mintii

Acum 6 ani

Si au trebuit sa-l aduca pana in Sibiu si sa-l puna in functiune o saptamana ca sa-si dea seama ca nu are destule locuri? Superb..
Raspunde

Alex

Acum 6 ani

Din nou, prostimea batuta de fizica si cum am mai zis: Matematica si Fizica nu sunt diferite in romania ... Troleibuz = retea electrificata permanent, cand nu circula troleibuzele curentul se pierde deci mult mai costisitor. 8 ore de curent pierdut aiurea pe zi da o factura foarte mare la sfarsit de luna plus ca e mai mult curent decat cel de la priza.
Raspunde

Basist pana la deces

Acum 6 ani

Ponta e de vine! Puie Monta!
Raspunde

Dexter

Acum 6 ani

Ar mai fi si varianta ca nu s-au inteles la \"comision\" deci nu facem deal-ul. Ca asa e la romani: e super! e economic! da\' mie ce-mi iese?
Raspunde

x

Acum 6 ani

unde se pierde fizica alex? habar n-ai de fizica si nici de matematica. Dexter ar putea avea dreptate
Raspunde

Bibu

Acum 6 ani

deci totul spune ca aceste autobuze sunt mai bune, dar nu se vor achizitiona? Ighiots...
Raspunde

Georg

Acum 6 ani

Si tramway-ele au fost distruse tot de aceasta Societate, desi NU ERAU ale LOR! CRIMINALI, sa aduca inapoi tramwaye istorice (se mai gasesc in Budapesta, Potsdam, Berlin) si sa le puna-n functiune... Asa se imtâmpla când dai TOT MONOPOLUL transportului pe mâna unei singure firme/intreprinderi/societati...CONCURENTA nu exista? Unii cu tramwaye, altii cu autobuse, (MAI MULTE firme), altii cu TRASURI de agrement...
Raspunde

misu

Acum 6 ani

Sunt curse care nu sunt acoperite nici la jumatate din capacitatea asa zis de 100 locuri. Oare pentru acestea nu s-ar putea folosi nepoluantul autobuz electric ?
Raspunde

@@@

Acum 6 ani

normal ca s ar putea achizitiona cateva bucati si introduse pe rute putin aglomerate
Raspunde

gogu

Acum 6 ani

curent nu se poate fura,in schimb motorina...
Raspunde

cosma

Acum 6 ani

In loc sa mareasca frecventa autobuzelor se gandesc la autobuz mai mari... EXACT ca pe free a COMUNISTILOR,. ,normal nu accepta aceste autobuze pt ca nu mai au de unde fura motorina.
Raspunde

Rider

Acum 6 ani

Locuiesc in zona Bazei Tursib ,in fiecare seara se fura motorina ca la \"malul spart \" , e logic ca nu vor nimic electric ! Rusine celor care-i tin in functii pe toti incompetentiii!!!
Raspunde

@Rider

Acum 6 ani

Ok, am inteles. Iti dam voie sa locuiesti mai departe tot asa.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus