Marţi,
22.09.2020
Cer Senin
Acum
19°C

Ce activitati poti practica in salile de fitness din Sibiu si cum sa-ti adaptezi alimentatia in functie de stilul de viata

08 Februarie 2015 22:51

Sibienii care doresc să-şi dezvolte un stil de viaţă activ şi sănătos pot practica, în Sibiu, oricare dintre activităţile lor preferate de fitness, cardio sau aerobic. Turnul Sfatului a selectat trei săli de fitness cărora le-a studiat oferta, una generoasă pentru toţi cei care vor să se menţină în formă. Star Sport Fitness Center, Gym Tonic Fitness Center şi 4U Fitness Center sunt săli de fitness care oferă o gamă largă de aparate de ultimă generaţie şi activităţi aerobice, de la Kangoo Jumps, Rebound AAS, Yogalates, Tae-Bo, Schwinn  Cycling, pâna la karate.

“Tratăm fiecare client ca şi cum ar fi cel mai important”

“Cerințele oamenilor sunt mari, trebuie să te adaptezi nevoilor lor. Omul vine să se simtă bine. Nu pot să le zic oamenilor veniți la sală că sigur slăbiți sau că vă faceţi musculoşi. Nu, nu există așa ceva. Am vorba mea. Trebuie să tratăm fiecare zi ca și când ar fi prima. Nu sunt genul de om care să zic că merge și așa. Trebuie să te implici. Eu ȋncurajez oamenii să facă mișcare, ȋn general, nu ȋncerc să le zic oamenilor să vină la mine la sală. Tot ce pot să-i zic unui potențial client e să vină la sală să vadă cum e. Tu decizi dacă ȋți place. Ţin foarte mult la curățenie. Pe om nu-l interesează că a fost cineva ȋnaintea lui, fiecare vrea să fie tratat ca și cum ar fi cel mai important client. Și are dreptate”, susţine Radu Neguţ, patronul de la Star Sport Fitness Center.

Numărul abonaţilor lunar oscilează

Am încercat să vedem dacă a crescut numărul celor care vin la sală în ultima perioadă, însă am aflat că acesta variază. “Depinde de perioadă, numărul abonaţilor lunar este unul relativ. Nu pot să spun dacă numărul abonaţilor e în creştere sau nu, contează foarte mult perioada, cât de cald sau cât de rece e afară. În funcţie de acest lucru, variază numărul”, explică Rareş Popa, managerul Gym Tonic.

“Sala noastră a emis un număr de peste 300 de abonamente noi în luna ianuarie a acestui an, însă numărul care ne-a trecut pragul este unul mult mai mare”, precizează Paul Neagu, responsabil de marketing la 4U Fitness Center.

“Încurajăm şi pensionarii să vină la sală”

Dacă în ultima perioadă trendul a fost de a promova sportul în rândul elevilor şi studenţilor, prin abonamente speciale, cei de la U4 Fitness Center vor să încurajeze şi pensionarii să facă sport, oferindu-le abonamente la preţ redus. “Pentru că sportul ne ajută să ne menţinem sănătoşi, încurajăm şi pensionarii să vină la sala noastră de fitness”, îndeamnă Paul Neagu.

Alimentaţia şi antrenorul personal

Pentru a se obţine rezultatele scontate, sălile de fitness pun la dispoziţia clienţilor specialişti în domeniu, care să-i îndrume şi să-i motiveze pe cei care fac fitness. Despre alimentaţia echilibrată ne-a edificat personal trainer-ul şi nutriţionistul Claudiu Streza. “Nutriţionistul şi antrenorul personal cu siguranţă te pot îndruma să ajungi în cel mai scurt timp la rezultatele scontate fără prea multe încercări la noroc. Alimentaţia trebuie adaptată în funcţie de modul de viaţă. Excesele de orice nu sunt bune. Dacă sunt luate în considerare aceste aspecte şi adăugăm 3-4 şedinţe de fitness pe săptămână, atunci pe termen lung putem spera la rezultatele dorite şi la un corp sănătos. Când cineva vine să-l îndrum, trebuie să aflu mai multe detalii despre persoana cu care lucrez, informaţii care să mă facă să înţeleg de ce a ajuns la greutatea actuală. Mă informez despre cum se alimentează şi caut greşelile făcute. În funcţie de timpul disponibil pentru orele de sport, adaptez alimentaţia şi o concept în aşa fel încât în cele şapte zile din săptămână să nu îi lipsească nimic. Dacă nu are voie azi, are voie peste două zile, ciocolată de exemplu. Nu le pun interdicţie pe termen lung la nimic, pentru că în felul acesta nu o să reziste şi nu ne atingem obiectivul”.

“Rezultatele nu vin aşa uşor”

“Dacă ai de-a face cu o persoană care nu a făcut sport 5-6 ani, în niciun caz nu o chemi la antrenamente zilnic. O să renunţe rapid pentru că se reface greu şi febra la început e dureroasă. Rezultatele nu vin aşa uşor cum îşi imaginează, şi cu siguranţă o să dispară din peisaj. E suficient şi mulţumitor dacă începe cu 2-3 şedinţe, apoi creşte la 3-4, iar începând de acolo dacă vin rezultatele o să se autostimuleze. Secrete nu există, dar fiecare antrenor are stilul lui de a motiva clientul. Cu cât te dedici mai mult, cu atât mai bine se reflectă aceasta în dorinţa clientului de  a avea rezultate”, mai precizează Claudiu Streza.

Timpul nu este o scuză

"Timpul este o scuză pentru majoritatea. <>, cam aşa se plânge fiecare. Timp este, corpul se adaptează în orice condiţii. Trebuie răbdare şi probabil că cei ce îşi caută scuze ar trebui să se consulte cu un specialist în domeniu pentru a nu trage concluzii singur", conchide acesta.

Adrian Stoinea

de Adrian Stoinea

Sport
Telefon:
0764 614 986

Comentarii

1 comentarii

miha

Acum 5 ani

Afacerile sunt viitorul, iar internetul in ziua de azi este folosit in mai toate domeniile. Cred ca a venit momentul sa faci o schimbare in viata ta. Este necesar sa ai -peste 18 ani, - calculator si internet - sa fi serios -sa ai vointa -si multa rabdare. Programul este part-time, 2-3 ore pe zi. Se lucreaza de acasa, nu este necesar experienta. Si vei avea suportul meu permanent., Investeste putin din timpul tau, sa iti asiguri viitorul. Pentru mai multe detalii , trimite-ti mesaj cu textul “info” la email: ***
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus