Smart Bill, soluția de facturare și gestiune dezvoltată de trei tineri din Sibiu, anunță lansarea unei versiuni în cloud pentru serviciile de contabilitate primară online (facturare și gestiune). Această versiune este lansată în urma unei investiții de 750.000 de euro, finanțare obținută în urma unei asocieri cu nume importante din IT-ul românesc.
”Versiunea în cloud eficientizează considerabil timpul de lucru, datorită posibilităților multiple de automatizare. Până la finalul anului 2020, compania țintește pentru Smart Bill Cloud (facturare și gestiune) un portofoliu de 50.000 de companii. În acest sens, Smart Bill va continua investiția în dezvoltarea de noi funcționalități și în creșterea echipei”, se arată într-un comunicat al companiei creată în 2007 de sibienii Radu Hasan, Ioana Hasan şi Mircea Căpăţînă (foto).
”Investiția în Smart Bill Cloud se ridică la 750.000 de euro, ponderea cea mai mare din sumă fiind direcționată către dezvoltarea software (web și mobile) a celor două versiuni cloud. În plus, Smart Bill a investit în formarea unui departament de suport tehnic alcătuit din 12 specialiști”, comunicat Smart BillSmart Bill are deja 40.000 de clienți, de la PFA-uri, la companii mici și mijlocii și până la multinaționale, din toate sectoarele de business, precum comerț și servicii. Aceste companii folosesc fie versiunea de facturare în cloud, fie versiunile mai vechi ale softului Smart Bill. „Tehnologia are un impact tot mai mare asupra modului în care funcționează mediul de business. La fel ca noi toți, companiile sunt din ce în ce mai mobile și lucrează într-un ritm foarte alert. Mai mult, Internetul a devenit o utilitate accesibilă aproape 100% din timp, atât de la birou cât și de pe teren, cu un cost scăzut, deci infrastructura nu doar că permite existența unui astfel de serviciu, dar o și impune. Așa că, sunt convins că piața va îmbrățișa rapid soluția noastră, cel mai modern soft de gestiune din România. De exemplu, acum, cu Smart Bill Cloud , poți emite de pe telefonul mobil o factură ce efectuează scăderea de stoc dintr-un depozit aflat oriunde în lume, o poți livra clientului pe email sau o poți tipări instant, pe o imprimantă mobilă direct de pe teren, contabilul având acces la ea direct de la birou, iar managementul poate vedea rapoarte în timp real, oriunde s-ar afla”, spune Mircea Căpăţînă, Co-Founder & Biz Dev Manager Smart Bill. La dezvoltarea soluției de Gestiune în Cloud a lucrat o echipă de 20 de dezvoltatori software, designeri și product manageri, care vor continua să adauge în perioada următoare funcționalități noi, adaptate la nevoile companiilor din România. Anul acesta, Smart Bill a beneficiat de o investiţie de un milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst şi Gecad Group, care au preluat printr-o operaţiune de majorare de capital peste 30% din acţiunile firmei.
Avantajele Smart Bill Cloud Sursa: comunicat Smart Bill
”Noul serviciu în cloud are multiple avantaje competitive. În primul rând, clienții pot accesa aplicația oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la Internet (telefon, tabletă, laptop, desktop). Mai mult, aceasta poate fi folosită în paralel de utilizatori diferiți. Pentru posesorii de smartphone-uri cu sisteme de operare Android și iOS, Smart Bill a dezvoltat inclusiv aplicații native, care oferă o experiență intuitivă de utilizare. Foarte importantă pentru orice utilizator este siguranța datelor. Noua versiune folosește un sistem de stocare în cloud care împiedică pierderea informațiilor cauzată de viruși, defecțiunile hardware, sau cele cauzate de neatenție sau de reinstalarea sistemului de operare. Totodată, Smart Bill Gestiune Cloud rezolvă un alt inconvenient major al sistemelor clasice de contabilitate: timpul. Astfel, companiile pot economisi cel puțin 30 de minute, în cazul unei firme sau PFA cu un număr minim de 5 facturi, și până la câteva sute de ore, pentru firmele cu activitate mare. În plus, sistemul de gestiune cloud se va putea integra cu magazinul online, cu programe de tip CRM sau cu orice alte platforme, automatizând astfel diverse procese legate de emiterea și livrarea de documente, de managementul stocurilor și al încasărilor. Pentru un câștig important de timp și o acuratețe mai mare a informațiilor generate, versiunea de gestiune cloud preia automat de pe Internet datele partenerilor (clienți, furnizori), cursul valutar și efectuează rapid toate calculele. În ceea ce privește costurile, Smart Bill Gestiune Cloud va fi oferit sub forma unui abonament lunar. Pentru versiunea completă de contabilitate primară (Facturare și Gestiune), costul pornește de la 10 euro/lună/companie”.
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Tag-uri: Ioana Hasan , facturare , Radu Hasan , on line , afaceri din Sibiu , Smart Bill , contabilitate , Avantajele Smart Bill Cloud , Biz Dev Manager Smart Bill , Gecad Group , Mircea Căpățînă , Smart Bill Gestiune Cloud , Smart Bill Cloud
Vizualizari: 2390
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Serafim Scorobete
Acum 1 oră
Adrian Antonie
Acum 1 oră
Emil
Acum 9 ore
Andreea C.
Acum 10 ore
Dan