Două informații apărute pe site-ul Turnul Sfatului în aproximativ același timp. Una cu titlul ”Bufonul s-a supărat pe Rege„ vorbește despre clovnul Buratino pe care-l vedeți pe centru, care s-a supărat pe Regele Cioabă pentru că a fost plătit prost de către acesta. O altă știre prezintă raportul de activitate pe un an al președintelui Consiliului Județean, Daniela Cîmpean. Spune despre ce s-a făcut și ce se propune să se facă în viitor. Informații despre noul spital, despre cum va fi schimbat managementul în cel actual și așa mai departe.
Știrea cu regele și bufonul a fost următită pe Facebook de peste 6.500 de persoane, iar pe site au intrat să o citească peste 1.600 de oameni. De Daniela Cîmpean s-au arătat interesați pe site 422 de persoane, în timp ce pe Facebook a fost urmărită de 807 indivizi. Asta, într-o singură oră.
Dacă luăm exclusiv aceste două informații, vedem că cititorii noștri sunt interesați în proporție de 88,95% de o știre care-i are în centrul subiectului pe Regele Cioabă și pe clovnul de pe centru. 11,05% sunt interesați de activitatea Consiliului Județean Sibiu.
Majoritatea clienților de publicitate se interesează atunci când vor să-și facă reclamă pe site de cifre. Audiență. Facebook. Twitter. Nu contează cine, cum și de ce. Pleacă de la premisa că mult și prost înseamnă doar mult pentru ei. Că prostia se cerne pe undeva prin spațiu. Și rămâne doar mult.
Sub presiunea cifrelor, ar fi cel mai simplu să dezvoltăm doar subiecte precum pantofii cumpărați de Ghiță Ciobanu, mărimea limuzinei regelui, ori vreo imagine - minune găsită într-un trunchi de copac. Nu trebuie să fie neapărat rupte din cotidian. Nici măcar nu trebuie să fie reale. Oamenii intră. O dată, de două ori, de o mie de ori.
Încercarea echipei Turnul Sfatului este de a livra clienților conținut de calitate. Da, se face uneori compromis pentru cantitate. Asta pentru că e imposibil de lămurit un om obișnuit cu cifrele. Are argumentele la el: eu vând eugenii, cu caractere. Nu principii. Nu moralitate la pachet. Nu-l întreabă pe client dacă plânge după OTV. Are bani? Marchează.
Pe acest fond, întreaga presă românească se scufundă în prostie, senzaționalism, știri inventate, îndopate pe Facebook, unde un malaxor uriaș le scufundă într-un aluat făcut din prostie, habarnism și ignoranță. Așa aflăm, de exemplu, că autostrada Sibiu – Pitești nu va fi scoasă la licitație, așa cum scrie într-un comunicat de presă, ci chiar se va începe construcția, așa cum am văzut recent pe un site, denaturând fără rușine adevărul. Ce mai contează un detaliu de unu-doi ani? Omul nu vrea planuri, vrea lucruri concrete. Ia de aici!
Iar apoi cu toții jelim în grup lipsa de educație, stupizenia, ridicolul unei societăți. Încheiem parastasul cu un categoric ”toți sunt proști, iar ce vine din spate e înspăimântator”.
Păi de unde?
Buratino vinde. Regele vinde. Ce spital? Ce președintă?
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Alin Bratu , Ghiță Ciobanu , Consiliului Județean , Piaţa Regele Ferdinand , Turnul Sfatului , Consiliului Județean Sibiu , Clovnul Buratino , comentariu , Daniela Cîmpean , Regele Cioabă , internet , stiri false , stiri sibiu , De Daniela Cîmpean , Facebook Cristian Roman
Vizualizari: 2469
Ultimele comentarii
Acum 5 ore
Jean
Acum 5 ore
Un sibian
Acum 6 ore
Un sibian
Acum 6 ore
Anomis
Acum 8 ore
Dth