Starea străzilor, probleme legate de iluminatul public, lipsa unor capace de canal și indicatoarele de circulație sunt cele mai abordate subiecte în sesizările transmise de sibieni către Primărie prin noul modul al aplicației pentru telefoane, Sibiu City App.
De marți seara, de la lansarea oficială a modulului pentru raportarea unor incidente din oraș, și până joi dimineața, 55 de sesizări au fost transmise de sibieni către Primărie prin intermediul Sibiu City App. “Peste 30 dintre acestea se referă la probleme tehnice precum starea străzilor, probleme cu iluminatul public, capace de canal lipsă sau sistemul de semnalizare prin indicatoare. Alte zece se referă la salubrizarea domeniului public. Restul reclamă parcări neregulamentare, mașini abandonate pe domeniul public“, arată reprezentanții Primăriei Sibiu.
Potrivit lor, din cele 55 de sesizări, 23 au fost deja soluționate prin intervenția celor responsabili. “În cazul altor 19 s-a identificat soluția și se vor face demersuri pentru remediere în perioada următoare, fiind probleme mai complexe. Un număr de zece sesizări sunt în lucru, o solicitare a fost doar un test, iar o solicitare a fost greșit transmisă Primăriei pentru că nu se referă la activitatea instituției“, arată reprezentanții administrației locale într-un răspuns transmis redacției Turnul Sfatului. În fine, un alt sibian a folosit modulul de raportare a incidentelor din cadrul Sibiu City App pentru a transmite felicitări Primăriei pentru această inițiativă.
Un oraș cu “cetățeni-inspectori“
Modulul de raportare a incidentelor din oraș prin intermediul aplicației pentru telefoane mobile Sibiu City App a fost lansat marți seara de către conducerea Primăriei. Modulul – ușor de utilizat pentru cei care operează în mod obișnuit cu telefoanele mobile din categoria “smartphone“ – se vrea o unealtă care să ajute atât cetățenii orașului, cât și administrația locală. “Noi toți trăim în acest oraș și dorim să fie mai bine. Cu câțiva inspectori ai Primăriei nu putem ști tot ceea ce se întâmplă. De exemplu, un bec pe Podul Gării poate sta stricat o săptămână până să fie văzut de un inspector. Eu m-am logat în această aplicație, am transmis o sesizare și în aceeași seară s-a rezolvat problema becului de pe Podul Gării“, a povestit primarul Astrid Fodor la lansarea aplicației.Aceasta poate fi descărcată atât din AppStore, cât și prin intermediul PlayStore. Despre cum puteți utiliza această aplicație pentru a sesiza Primăriei Sibiu anumite disfuncționalități din oraș (străzi și iluminat, animale pe domeniul public, salubritate, vandalism, utilități, trafic auto, semne de circulație și parcări, parcuri și spații verzi, transport în comun, construcții, bicicliști, angajați în serviciul public, fumat în spații interzis sau altele) puteți citi aici.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Podul Gării , strazi , Astrid Fodor , Apă Canal , Turnul Sfatului , aplicatie , Primăriei Sibiu , telefoane mobile , Pentru Sibiu , Sibiu City App , sesizari
Vizualizari: 8038
Ultimele comentarii
Acum 8 ore
Kukuruku
Acum 8 ore
Kukuruku
Acum 8 ore
Carcotasul de serviciu
Acum 8 ore
Sibian
Acum 8 ore
Gigi