Marţi,
22.09.2020
Cer Senin
Acum
9°C

Facebook lansează un serviciu matrimonial

02 Mai 2018 08:50

Facebook lansează un serviciu matrimonial

Compania Facebook şi-a anunţat marţi intenţia de a se lansa pe piaţa site-urilor matrimoniale şi a insistat totodată asupra eforturilor pe care le întreprinde pentru a proteja datele personale ale utilizatorilor săi, după izbucnirea scandalului în care este implicat cabinetul britanic de consultanţă Cambridge Analytica, informează AFP, citată de Agerpres.

Mark Zuckerberg, CEO-ul reţelei de socializare Facebook, a făcut acest anunţ la o întrunire ce a avut loc cu ocazia Zilei dezvoltatorilor online, organizată în oraşul californian San Jose. El a precizat că această nouă funcţie matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci să îi ajute pe oameni să construiască relaţii durabile prin intermediul reţelei de socializare.

"Noul serviciu va fi destinat construirii unor relaţii autentice şi durabile, nu doar pentru întâlniri de o seară", a afirmat el, subliniind că din totalul celor 2 miliarde de utilizatori ai reţelei de socializare aproximativ 200 de milioane sunt persoane singure.

Mark Zuckerberg nu a precizat dacă noul serviciu online va fi disponibil pe bază de abonament dar, până în prezent, majoritatea funcţiilor utilizate pe această platformă online sunt gratuite.

Reprezentanţii Facebook au precizat că utilizatorii vor putea să creeze "un profil pentru întâlniri", diferit de profilul prezentat pe pagina lor de Facebook, şi că partenerii potenţiali vor fi recomandaţi pe baza datelor incluse în acel profil nou.

Printre celelalte inovaţii anunţate figurează şi posibilitatea ca utilizatorii Facebook să îşi şteargă istoricul de navigare online.

"Dacă vă ştergeţi istoricul sau utilizaţi noul parametru, noi vom suprima informaţiile de identificare aşa încât istoricul site-urilor şi aplicaţiilor pe care le-aţi utilizat nu va fi asociat contului vostru", a explicat aceeaşi sursă.

Printre celelalte proiecte anunţate marţi se află şi funcţia "criză", care va permite utilizatorilor reţelei de socializare să partajeze informaţii importante despre o situaţie existentă într-o zonă de criză, precum închiderea drumurilor, direcţia de propagare a unui incendiu şi creşterea nivelului apelor. În acelaşi registru, o funcţie intitulată "donaţie de sânge" va fi implementată pentru a permite voluntarilor să găsească un centru medical în proximitatea lor.

Instagram, un serviciu online specializat în partajarea de fotografii şi videoclipuri, deţinut de Facebook, va propune la rândul său funcţii de realitate augmentată pentru videoclipuri, iar utilizatorii platformei vor putea, de asemenea, să comunice între ei prin intermediul unui serviciu video.

foto

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus