Organigrama prin care schema de personal a Aeroportului Sibiu se mărea de la 172 de posturi, din care 21 de conducere și 151 de execuție, la 181 de posturi, dintre care 19 de conducere a fost scoasă de pe ordinea de zi de către vicepreședintele Consiliului Județean Sibiu, Marcel Luca, astăzi, în cadrul ședinței ordinare din această lună. Motivul ține de câteva aspecte semnalate de către consilierii social-democrați, elemente care nu au fost clarificate de funcționari în timp util.
Social-democrații au invocat prin vocea consilierului Pavel Bichicean faptul că departamentul de control financiar a fost integrat în cadrul departamentului administrativ și nu este în directa subordonare a directului general, așa cum spun ei că prevede legea. ”Nu poate fi locul acestui control financiar și de gestiune în departamentul unui departament financiar și administrativ, pentru că la rândul său, acest departament trebuie să fie controlat de către acest sector de control financiar și de gestiune. Facem propunerea ca acest departament de control financiar să fie trecut în directa subordine a directorului general”, a cerut Pavel Bichicean, invocând un act din 1991. „Având în vedere legislația consultată în realizarea propunerii noastre, nu am sesizat această constrângere, inclusiv partea de audit intern am remarcat că acest compartiment trebuie să se organizeze într-un compartiment separat în subordinea directorului general, dacă această constrângere este similară, atunci va fi aplicată în mod similar și în acest compartiment, după ce voi face această propunere și Consiliului de Administrație”, a reacționat directorul Aeroportului Sibiu, Marius Gîrdea.
Presat de consilierii PSD care au cerut retragerea proiectului pentru ca juriștii să-l verifice, președintele de ședință, Marcel Luca, s-a conformat.
Doar că între timp, directorul Gîrdea s-a documentat. Însă prea târziu, decizia era luată. ”Am luat în calcul norma stabilită prin HG 1151 din 27.11.2012, care la art. 3 prevede faptul că se abrogă HG 751, care aprobau normele la care ați făcut dumneavoastră referire. Ce-i drept, în normele din 1991 se prevedea această constrângere, dar în normele aplicabile în acest moment nu mai există această constrângere”, a explicat Gîrdea.
Explicația sindicaliștilor
Totuși, substratul acestei noi organigrame nu este bine privită de către sindicaliștii din Aeroport. Aceștia suspectează Consiliul de Administrație că vor să execute de fapt conducerea sindicatului. ”S-a încercat externalizarea cabinetului medical (unde activează viceliderul de sindicat) iar acum se încearcă desființarea netemeinică și îndrăznesc să spun nelegală a postului de inginer șef transporturi pe care-l ocup eu, vicepreședinte al Federației Sindicatelor Aeroportuare din România, inițiator și semnatar a două scrisori care semnalau o partea din starea gravă de fapt din aeroport”, susținea Olimpiu Grumăzescu, viceliderul de sindicat.
Proiectul va fi reluat fie într-o ședință extraordinară, fie în ședința de luna viitoare.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Aeroportului Sibiu , Consiliului Județean Sibiu , angajari , angajati , Marius Gîrdea , organigrama Primăriei , Marcel Luca , Pentru Sibiu , Federației Sindicatelor Aeropo , Olimpiu Grumăzescu , Pavel Bichiceanu , Sala Sindicatelor
Vizualizari: 2486
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Newman
Acum 4 ore
Emil
Acum 5 ore
Armata obligatorie
Acum 7 ore
Ron
Acum 7 ore
Pretentii