Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre principalii jucatori din industria carnii din Romania, a vorbit in cadrul unui interviu despre produsele preferate de clienti in anul 2021, atat in contextul economic generat de pandemia de coronavirus, cat si in perspectiva noilor lansari ale companiei.
Ce tendinte ati observat in comportamentul consumatorilor, tinand cont de produsele pe care le-au preferat acestia din oferta Vascar?
Vlad Ciuburciu: Pandemia de coronavirus a schimbat multe, ne-a luat prin surprindere pe toti si ne-a fortat sa facem schimbari majore pe toate planurile. De altfel, aceste modificari se reflecta si in comportamentul de cumparare si de consum. Spre exemplu, in aceasta perioada, am observat o crestere a vanzarilor de carne proaspata in reteaua de magazine proprii Vascar din regiunea Moldovei, in conditiile in care multi dintre clientii nostri au gatit mai des acasa. De asemenea, clientii s-au orientat catre produse cu un gramaj mai mic sau au cumparat mai putin si mai des. In ceea ce priveste produsele preferate in perioada sarbatorilor de iarna, acestea au fost muschiul file crud uscat, ceafa file crud uscata, carnatii taranesti de porc cu busuioc si salamul Sinaia, asadar produse traditionale, apreciate si consumate de majoritatea romanilor.
Cum au decurs vanzarile semipreparatelor comercializate sub brandul premium Moldova in Bucate si care sunt perspectivele de viitor?
Ciuburciu (Vascar): Noua gama de semipreparate Moldova in Bucate, care include chiftele din carne de porc, parjoale moldovenesti, perisoare din carne de porc, mici de porc si vita si carne tocata de porc si vita, a fost foarte bine primita de catre clientii nostri, inca de la lansare, din vara anului 2020. Vorbim despre produse speciale, de calitate superioara, preparate folosind tehnologii noi, care pastreaza calitatile nutritive ale carnii si gustul delicios. De altfel, intregul segment de semipreparate a inregistrat o crestere a vanzarilor in pandemie si cred ca acest trend se va mentine si in perioada urmatoare. In 2022, ne-am propus cresterea volumelor pe aceasta categorie, intrucat avem produse foarte bune, de calitate superioara, iar numarul lor va creste in curand. Vrem sa ne diversificam portofoliul si sa oferim clientilor nostri experiente culinare noi. Testam noile produse in reteaua de magazine proprii, bazandu-ne pe un feedback rapid din partea clientilor, iar apoi le vom lista la nivel national, prin partenerii Key Accounts. Sectia de semipreparate a fost modernizata recent, in urma unor investitii importante in noi linii de productie si infrastructura, intrucat mizam in viitor pe aceasta categorie.
Care grupe de produse au inregistrat vanzari peste asteptari si care au nevoie de un "refresh" in perioada urmatoare?
Vlad Ciuburciu: Asa cum spuneam, categoria de semipreparate a inregistrat performante peste asteptari, in contextul unor listari noi la clientii de tip Key Accounts si retail traditional. De altfel, cresterile de volum reprezinta confirmarea faptului ca produsele Moldova in Bucate sunt apreciate de romanii din intreaga tara. Vascar ofera sortimente diferite fata de ceilalti jucatori din industrie si am reusit sa crestem prin aceasta diversificare. Insa avem si subcategorii de produse care au performat bine in categoria de mezeluri, spre exemplu carnatii si crenvurstii.
Produsele Vascar si Moldova in Bucate - mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh - se regasesc in magazinele proprii din regiunea Moldovei, in magazine traditionale partenere, retelele de hypermarket-uri Auchan, Cora, Kaufland, Carrefour, dar si la export.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: semipreparate , vascar , vlad ciuburciu
Vizualizari: 1226
Ultimele comentarii
Acum 38 minute
Popescu Ion
Acum 1 oră
Sodolescu Raluca
Acum 2 ore
Cibi
Acum 2 ore
Mora
Acum 2 ore
Sibianul comentator