Administrația parcărilor din Sibiu a scos la licitație contractul de asigurare a serviciilor de pază a primului bloc ridicat pentru parcarea mașinilor sibienilor. Mai bine de 278.000 de lei este bugetul alocat pentru acest contract, pe un an de zile.
Finalizată cu patru luni mai devreme față de planurile inițiale, parcarea supraetajată din cartierul Hipodrom așteaptă darea în funcțiune. Procedurile de recepție la terminarea lucrărilor au fost finalizate în cursul săptămânii trecute, poliția locală a început să ridice mașinile parcate neregulamentar în zonă (vizavi de piața Rahovei, în special), iar Administrația domeniului public și privat al municipiului (în responsabilitatea căreia intră parcările) abia a lansat contractul pentru angajarea unei societăți de pază.
”Prestarea serviciilor se va face cu un post 24 de ore din 24 pe o perioadă de 12 luni”, este descrierea serviciilor solicitate de către reprezentanții administrației locale.
Ridicată pe șase niveluri, dintre care unul subteran, parcarea supraetajată va trebui să beneficieze de serviciile unei firme care să asigure și intervenția, în caz de necesitate, cu echipe specializate, în paralel cu solicitarea intervenției autorităților (poliție, salvare, pompieri etc). Firma angajată va trebui ”să controleze posturile de pază atât în mod planificat, cât și inopinat, cu persoană nominalizată, să se asigure cu personalul de pază este prezent la obiectiv”. Totodată, societatea de pază va trebui să obțină și o poliță de asigurare care să acopere o pagubă de cel puțin 100.000 de lei, ”pentru prejudicii provocate beneficiarului sau terților ca urmare a unor fapte săvârșite din culpa sa”.
Agentul de pază care va asigura perimetrul parcării va trebui să ”adopte un comportament civilizat și respectuos cu toate persoanele care intră în contact”, se mai arată în caietul de sarcini. Va trebui să sesizeze poliția ori de câte ori se impune, dar și să prevină orice încercare de pătrundere neautorizată, ”precum și distrugerile care pot fi produse de persoane turbulente”. Totodată, va trebui să monitorizeze și spațiile parcării (de la grupuri sanitare, la lifturi și casa scării), dar și să ”îndrume pentru ieșirea din incinta parcării a persoanelor recalcitrante sau violente, cât și a persoanelor sau grupurilor care nu au parcate vehicule în interiorul parcării”, mai cer reprezentanții Primăriei Sibiu.
Tot paznicul va trebui să înlocuiască rolele de hârtie ale sistemelor de acces, dar și să ridice manual barierele în cazul în care acestea nu mai funcționează. Paznicul angajat va trebui și ”să verifice dacă accesul în parcare cu cardul de acces s-a făcut cu autovehiculul pentru care acesta a fost emis, iar în situația în care se constată că nu sunt respectate prevederile regulamentului de acces, parcare, utilizare echipamente, ieșire din parcare, va contacta beneficiarul, pentru a putea interveni în luarea măsurilor corespunzătoare”.
Mașinile parcate neregulamentar în zonă vor trebui anunțate Poliției locale pentru a fi ridicate tot de către paznicii astfel angajați, care vor avea în fișa postului și îndepărtarea zăpezii din zonele de acces și de pe trotuarele aferente.
Firmele interesate de acest contract au termen de depunere a ofertelor ziua de 8 februarie 2022. Bugetul alocat acestui contract este de 234.000 de lei, la care se adaugă TVA.
Sursa foto: Viorel Toder
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: paza , servicii , Sibiu , hipodrom , licitatie , parcare
Vizualizari: 6256


Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Kokos
Acum 2 ore
Sibian
Acum 2 ore
Gabriella
Acum 2 ore
Carcotasul de serviciu
Acum 2 ore
Ipocrizia infinita a ciumei rosii