Sibiul are peste 600 de influenceri care pot promova branduri locale sau naționale și care au câștigat, în ultimele trei luni, aproximativ 12.000 de euro în total, pentru postările făcute pe Instagram și Tik Tok.
La Sibiu există peste 600 de creatori de conținut care folosesc FameUp - platforma pe care utilizatorii de rețele sociale care au cel puțin 500 de urmăritori pe Instagram și 800 pe Tik Tok pot să se înscrie pentru a beneficia de servicii gratuite sau bani în schimbul promovării anumitor branduri.
În primele 3 luni ale acestui an, prin intermediul acestei platforme de influencer marketing au fost derulate în Sibiu peste 4.000 de tranzacții. Asta înseamnă că acești creatori de conținut au câștigat din postările sau story-urile lor de pe Instagram sau TikTok în jur de 12.400 de euro (bartere și tranzacții financiare), explică managerul aplicației, Victor Gravronschi.
În prezent, în Sibiu sunt peste 100 de branduri care utilizează influencerii locali pentru a se promova. Domeniile cu cele mai active campanii derulate sunt beauty, horeca, fashion, sports, retail, travel, events, banking și crypto.
Canalul preferat de promovare rămâne Instagram, cu peste 80 la sută din materiale create (postări, story-uri), dar și TikTok începe să câștige teren, având rate de interacțiune foarte ridicate, mai ales pentru publicul tânăr, arată inițiatorii conceptului.
Lansată în 2020, FameUp are în prezent o bază de date de peste 20.000 de influenceri activi zilnic în platformă la nivel național.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: branduri promovare sibiu , fame up sibiu , platforme socializare , instagram sibiu , tik tok , stiri sibiu
Vizualizari: 2534


Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Adi
Acum 2 ore
X
Acum 4 ore
Toto
Acum 4 ore
Un sibian
Acum 4 ore
Ina