Electrica Furnizare își anunță clienții că pot apărea întârzieri în emiterea facturilor, din cauza implementării celor mai recente modificări legislativ în sistemului informatic de facturare. "Nu vom percepe penalități și nu vom efectua deconectări", precizează sursa citată.
Mesajul primit de clienții Electrica Furnizare
Dragă client,
Lucrăm la optimizarea sistemului informatic de facturare în vederea implementării celor mai recente modificări legislative, motiv pentru care emiterea facturilor poate înregistra întârzieri, atât pentru facturile în format fizic, cât și pentru cele electronice.
Nu îți face griji dacă factura ta ajunge la o altă dată decât cea obișnuită; nu vom percepe penalități și nu vom efectua deconectări.
Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalități de plată pe care ți le punem la dispoziție.
Îți mulțumim!
Echipa Electrica Furnizare
Oamenii să se aştepte la întârzierea facturilor şi la plata dintr-o singură dată a consumului pe două-trei luni
Facturile la energie şi gaze vor veni cu întârziere, iar oamenii vor trebui să plătească dintr-o singură dată consumul pe două-trei luni, avertiza la începutul lunii octombrie, Dumitru Chisăliţă, preşedintele Asociaţiei Energia Inteligentă.
El a arătat că furnizorii de energie nu au avut timp să modifice softurile de emitere a facturilor. Mai exact, OUG 119/2022 a fost adoptată pe 1 septembrie, cu aplicabilitate din aceeaşi zi. Mai multe detalii - aici
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: deconectari , penalitati factura , facturi energie , facturi electrica , Electrica Furnizare
Vizualizari: 1228
Ultimele comentarii
Acum 50 minute
Mișu mare
Acum 1 oră
Magda Boar
Acum 1 oră
Max rasinareanul
Acum 2 ore
Barosanu
Acum 2 ore
Andrei C.