O sibiancă ne-a transmis pe adresa redacției, prin intermediul aplicației Turnul Sfatului, un apel către conducerea companiei de transport a Sibiului după ce a văzut cum zilele trecute o persoană cu dizabilități ar fi fost lăsată în stație, șoferul refuzând să aștepte după ea.
Evenimentul a avut loc pe traseul autobuzului 15, în stația din Șelimbăr, în jurul orei 16:00 după-masa.
”În data de 19 ianuarie, joi, am coborât din autobuzul 15, în stația de la Lidl Șelimbăr. Era traseul Gară -Valea Aurie. În jurul orei 16:00 și ceva. Am văzut un eveniment revoltător. Un tânăr de aproximativ 20 - 25 de ani cu handicap fizic la picioare, se deplasa cu un cadru de mâini, dorea și el să urce în autobuz la ultima ușă. Până să urce, șoferul a plecat repede.
Eu l-am văzut și am început să fac semne la șofer cu brațele ridicate. A încetinit și apoi a plecat fără să oprească. Bietul tânăr a spus că așa fac de obicei, nu este prima dată. Afară era destul de rece și ploua. A spus că a mai făcut sesizări și nu s-au luat masuri. A chemat un taxi, bietul de el”, ne-a scris Mihaela C..
Femeia a fost deranjată de scena la care a asistat și a transmis o sesizare în acest sens.
Reporterul Turnul Sfatului a prezentat situația oficialilor Turisb, solicitându-le un punct de vedere pe această temă.
”Ȋn primul rând dorim să ne cerem scuze pentru situaţia creată. Din păcate, din datele oferite nu am reuşit să identificăm şoferul ȋn cauză. Procedurile noastre interne presupun ca ȋntr-o asemenea situaţie să fie deschis un dosar de cercetare disciplinară a conducătorului auto. Am dori să adresăm o rugăminte pe această cale tuturor persoanelor care doresc să ne transmită reclamaţii, să ne ofere cât mai multe date de identificare, ȋn aşa fel ȋncât să putem verifica veridicitatea sesizării şi să putem identifica punctual situaţia. Doar aşa putem lua şi măsuri punctuale pentru remedierea disfuncţionalităţilor”, au precizat reprezentanții companiei de transport în comun a Sibiului.
Ulterior, Mihaela C. a revenit pe adresa redacției transmițându-ne drept dovadă și chitanța în urma achiziționării biletului de călătorie, la data și ora indicate.
În urma sesizării, Turisb a luat deja măsuri, șoferii fiind informați să fie mai atenți la plecările de stație, astfel încât să nu apară situații de acest gen.
”Colegii de la departamentul transport vor prelucra această speţă ȋn cadrul şedinţelor de siguranţa circulaţiei şi vor atrage atenţia tuturor şoferilor cu privire la obligativitatea de a aştepta ȋn staţie ȋmbarcarea tuturor călătorilor, mai ales a celor cu probleme de mobilitate, care se mişcă mai greu.
Suntem o companie pentru care respectul faţă de client este foarte important și ca atare, o situaţie precum cea descrisă de reclamantă este de netolerat. Precizăm de asemenea faptul ca şoferii, sunt instruiţi ȋn mod regulat cu privire la atitudinea civilizată ȋn relaţia cu călătorii şi la obligativitatea respectării sarcinilor din fişa postului”, completează reprezentanții Turisb.
Oficialii Tursib încheie prin a-și cere scuze călătorilor.
”Ne cerem scuze pe această cale şi vă asigurăm că depunem toate eforturile necesare pentru ca asemenea situaţii să nu se mai ȋntâmple”, concluzionează reprezentanții Tursib.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 5789


Ultimele comentarii
Acum 9 ore
Emil
Acum 9 ore
Genu
Acum 9 ore
Sibian
Acum 10 ore
Barosanu
Acum 10 ore
Un sibian