Miercuri,
19.11.2025
Innorat
Acum
1°C

Sibiancă deranjată de lipsa de respect a unui șofer de autobuz, care ar fi refuzat un călător. Reacția Tursib

Sibiancă deranjată de lipsa de respect a unui șofer de autobuz, care ar fi refuzat un călător. Reacția Tursib

O sibiancă ne-a transmis pe adresa redacției, prin intermediul aplicației Turnul Sfatului, un apel către conducerea companiei de transport a Sibiului după ce a văzut cum zilele trecute o persoană cu dizabilități ar fi fost lăsată în stație, șoferul refuzând să aștepte după ea.

Evenimentul a avut loc pe traseul autobuzului 15, în stația din Șelimbăr, în jurul orei 16:00 după-masa.

”În data de 19 ianuarie, joi, am coborât din autobuzul 15, în stația de la Lidl Șelimbăr. Era traseul Gară -Valea Aurie. În jurul orei 16:00 și ceva. Am văzut un eveniment revoltător. Un tânăr de aproximativ 20 - 25 de ani cu handicap fizic la picioare, se deplasa cu un cadru de mâini, dorea și el să urce în autobuz la ultima ușă. Până să urce, șoferul a plecat repede.

Eu l-am văzut și am început să fac semne la șofer cu brațele ridicate. A încetinit și apoi a plecat fără să oprească. Bietul tânăr a spus că așa fac de obicei, nu este prima dată. Afară era destul de rece și ploua. A spus că a mai făcut sesizări și nu s-au luat masuri. A chemat un taxi, bietul de el”, ne-a scris Mihaela C..

Femeia a fost deranjată de scena la care a asistat și a transmis o sesizare în acest sens.

Reporterul Turnul Sfatului a prezentat situația oficialilor Turisb, solicitându-le un punct de vedere pe această temă.

”Ȋn primul rând dorim să ne cerem scuze pentru situaţia creată. Din păcate, din datele oferite nu am reuşit să identificăm şoferul ȋn cauză. Procedurile noastre interne presupun ca ȋntr-o asemenea situaţie să fie deschis un dosar de cercetare disciplinară a conducătorului auto. Am dori să adresăm o rugăminte pe această cale tuturor persoanelor care doresc să ne transmită reclamaţii, să ne ofere cât mai multe date de identificare, ȋn aşa fel ȋncât să putem verifica veridicitatea sesizării şi să putem identifica punctual situaţia. Doar aşa putem lua şi măsuri punctuale pentru remedierea disfuncţionalităţilor”, au precizat reprezentanții companiei de transport în comun a Sibiului.

Ulterior, Mihaela C. a revenit pe adresa redacției transmițându-ne drept dovadă și chitanța în urma achiziționării biletului de călătorie, la data și ora indicate.

În urma sesizării, Turisb a luat deja măsuri, șoferii fiind informați să fie mai atenți la plecările de stație, astfel încât să nu apară situații de acest gen.

”Colegii de la departamentul transport vor prelucra această speţă ȋn cadrul şedinţelor de siguranţa circulaţiei şi vor atrage atenţia tuturor şoferilor cu privire la obligativitatea de a aştepta ȋn staţie ȋmbarcarea tuturor călătorilor, mai ales a celor cu probleme de mobilitate, care se mişcă mai greu.

Suntem o companie pentru care respectul faţă de client este foarte important și ca atare, o situaţie precum cea descrisă de reclamantă este de netolerat. Precizăm de asemenea faptul ca şoferii, sunt instruiţi ȋn mod regulat cu privire la atitudinea civilizată ȋn relaţia cu călătorii şi la obligativitatea respectării sarcinilor din fişa postului”, completează reprezentanții Turisb.

Oficialii Tursib încheie prin a-și cere scuze călătorilor.

”Ne cerem scuze pe această cale şi vă asigurăm că depunem toate eforturile necesare pentru ca asemenea situaţii să nu se mai ȋntâmple”, concluzionează reprezentanții Tursib.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

15 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Emil

Acum 2 ani

Tara arde si baba se piaptana... Exista afise lizibile cu ,, ne rezervam dreptul de a selecta clientii''.
Raspunde

Jean de Esseintes

Acum 2 ani

Confuzi autobuzul cu bodega pe care o frecventezi, boss.
Raspunde

Emil

Acum 2 ani

La magazine, la autobuze, la hoteluri, etc, n-ai cum sa vezi daca stai doar in dugheana.
Raspunde

Jiji Berbecali

Acum 2 ani

Am calatorit si eu o perioada lunga cu autobuzele sibiene si mi-am dat seama ca o mare parte din soferi sint mancatori de branza si se comporta ca atare! Zici ca sint soferi de marfa si duc saci de cartofi in autobuz nu oameni! Si nu msi zic de vorbitul la telefon la volan si la injuraturile spuse cu voce tare. Nu toti sint asa dar o parte dintre ei ,da!
Raspunde

Confirm

Acum 2 ani

Media soferilor tursib este exact precum compania, precum sefii lor - primaria Sibiu – niste ingamfati, aroganti si nesimtiti. Incidentul e atat de revoltator incat nici ei macar nu-l recunosc, desi au gps pe fiecare autobuz si camere de luat vederi. Cate autobuze 15 puteau fi la ora respectiva in locul respectiv pentru a identifica soferul ? Personal, circuland pe bicicleta prin oras era sa fiu maturat de un autobuz tursib care a trecut cu 50-60 km/h la 15 cm de umarul meu, ca si cand ar fi trecut pe langa o groapa. Asta insemna un om pentru tursib, un nimic.
Raspunde

Iulian

Acum 2 ani

Haideți a amintim și de șoferii care fumează in autobuz cu geamul deschis, care se irita dacă sunt nevoiți sa aștepte câteva secunde pe cineva sa urce in autobuz. Cei de la Tursib ar trebui sa ii penalizeze pe șoferii ăștia care considera ca se plimba cu mașina proprie și nu au respect pentru călători.
Raspunde

Me

Acum 2 ani

Ai uitat de cei care vorbesc, nestinghieriti, la telefon.
Raspunde

Vivi Dragan

Acum 2 ani

Astia de la Tursib se fac ca nu inteleg. Nu de scuze avea nevoie femeia care a sesizat. Aceasta dorea sa stie ce masuri sau luat fata de conducatorul autobuzului. Ca a fost mangaiat pe crestet nu e o masura. Dar se pare ca de cat sa schimbat directorul general la Tursib unde a fost adus cineva care nu avea nici o legatura cu aceasta activitate toate merg anapoda. Poate doamna primar isi va apleca atentia si spre aceasta societate nu de alta dar primaria subventioneaza Tursib cu o gramada de bani.
Raspunde

Sdf

Acum 2 ani

povesti nemuritoare pline de nesimtire din cauza TURSIB. cum nu a putut identifica cand era clar prezentata data, ora si traseul pe care s-a intamplat. In plus parca se laudau ca au camere de supraveghere pe autobuze pe toate laturile si in autobuz. Camerele sunt doar cand vor si au nevoie ei sa se apere sau sa acuze in rest nu sunt functionale? primaria sibiu de ce nu face o ancheta interdisciplinara ca doar este sub tutela ei aceasta companie de transport...
Raspunde

Un sibian

Acum 2 ani

Nu-l puteau identifica după datele primite? Să fie mai atenți ??? Reacția celor de la conducerea Tursib e în linia unor șoferi ( nu generalizez). Nici măcar o anchetă disciplinară, așa măcar de ochii lumii... Acționarul Tursib (Municipiului Sibiu prin Consiliul de Administrare) nu-și îndeplinește atribuțiile, fiind numit pe alte criterii decât cele profesionale și de integritate. Faptul că există un deficit de șoferi și alții ”nu se înghesuie” la Tursib, nu e o scuză pentru a trata cu indiferență un asemenea caz. REVOLTĂTOR!
Raspunde

Lolipop

Acum 2 ani

Pistol cu apa. Ne cerem scuze. Whatever. Pe viitor o sa fim mai atenti. Cam asa suna indiferenta. Vreti sa faceti ceva mai bun? Sesizati Comisia impotriva discriminarii. Astfel de soferi, trebuiesc demisi sau arsi la buzunarel. Ca doar banu’ il doare pe roman. Pusi Pa
Raspunde

John doe

Acum 2 ani

Ce gasca de prescolari lucreaza la tursib de nu sunt in stare sa foloseasca niste informatii? Cate autobuze 15 au fost la in data de 19.01 la ora 16 in statia aceea? Ultima data cand am verificat orarul autobuzelor, unele veneau atat de rar incat ajungeai mai repede pe jos decat sa-l astepti pe urmatorul. tursib se transforma in vărul mai urat al cfr-ului! Cand mai sunteti refuzati de soferii tursib, notati numarul de inmatriculare, data, ora si statia si faceti plangere la ANPC (sesizari1.anpc.ro/) si CNCD (cncd.ro/depune-o-petitie/)!
Raspunde

PeSeDuțu

Acum 2 ani

Se pare ca tursibu este administrat de primaria orasului si asta se vede in calitatea excelenta a servicilor si un pret mai mult ca redus!
Raspunde

O mama

Acum 2 ani

"Suntem o companie pentru care respectul faţă de client este foarte important ", asa veti fi cei din birouri, nu contest. doar ca ce aveti in trafic, lasa de dorit. Copilul meu de nenumarate ori (nu o data!) a ajuns in fata autobuzului, iar soferul desi nu era plecat din statie, se uita la el, ii zambea si pleca, fara sa-i mai deschida usa. Cu asa angajati, va faceti de ras. RUSINE!!!!! P.S. Cu alta ocazie, ii va face poza soferului, autobuzului condus si vor fi trimise conducerii. Chiar as vrea sa urmaresc daca se va remedia acest comportament ciobanesc.
Raspunde

MB

Acum 2 ani

Bravo Mihaela C for exposing these jerks! The drivers are uneducated!!

Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus