Program flexibil, salariu de 8.500 de lei brut și mediu de lucru care permite angajatului să-și dezvolte capacitățile de relaționare și comunicare. Acestea sunt doar trei dintre condițiile de lucru pe care Bridge Integrated Customer Services le oferă celor care sunt în căutarea unui loc de muncă în Sibiu. În prezent firma face recrutări pentru un proiect dezvoltat împreună cu DHL-Deutsche Post.
Compania Bridge Integrated Customer Services face parte din grupul german Indeca Business și reprezintă o firmă sibiană care din 2015 desfășoară mai multe proiecte în zona de Customer Service.
În prezent firma este în căutare de personal pentru un proiect cu clientul DHL - Deutsche Post, proiect care presupune identificare video online exclusiv pentru clienți germani. Practic, cei care se vor angaja vor avea ca sarcină de serviciu verificarea celor care achiziționează sau folosesc servicii ale germanilor de la DHL - Deutsche Post.
„Proiectul pentru care facem noi acum recrutarea se referă la o identificare video a clienților DHL - Deutsche Post. Partenerul oferă un serviciu de identificare video, băncilor în general, dar și companiilor de asigurări. Agenții noștri au o convorbire video cu clientul final al firmei și cu ajutorul bazelor de date a softurilor puse la dispoziție identifică dacă persoana respectivă este cea din cartea de identitate, din documentul prezentat, dacă documentul respectiv este valabil sau dacă este fals. Mai simplu, o putem asemăna cu activitatea de poliție de frontieră.
Discutăm despre un proiect care asigură suportul pentru clienții finali ai celor cu care avem contracte prin identificarea acestora. Ca să dau un exemplu pe înțelesul tuturor, omul vrea să-și deschidă un cont, să facă o operațiune bancară și atunci el este obligat să treacă prin acest serviciu de identificare video. El sună prin video - call, agentul preia acel apel, i se prezintă actul de identitate care este verificat pentru valabilitate, autenticitate, după care este identificată persoana care pretinde că ar fi posesoarea acestui document și îl prezintă. Se identifică semnalmentele persoanei respective și se pun mai multe întrebări de verificare”, a spus pentru Turnul Sfatului Andrei Bîrsan, unul dintre asociații firmei.
După ce se face această verificare, datele colectate de angajați vor fi transmise clientului. În momentul în care se identifică o anumită situație, iar angajații au o suspiciune de fraudă o transmit mai departe clientului, acesta urmând a lua măsurile necesare.
Mediu de lucru plăcut, posibilitate de dezvoltare, program flexibil și salariu atractiv
Angajatul pe care cei de la Bridge Integrated Customer Services îl caută trebuie să aibă cunoștințe în utilizarea unui calculator, să cunoască obligatoriu limba germană la nivel B1, să aibă devotament și să știe să abordeze clientul în mod prietenos.
„Nu există aspecte legate de vârstă. Programul este flexibil, avem atât part time, cât și full time, dar în ambele situații alegerea programului este flexibilă pentru că noi trebuie să acoperim intervalul orar 8-23. Programul este pe durata întregii zile, se lucrează în schimburi, oamenii își pot alege intervalul și zilele. Avem, de exemplu, salariați care nu vin lunea și marțea, dar vin sâmbăta și duminica. Li se pare mai bine așa. În cazul salariaților part time, aceștia își pot alege programe individualizate, de care trebuie să se și țină.
Sunt mulți tineri care sunt încă la facultăți și învață după un orar diferit, care se mai și schimbă în timpul anului universitar. Dacă suntem anunțați din timp, noi vom găsi soluții pentru a ne plia programului lor. Salariul este de 8.500 de lei brut, entry level, salariul ulterior va crește în funcție de abilități, de cum evoluează în cadrul companiei”, a mai spus Andrei Bîrsan.
„Este o activitate interesantă care ulterior îi va ajuta mai ales pe tinerii care vor să urmeze o carieră în poliția de frontieră”
Activitatea pe care o vor desfășura în cadrul firmei îi va ajuta pe angajați dacă vor aplica pe viitor în alte domenii adiacente, cum ar fi cel al poliției de frontieră.
„Este o activitate interesantă care ulterior îi va ajuta mai ales pe tinerii care vor să urmeze o carieră în poliția de frontieră. Faptul că interacționează în domeniul HR îi face să își dezvolte abilitățile de a verifica și de a identifica anumite persoane pe baza actelor de identitate, își dau seama care acte sunt reale, care sunt false. Recomandările din partea noastră vor veni oricând cu drag”, a concluzionat acesta.
Sibienii pot afla detalii despre angajări la adresa de mail hr@bics-srl.com sau la numărul de telefon 0722.356.738. Suplimentar, puteți aplica și prin platforma Ejobs sau chiar pe pagina Facebook Bridge ICS.
Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download
Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube
Vizualizari: 5103
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Radu Magda-Vilcea
Acum 3 ore
Ilarie
Acum 3 ore
Un sibian
Acum 3 ore
Luminița Vaida
Acum 3 ore
Ioan