Duminică,
14.09.2025
Partial Noros
Acum
19°C

Strategul campaniilor lui Băsescu este în singura asociere care a depus ofertă pentru a elabora strategia turistică a Sibiului pe zece ani

Strategul campaniilor lui Băsescu este în singura asociere care a depus ofertă pentru a elabora strategia turistică a Sibiului pe zece ani

O singură ofertă a fost depusă în cadrul licitației pentru elaborarea unei strategii de dezvoltare și promovare turistică a Sibiu. În asocierea care a depus oferta se află și GPM Community, al cărei principal asociat este Felix Tătaru, cunoscut și pentru faptul că a coordonat campaniile lui Traian Băsescu pentru Primăria București și alegerile prezidențiale din 2004.

O asociere de patru firme este autoarea singurei oferte depusă în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru elaborarea „Strategiei de dezvoltare și promovare multianuală a turismului în municipiul Sibiu pentru perioada 2025 – 2035”. Lider al asocierii este Brandberry, din Brașov, celelalte trei companii fiind Engine Marketing (din Ucea de Jos, Brașov), filiala românească a Horwath HTL și GPM Community. Această din urmă societate îl are drept asociat principal pe Felix Constantin Tătaru (vezi foto principală, încercuit), cel care în trecut a derulat mai multe campanii inclusiv pentru Traian Băsescu, prin fosta GMP Advertising.

Contractul pentru care a fost depusă oferta asocierii mai sus amintită are o valoare estimată la 300.000 de lei, cu tot cu TVA. Strategia pe care Primăria Sibiu o așteaptă drept rezultat al acestui contract ar trebui să ducă la extinderea sezonului turistic pe toată perioada anului. De asemenea, numărul turiștilor români este așteptat să crească cu 15%, iar cel al turiștilor străini cu 15-20% în următorii zece ani. Pentru aceste rezultate, pe lângă implementarea strategiei, Primăria Sibiu este dispus să aloce un buget de promovare de aproximati 375.000 de euro pe an.

Citește și Promovare de 375.000 de euro pe an: Sibiul va avea o nouă strategie pentru următorii zece ani, prin care să crească numărul turiștilor cu 15-20% la fiecare 365 de zile

De la „Destinația anului” la strategia Sibiului

Felix Tătaru este și președintele Asociației Institutul pentru Orașe Vizionare, care a organizat la începutul lunii aprilie evenimentul „Destinația anului” la Sibiu.

Pentru a organiza acest eveniment la Sibiu, Consiliul Județean a pus la dispoziție gratuit Sala Thalia, iar Primăria Sibiu a alocat 90.000 de lei.

La ediția de anul trecut a evenimentului „Destinația anului”, Sibiul a fost declarat marele câștigător, Primăria Sibiu plătind echivalentul a 10.000 de euro organizatorilor. Atunci, organizatori erau The Engine Marketing SRL, firmă care acum face parte din asocierea interesată să elaboreze strategia turistică a Sibiului.

Citește și CJ Sibiu anunță că găzduiește Gala „Destinația Anului 2025”, dar plătește Primăria Sibiu: 90 de mii de lei. Evenimentul e organizat de o asociație din Voluntari, condusă de Felix Tătaru

Foto principală: reprezentanții câștigătorilor Destinația anului 2025

Sursa foto: destinatiaanului.ro

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

2 comentarii

Emil

Acum 3 luni

Piratul din Caraibe a varsat bani grei de supravietuit si la doua lovituri de stat esuate ale Cacaraului.
Raspunde

Claudiu

Acum 3 luni

Horvath -inclusiv filiala din România -are habar cu ce se mănâncă turismul. Probabil aduși de Tătaru, să mănânce și gura lui de fost sinecurist abonat la contracte "cu statul" pe vremea când era Băsescu "ordonator de credite cu parandărăt" The Engine Market e un proxy tot de a lui Tătaru (firmă cu un singur angajat legal și ultimul bilanț depus în 2023). Totul, de la cap la coada pare ceva cu dedicație pentru același Tătaru. Care deja a luat 10.000 de euro pentru o șușă frumos poleită unde primăria a mai risipit -in avans 90.000. Aceeași primărie vrea sa mai pompeze 300 000 in ceva . .ipotetic. Adică plătește, "strategia" se straduiesteiad dacă la final iese in mare fâs, "noi am incercat dar nu a fost sa fie". Despre faptul că turismul intern estimează o scădere de cel puțin 20/% din cauza schilodirii sistemului de vouchere (asta o poate confirma orice operator sau ahebtie de turism deja) și că e cel mai prost moment ales pentru o strategie, nici că mai contează. Sau că e foarte posibil ca până la final de 2025 primăria să nu mai aibă bani nici de electricitate sau spălat flota arondată, deasemenea Aia 300.000 deja au fost promiși. Așa că , pe stilul deja consacrat, înainte până la marele eșec Va crește numărul de turiști și se va face turism 12 luni pe an că în Insulele Canare la fel cum va crește și numărul de călători sau curse pe aeroportul proaspăt modernizat cu o căciulă de bani. Banii altora.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus