O singură ofertă a fost depusă în cadrul licitației pentru elaborarea unei strategii de dezvoltare și promovare turistică a Sibiu. În asocierea care a depus oferta se află și GPM Community, al cărei principal asociat este Felix Tătaru, cunoscut și pentru faptul că a coordonat campaniile lui Traian Băsescu pentru Primăria București și alegerile prezidențiale din 2004.
O asociere de patru firme este autoarea singurei oferte depusă în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru elaborarea „Strategiei de dezvoltare și promovare multianuală a turismului în municipiul Sibiu pentru perioada 2025 – 2035”. Lider al asocierii este Brandberry, din Brașov, celelalte trei companii fiind Engine Marketing (din Ucea de Jos, Brașov), filiala românească a Horwath HTL și GPM Community. Această din urmă societate îl are drept asociat principal pe Felix Constantin Tătaru (vezi foto principală, încercuit), cel care în trecut a derulat mai multe campanii inclusiv pentru Traian Băsescu, prin fosta GMP Advertising.
Contractul pentru care a fost depusă oferta asocierii mai sus amintită are o valoare estimată la 300.000 de lei, cu tot cu TVA. Strategia pe care Primăria Sibiu o așteaptă drept rezultat al acestui contract ar trebui să ducă la extinderea sezonului turistic pe toată perioada anului. De asemenea, numărul turiștilor români este așteptat să crească cu 15%, iar cel al turiștilor străini cu 15-20% în următorii zece ani. Pentru aceste rezultate, pe lângă implementarea strategiei, Primăria Sibiu este dispus să aloce un buget de promovare de aproximati 375.000 de euro pe an.
De la „Destinația anului” la strategia Sibiului
Felix Tătaru este și președintele Asociației Institutul pentru Orașe Vizionare, care a organizat la începutul lunii aprilie evenimentul „Destinația anului” la Sibiu.
Pentru a organiza acest eveniment la Sibiu, Consiliul Județean a pus la dispoziție gratuit Sala Thalia, iar Primăria Sibiu a alocat 90.000 de lei.
La ediția de anul trecut a evenimentului „Destinația anului”, Sibiul a fost declarat marele câștigător, Primăria Sibiu plătind echivalentul a 10.000 de euro organizatorilor. Atunci, organizatori erau The Engine Marketing SRL, firmă care acum face parte din asocierea interesată să elaboreze strategia turistică a Sibiului.
Foto principală: reprezentanții câștigătorilor Destinația anului 2025
Sursa foto: destinatiaanului.ro
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 3083
Ultimele comentarii
Acum 12 ore
Q
Acum 12 ore
Newman
Acum 12 ore
Ron
Acum 13 ore
Eu
Acum 14 ore
Emil