Benedek Zacharie (4)

Benedek: Autostrada Sibiu – Boița poate fi terminată mai repede

Deputatul UDMR, Benedek Zacharie, a declarat ieri, în cadrul unei conferințe de presă, că Autostrada Sibiu – Pitești poate fi terminată în anul 2020, în cazul în care nu vor fi înregistrate întârzieri în acte sau construcții. În plus, deputatul este de părere că e posibil ca tronsonul 1 al autostrăzii, Sibiu – Boița să fie terminat mult mai repede și să fie dat în folosință, la fel ca și tronsonul 5, Pitești – Curtea de Argeș. ”Din punct de vedere al proiectării și execuției, se poate termina în 2020. Dacă există interes, deci dacă există interes în primul rând, până în 2020 poate fi gata autostrada. Am văzut că s-a vehiculat anul 2021, dar tehnic vorbind eu cred că se poate realiza puțin mai repede”, a declarat Benedek.

În 2017, teoretic, se va putea discuta despre licitațiile pentru proiectarea și execuția tronsoanelor 1 și 5 ale autostrăzii. ”Tronsonul 1 și 5 al autostrăzii vor intra în licitație în acest an și vor fi contracte «FIDIC galben», asta însemnând proiectare și execuție, deci nu vor fi licitații separate pentru proiectare și pentru execuție. Pe tronsoanele 2,3 și 4 aici sunt mai multe informații. Eu ce știu, este că Ministerul mediului încă nu și-a dat avizul, având în vedere că Ministerul transporturilor nu a depus un dosar complet. Până când Ministerul mediului nu-și va da avizul, nu se va face nici un pas mai departe. Eu cred că această problemă se va rezolva într-o lună, maxim două”, a mai spus Benedek.

Cu un CV în care sunt trecute funcții de conducere în cadrul unor companii precum Geiger Transilvania sau grupul Construcții – Sinecon SA, Benedek Zacharie a spus de la începutul mandatului că va sprijini susținerea investițiilor în infrastructură. ”Voi sprijini toate proiectele importante, indiferent de culoarea politică a celor care le inițiază. Dezvoltarea infrastructurii este o prioritate pentru toate județele pentru care am mandat de reprezentare”, a declarat Benedek Zacharie.

3 opinii

  1. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

  2. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

    Li Tai

    Te Benedek! La Sighisoara se lucreaza la doua căcării de tunele pe linia ferata de „foarte mare viteza”, care au o lungime totala de vreo trei sute si ceva de metrii si sunt sapate in in doua mușuroaie de dealuri de cativa metrii inaltime, de vre-o cinci ani si inca tot nu sunt gata. Sa nu mai zic de podetul peste linia ferata de pe E60 de la iesirea din Sighisoara care are imensa lungime de vreo 20-30 de metrii si la care se lucreaza tot cam de atunci si inca nu e gata. De remarcat ca E60 poate fi considerata, daca nu prima (sa zicem prima DN1) a doua sosea (cu circulatie de autostrada) din Romania. Bucuresti-Oradea ca si Bucuresti-Arad sunt de fapt cele mai importante cai de acces auto din tara care fac legatura spre occident si bineinteles ar fi trebuit sa fie autostrazi de cand istoria.
    Am specificat ca si comparatie lucrarile de pe calea ferata de langa Sighisoara fata de aberatiile pe care le debiteaza neincetat politicienii nostrii fara sa mai incerce nici o secunda de gandire. Din cate am vazut pe autostrada Pitesti-Sibiu este vorba de cativa km de tunele (duble) comparativ cu cele de calea ferata, ca sa nu mai vorbim de cate alte poduri si viaducte vor fi. Apoi, inca nu a aparut nici un „târnacop” prin zona sa inceapa sapatul dar apar in schimb „cozi de topor” care deja scurteaza perioada de construire ca si cum ar renunta la desert dupa ce a bagat in „burduhan” vreo 10 gratare zicand ca poti sa fi mancat si fara desert. Menj haza férfi!!!

  3. Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Daca totusi doriti sa cititi comentariul, click aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Turnul Sfatului Online
  • Politica
  • Contact