Joi,
28.01.2021
Innorat
Acum
-1°C

S-au mai deschis niste km in prelungirea autostrazii ce pleaca din Sibiu. Altii au fost atribuiti

Fără panglici și discursuri, autoritățile au dat în folosință, aseară, un lot al autostrăzii Lugoj – Deva, parte a A1, precum și centura Lugojului cu profil de autostradă (parte a viitoarei autostrăzi A6). Din cei 27,4 de km ai primului lot de autostradă dintre Deva și Lugoj, de circulat se poate circula doar pe primii 17, între localitățile Dumbrava și Balint, unde există noduri rutiere, deoarece cei 10 km de autostradă de la Balint la Șanovița (localități din județul Timiș) se termină ”în câmp”: următorul lot de autostradă a fost doar recent atribuit spre execuție, iar un nod rutier la Șanovița nu a fost prevăzut (vezi foto). Prin urmare, pentru a folosi această porțiune de autostradă, sibienii care vor utiliza autostrada A1 vor mai avea de așteptat finalizarea loturilor Deva – Ilie, Ilia – Coșevița, Coșevița – Dumbrava și Izvin – Șanovița. Precum și Săliște – Cunța, bineînțeles.

Autostrada Sebeș – Turda, atribuită

Autoritățile au anunțat, azi, atribuirea lucrărilor pe cele patru tronsoane de autostradă care ar urma să lege autostrada A1 (Constanța – București – Sibiu – Nădlac) de autostrada Câmpia Turzii – Turda – Gilău (Cluj – Napoca). Botezată A10, autostrada ale cărei lucrări tocmai au fost atribuite este cofinanțată de UE, care și-a dat acordul pentru această cofinanțare în primăvara acestui an.
Contractul pentru realizarea autostrăzii care ar lega Sibiul de Cluj – Napoca și pe autostradă este și de proiectare și de execuție, pe modelul folosit deja la Sibiu – Săliște: în primele patru luni din contract ar urma proiectarea autostrăzii, în următoarele 18 luni ar urma execuția, iar restul de 48 de luni din derularea contractului se suprapun cu garanția lucrărilor.

Italienii ce întârzie la Sibiu, iarăși câștigători

Primul lot al autostrăzii Sebeș – Turda a fost atribuit firmei Impregilo, în asociere cu Salini (firma care a cumpărat, în Italia, Impregilo SpA). De menționat că Impregilo SpA este și firma căreia i-au fost atribuite lucrările pe tronsonul III al autostrăzii Sibiu – Orăștie, tronson ce nu a fost deschis circulației și unde lucrările ar putea să nu fie terminate nici măcar anul viitor.
Cel de-al doilea lot de autostradă, de 24 de km, va fi proiectat şi construit de asocierea de firme italiene şi româneşti RCM Construzioni/ Imob Lux Construct /Consinit /Societatea de Construcţii Napoca/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/ T Dancor RomConstruct / Shelter Construct/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna/ Schiavo & C/Eurocerad International.
Lotul al treilea, de 12,4 kilometri, a fost adjudecat de asocierea italiană Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d’Acqua, iar ultimul tronson, de 16,3 kilometri, a fost atribuit PORR Construct - PORR Bau (Austria), mai relatează Mediafax.

Foto: forum.peundemerg.ro (utilizator Dorum)

 

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

5 comentarii

omu mic

Acum 7 ani

eu mai lunga*** mea decat autostrazile din RO
Raspunde

adiarc

Acum 7 ani

ce tare... companii serioase ce si-au facut treaba , cum ar fii Strabag , Straco , Astaldi n-au primit nici un lot, iar scarbele de la Imbecilio mai primesc un lot...Dna-ul ar trebuii sa-i ascunda pe toti de la cnandr ( cu litere mici...foarte mici )
Raspunde

adiarc

Acum 7 ani

ce tare... companii serioase ce si-au facut treaba , cum ar fii Strabag , Straco , Astaldi n-au primit nici un lot, iar scarbele de la Imbecilio mai primesc un lot...Dna-ul ar trebuii sa-i ascunda pe toti de la cnandr ( cu litere mici...foarte mici )
Raspunde

5nXQ0Pll9vI

Acum 6 ani

Mai Alex eu ma bucur ca te-am cunoscut intinae sa pleci din Sibiu. Esti un tip super si te apreciez foarte mult pentru tot ce faci asa putin cum am reusit sa te cunosc. Bafta si sper sa mai povestim cate un pic din cand in cand
Raspunde

nyH8IofiYtA

Acum 6 ani

Verbal threshold. A verbal threshold is QuotesChimp where the right to sue depends on the nature of the injuries. In order to sue in a verbal threshold state, the victim must suffer serious impair�ment of body function, permanent serious disfigurement, or death. Exactly what this means is defined in the law as the courts interpret it. The insurance industry favors this type of threshold because it is easier to keep a case within the no-fault dividing line.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus