Toate evenimentele pentru care Primăria Sibiu alocă, anual, mai bine de 12 milioane de lei prin intermediul agendelor Culturală, Sportivă și cea a Comunității, vor trebui să comunice public respectând indicațiile unui prim manual de identitate vizuală.
4.000 de lei, fără TVA, a costat primul Manual de Identitate Vizuală al Primăriei municipiului Sibiu. Cei care au realizat acest set de reguli pentru utilizarea elementelor de identitate vizuală ale Primăriei Sibiu sunt angajații unei firme din Iași, Koncylion SRL, societate care a primit contractul în urma unei proceduri de achiziție publică. “Scopul acestui sistem este acela de a asigura coerenţa, stabilitatea şi dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii brandului“, se arată în manualul realizat de ieșeni și recepționat de reprezentanții Primăriei Sibiu.
Noul logo, creat pentru a puncta evenimentele finanțate din bani publici
Manualul de identitate vizuală realizat pentru Primăria Sibiu preia modelul manualelor de identitate vizuală realizate pentru diferite proiecte finanțate din fonduri nerambursabile, cum ar fi cele europene ori norvegiene, spre exemplu. Rolul acestor manuale este acela de a indica beneficiarilor de finanțări nerambursabile cum să utilizeze elementele de identitate vizuală ale finanțatorului. Logo-ul acestui finanțator este, de obicei, cel mai important element avut în vedere de astfel de manuale.
În cazul administrației Sibiului, aceasta solicita – până acum – ca beneficiarii fondurilor alocate din bugetul orașului să anunțe cine este principalul finanțator în două moduri. Astfel, în cazul materialelor tipărite (afișe, bannere, broșuri etc) era obligatorie inserarea textului „Acţiune cofinanţată de Primăria Municipiului Sibiu", alături de sigla Primăriei Sibiu. Același text trebuia rostit și inserat și în ceea ce privește materialele video sau audio realizate în cadrul proiectelor finanțate prin cele trei agende, sigla Primăriei fiind, de asemenea, impusă.
Odată cu acest prim manual de identitate vizuală, Primăria Sibiu va cere tuturor beneficiarilor de finanțări nerambursabile să folosească un anumit logo, prin care se anunță faptul că este vorba de o “acțiune cofinanțată de Primăria municipiului Sibiu“. În cadrul noului manual, este prevăzut cum trebuie utilizat acest logo (care este oferit beneciarilor de pe cele trei agende în format editabil): de la dimensiunile minime, la distanța minimă obligatorie față de alte sigle, la fonturile admise ori la modul în care trebuie folosit logo-ul într-un comunicat de presă ori alte tipuri de materiale de promovare.
De specificat că regulile impuse prin acest prim manual de identitate vizuală prevăd, printre altele, publicarea pe unele dintre materialele de promovare (precum comunicate de presă, broșuri, flyere etc) și a sumelor cu care administrația locală finanțează respectivul proiect.
Recomandările pentru modul de realizare a materialelor de promovare sunt diverse. În acest caz, aceasta este sugestia pentru imprimarea unor tricouri
Noile reguli de identitate vizuală trebuie respectate de cei care semnează contractele de finanțare nerambursabilă cu Primăria Sibiu începând cu luna august.
Descarcă de aici, în formă integrală, Manualul de Identitate Vizuală al Primariei Sibiu
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: Primăria Sibiu , Primăriei Sibiu , Primăria Municipiului Sibiu , Identitate Vizuală , manual de identitate vizuala , Agenda Comunității , Pentru Sibiu , Capitala Culturală Europeană , Agendei Comunității
Vizualizari: 3736
Ultimele comentarii
Acum 4 ore
Papa di Gio
Acum 4 ore
Papa di Gio
Acum 4 ore
Papa di Gio
Acum 8 ore
D.M.
Acum 8 ore
D.M.