Joi,
25.07.2024
Innorat
Acum
22°C

Primăria Sibiului are un manual de identitate vizuală gândit la Iași

Primăria Sibiului are un manual de identitate vizuală gândit la Iași

Toate evenimentele pentru care Primăria Sibiu alocă, anual, mai bine de 12 milioane de lei prin intermediul agendelor Culturală, Sportivă și cea a Comunității, vor trebui să comunice public respectând indicațiile unui prim manual de identitate vizuală.

4.000 de lei, fără TVA, a costat primul Manual de Identitate Vizuală al Primăriei municipiului Sibiu. Cei care au realizat acest set de reguli pentru utilizarea elementelor de identitate vizuală ale Primăriei Sibiu sunt angajații unei firme din Iași, Koncylion SRL, societate care a primit contractul în urma unei proceduri de achiziție publică. “Scopul acestui sistem este acela de a asigura coerenţa, stabilitatea şi dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii brandului“, se arată în manualul realizat de ieșeni și recepționat de reprezentanții Primăriei Sibiu.

logo sibiu Noul logo, creat pentru a puncta evenimentele finanțate din bani publici

Manualul de identitate vizuală realizat pentru Primăria Sibiu preia modelul manualelor de identitate vizuală realizate pentru diferite proiecte finanțate din fonduri nerambursabile, cum ar fi cele europene ori norvegiene, spre exemplu. Rolul acestor manuale este acela de a indica beneficiarilor de finanțări nerambursabile cum să utilizeze elementele de identitate vizuală ale finanțatorului. Logo-ul acestui finanțator este, de obicei, cel mai important element avut în vedere de astfel de manuale.

În cazul administrației Sibiului, aceasta solicita – până acum – ca beneficiarii fondurilor alocate din bugetul orașului să anunțe cine este principalul finanțator în două moduri. Astfel, în cazul materialelor tipărite (afișe, bannere, broșuri etc) era obligatorie inserarea textului „Acţiune cofinanţată de Primăria Municipiului Sibiu", alături de sigla Primăriei Sibiu. Același text trebuia rostit și inserat și în ceea ce privește materialele video sau audio realizate în cadrul proiectelor finanțate prin cele trei agende, sigla Primăriei fiind, de asemenea, impusă.

Odată cu acest prim manual de identitate vizuală, Primăria Sibiu va cere tuturor beneficiarilor de finanțări nerambursabile să folosească un anumit logo, prin care se anunță faptul că este vorba de o “acțiune cofinanțată de Primăria municipiului Sibiu“. În cadrul noului manual, este prevăzut cum trebuie utilizat acest logo (care este oferit beneciarilor de pe cele trei agende în format editabil): de la dimensiunile minime, la distanța minimă obligatorie față de alte sigle, la fonturile admise ori la modul în care trebuie folosit logo-ul într-un comunicat de presă ori alte tipuri de materiale de promovare.

De specificat că regulile impuse prin acest prim manual de identitate vizuală prevăd, printre altele, publicarea pe unele dintre materialele de promovare (precum comunicate de presă, broșuri, flyere etc) și a sumelor cu care administrația locală finanțează respectivul proiect.

Recomandările pentru modul de realizare a materialelor de promovare sunt diverse. În acest caz, aceasta este sugestia pentru imprimarea unor tricouri Recomandările pentru modul de realizare a materialelor de promovare sunt diverse. În acest caz, aceasta este sugestia pentru imprimarea unor tricouri

Noile reguli de identitate vizuală trebuie respectate de cei care semnează contractele de finanțare nerambursabilă cu Primăria Sibiu începând cu luna august.

Descarcă de aici, în formă integrală, Manualul de Identitate Vizuală al Primariei Sibiu

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Traian Deleanu

de Traian Deleanu

Investigații, Administrație
Telefon:
0740 039 148
E-mail: traian[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

4 comentarii

Viorel

Acum 5 ani

Oribil ! Imagine nocturna pe coperta, culori intunecate in logo... 4.000 de lei dai-fara TVA!, de 4.000 de lei primesti. Fara creativitate, luat de pe net, made in moldova.
Raspunde

george

Acum 5 ani

viorele si 'made in sibiu' e cu fainosag cumva? l-au luat de cati bani au avut te-ai gandit la asta sau e greu cu ganditu' trece anul si pana te 'trece creativitatea' se duce festivalul? hai c-am dat-o in rime. vezi ma tot moldoveanu' e creativ...
Raspunde

Viorel

Acum 5 ani

sunt foarte curios, ce EXPERTI au selectat oferta? sau a fost doar pretul... va recomand calduros sa descarcati manualul integral si sa radeti in hohote la "diploma de p-articipare" si ecusonul Astrid Fodor!!!
Raspunde

Ridichie Iglesias

Acum 5 ani

Superb,made by pri_maria Sighii, nici macar cei de la Nike nu reuseau asta. Macar de puneau si imaginea lui tante pe tricou.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus