Mai multe dorințe de schimbare, de socializare și de ieșire din cotidianul stresant și obositor – cam așa rezumă un hair stylist sibian experiența cu clientele în timpul pandemiei.
Lucian Zoltan povestește că ultimul an i-a adus multe beneficii și schimbări neașteptate. Spre exemplu, nu se gândea că va reuși să redeschidă salonul atât de repede și nici că va avea un număr mult mai mare de cliente, într-o perioadă atât de incertă.
„Pot să spun că în pandemie, de la început, ne-a fost foarte greu să înțelegem o nouă normalitate a coaforului. Văzând că oamenii sunt mai panicați, inițial ne-am gândit că poate suntem chiar ultimii care vom deschide – după hoteluri, restaurante” – Lucian Zoltan
„Totuși, s-a văzut însă în pandemie că nevoia omului de a veni la tuns și îngrijire a apărut chiar mai mult. Am descoperit sensibilitatea, când am văzut că ni s-a luat totul – libertatea de a ne întâlni, de a ne plimba. Toate acestea, până la urmă, ne-au arătat cu adevărat ce înseamnă lux. Nu înseamnă să conduci o mașină scumpă, să îți cumperi o haină de brand, ci comunicarea în zilele post-COVID. Comunicarea om cu om, faptul că vrei să îți faci o schimbare și nu poți, fapt care în pandemie ne-a dărâmat, din punct de vedere psihologic, asta e un lux. Am descoperit deschiderea clienților spre o schimbare”, povestește sibianul.
Lucian spune că nevoia de schimbare era adeseori găsită înainte la femeile care treceau prin evenimente marcante, precum o despărțire dureroasă sau venirea pe lume a unui copilaș. Acum nevoia aceea apare mult mai des. „Înainte, această schimbare era a unei persoane care a avut un divorț, o sarcină, genul acesta de femeie își dorește mult o schimbare. Ei bine, această pandemie a adus mult mai multe cliente care și-au dorit o schimbare, fără să fi fost neapărat un eveniment major în viețile lor. Pot spune chiar că am fost și un psihiatru al lor, pentru că noi aici am început să tratăm părul ca pe o emoție”, explică el, arătând totodată că munca în pandemie l-a ținut pozitiv și cu determinarea de a merge în continuare la lucru zi de zi.
„Eu mereu spun că atunci când ajung acasă, energia pozitivă pe care mi-au adus-o câteva cliente pe care le am zilnic, îmi dă și curajul să merg a doua zi la muncă pentru că știu că am făcut un lucru pozitiv, pe care l-am transmis printr-un tuns, un vopsit, un tratament, o energie pe care o iau din faptul că fiecare femeie pleacă mulțumită.”
Hair stylistul spune că banii strânși în ultimul an l-au convins să își specializeze și mai mult serviciile. Așadar, clientele care ajung la Luciano se bucură de un sistem personalizat, cu produse care se găsesc doar aici și în alte câteva saloane din țară, prin care se face diagnosticarea nevoilor părului, cu ajutorul unei aplicații, abia apoi luându-se în considerare schimbările care pot fi făcute pentru fiecare clientă în parte și, mai ales, produsele care pot fi folosite pentru spălarea și îngrijirea părului la salon, precum și pentru uscarea și aranjarea lui. „În pandemie, noi am funcționat din punct de vedere al bugetului extraordinar. Am simțit tocmai de aceea nevoia să aducem și o îmbunătățire pe tema aceasta. De aceea de curând am implementat un sistem cu produse poziționate în top, în Europa. În județul Sibiu nu mai este găsit altundeva, însă știu că sunt vreo două saloane la Cluj și la fel în București, din câte știu.”
Pentru mai multe detalii despre produsele folosite și programări, puteți să îl contactați direct pe Lucian Zoltan, la Salon Luciano.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 3275
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Dragan Cristina
Acum 1 oră
Emil
Acum 1 oră
Hermannstädter
Acum 1 oră
Valentino Versace
Acum 1 oră
John