Sâmbătă,
01.10.2022
Cer Senin
Acum
13°C

Platforma MyElectrica nu funcționează din cauza ”volumului considerabil de facturi in format electronic”

Platforma MyElectrica nu funcționează din cauza ”volumului considerabil de facturi in format electronic”

Abonații Electrica Furnizare din zona Sibiului, dar și din restul țării, au sesizat vineri faptul că platforma pentru verificarea facturilor și plata online a acestora nu funcționează.

”In momentul de fata, realizam demersul operational de incarcare a unui volum considerabil de facturi in format electronic, motiv pentru care platforma si aplicatia MyElectrica vor fi temporar indisponibile.

Echipa noastra depune toate eforturile pentru finalizarea actiunii in cel mai scurt timp posibil.

Va multumim pentru intelegere!”, se arată pe site-ul MyElectrica.ro, conform unei sesizări primită pe adresa redacției din partea unui cititor.

Reamintim că Electrica Furnizare S.A., unul dintre furnizorii de energie cu cei mai mulți abonați în zona Sibiului, i-a anunțat zilele trecute pe sibieni că a terminat procesul de recalculare a facturilor, majoritatea abonaților primindu-și facturile întârziate aferente consumului din luna decembrie.

”Electrica Furnizare a finalizat procesul de refacturare, survenit în urma măsurilor dispuse de autoritățile de control, și își asigură clienții că, în măsura în care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru acordarea măsurilor de plafonare sau compensare, aceștia vor regăsi mențiunile cu privire la facilități în noile facturi emise ce urmează să fie primite în cel mai scurt timp posibil”, au transmis oficialii Electrica Furnizare SA, la solicitarea ziarului Turnul Sfatului.

Mai multe detalii pe această temă puteți citi aici.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

9 comentarii

Costel

Acum 7 luni

au antedatat facturile si le-au trecut ca fiind "restante". Urat pentru o "firma serioasa". inainte de a pune mesajul citat la inceputul articolului site-ul lor mergea exraordinar de incet, mai ales in timpul programului de lucru, iar mesajul lor sugereaza ca niste hakeri au avut grija de site. macar, accesand siteul lor de pe calculator primesti un mesaj oarecare, dar daca accesezi siteul de pe aplicatia loe pe iphone primesti un mesaj de eroare care nu spune nimic. cred ca echipa lor de informatica este prost platita si nu face fata cand trebuie.
Raspunde

Lazar Marioara

Acum 7 luni

Pe langa ca a-ti marit facturile in halul asta la persoanele juridice s-a mai blocat si platforma si nici nu poti descarca facturile. de trei zile e blocat siteul.
Raspunde

Silviu

Acum 7 luni

Am factura emisa in 31 ianuarie 2022, a fost scadenta pe 10 februarie si nu pot sa o deschid in MyElectrica. Am descarcat-o si imi spune ca este un format invalid. Imi pare rau, dar nu pot plati o factura pana nu o vad. Nu merge nici pagina de contact, iar la telefon am stat 28 min si am renuntat.
Raspunde

@silviu

Acum 7 luni

Când iti spune ca e invalida e proaspăt uploadata pe platforma. De când am cont la ei în primele 24h nu poți vizualiza factura, îți apare invalida dar poți vedea suma de plata. Mie îmi apărea restanta, deoarece era făcută cu data de 31.01 și pusa în 16, la fel nu o puteam vedea, iar din 17 au căzut și site-ul și aplicația. Din ce am înțeles nu vor fi aplicate penalizări.

Raspunde

@silviu

Acum 7 luni

Exact la fel, si în cazul meu. Am cont, am verificat zilnic, cu chiu, cu vai, pt ca site-ul se deschide f greu. De-abia in 17 februarie a aparut factura emisa în 31 ianuarie, nu am putut-o deschide ca să verific ce plătesc, apoi site-ul s-a blocat. Această practică (facturi trimise online după două săptămâni de la emitere ( nu poți zice ca a întârziat posta!)) trebuie sanctionata de ANRE. Dar ANRE trimite reclamațiile spre soluționare la cei reclamati!!!

Raspunde

Romi

Acum 7 luni

Se plâng că este prea mare numărul facturilor in format electronic ,dar cele in format tipărit ce au de nu le primim?Insistă mereu să folosești aplicația dar nu sunt capabili sa o facă funcțională. Nu e vorba de altceva la mijloc?

Raspunde

Dogaru Nicu

Acum 2 luni

Nu pot accesa contul meu electrica,care este problema.
Raspunde

Neagu

Acum 1 lună

nu functioneaza aplicatia rusineeeee.....
Raspunde

Laura laura

Acum 1 lună

Haideti sa va spun un lucru care pe mine m a bulversat total.Primesc factura elctrica in pago o deschid 0,11 lei da da cititi bine 0,11 lei cand ma uit faturata in 23.08 2022 scadenta in 11.092022 insa perioada de fdcturare este 01.01.2021-17 .03.2021.si estefactura regularizare certificate verzi.Cum este posibil sa trimita electica o factura veche de peste un an si jumatate cu scadenta in luna octombrie 2022 .Am cerut in scris explicatie ce reprezinta acel certificat verde are nu a fost cerut,am incercat prin serviciul chat pe care il are my electrica sa cer explicatie .Nici o reusita chatul il au de pomana doar sa existe acolo .prin emai am primit nr de inregistrare Astept raspuns de la ei.S a mai confruntat cineva cu asa ceva.Nu mi de acei 11 bani mi de nesimtirea lor pt ca 11 bani de la mine cu 11 bani de alti1000000se fac ceva bani.
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus