Abonații Electrica Furnizare din zona Sibiului, dar și din restul țării, au sesizat vineri faptul că platforma pentru verificarea facturilor și plata online a acestora nu funcționează.
”In momentul de fata, realizam demersul operational de incarcare a unui volum considerabil de facturi in format electronic, motiv pentru care platforma si aplicatia MyElectrica vor fi temporar indisponibile.
Echipa noastra depune toate eforturile pentru finalizarea actiunii in cel mai scurt timp posibil.
Va multumim pentru intelegere!”, se arată pe site-ul MyElectrica.ro, conform unei sesizări primită pe adresa redacției din partea unui cititor.
Reamintim că Electrica Furnizare S.A., unul dintre furnizorii de energie cu cei mai mulți abonați în zona Sibiului, i-a anunțat zilele trecute pe sibieni că a terminat procesul de recalculare a facturilor, majoritatea abonaților primindu-și facturile întârziate aferente consumului din luna decembrie.
”Electrica Furnizare a finalizat procesul de refacturare, survenit în urma măsurilor dispuse de autoritățile de control, și își asigură clienții că, în măsura în care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru acordarea măsurilor de plafonare sau compensare, aceștia vor regăsi mențiunile cu privire la facilități în noile facturi emise ce urmează să fie primite în cel mai scurt timp posibil”, au transmis oficialii Electrica Furnizare SA, la solicitarea ziarului Turnul Sfatului.
Mai multe detalii pe această temă puteți citi aici.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Vizualizari: 21136
Ultimele comentarii
Acum 32 minute
Marko
Acum 37 minute
Adybady
Acum 46 minute
M
Acum 1 oră
Noi noi
Acum 1 oră
Flo