Joi,
28.03.2024
Parțial Noros
Acum
13°C

Tursib explică: Vreau să cumpăr abonamentul online sau să achit biletul cu telefonul, când voi putea?

Tursib explică: Vreau să cumpăr abonamentul online sau să achit biletul cu telefonul, când voi putea?

Călătoria cu autobuzul în Sibiu va deveni mai simplă și mai plăcută nu doar pentru pensionari, dar și pentru cei care preferă să folosească tehnologiile moderne de plată.

În cadrul seriei pe care am inițiat-o de câteva zile, Tursib explică, mai mulți cititori ne-au întrebat dacă societatea prevede introducerea posibilității de achitare a abonamentelor online.

Plata online, în testare

„Noul sistem de ticketing include un Portal web, prin care călătorii își vor putea achiziționa titluri de călătorie online. Modulul se află în faza de testare internă și va fi disponibil către public în cel mai scurt timp posibil”, ne-au răspuns reprezentanții Tursib.

De asemenea, în contextul cazurilor de erori tehnice care apar la utilizarea noilor aparate de plată în autobuzele din Sibiu - cele galbene, care le vor înlocui pe cele albastre - am solicitat companiei să ne explice de ce la acestea nu se poate achita cu telefonul prin tehnologia NFC sau cu ceasul (smart watch). Precum, și dacă este prevăzută această opțiune.

Plata cu smart watch-ul - problemele vor fi investigate punctual

„La toate validatoarele galbene se poate valida cu wallet-ul bancar al telefonului mobil sau smart watch etc. Există totuși situații în care implementările unor bănci nu sunt standard, iar aceste situații este preferabil să ne fie semnalate. În urma acestor mesaje din partea călătorilor, vom investiga situațiile punctuale, uneori chiar împreună cu băncile emitente”, precizează societatea.

Citește și: Tursib explică: De ce abonamentul trebuie validat de fiecare dată și dacă voi fi sancționat dacă nu o fac

Citește și: Tursib explică: Cum procedez dacă urc în autobuz electric cu bilet printat și n-am card bancar

Citește și: Tursib explică: Biletul de călătorie este valabil o oră, dar călătoria poate dura mai mult

Citește și: Tursib explică: Ce înseamnă mesajele „Validat offline” și „Tranzacție refuzată”. Când pot fi amendat

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

2 comentarii

Fgjgfj

Acum 1 an

puneti pe aparatele galbene in partea de jos simbol pentru a indica ca cititorul pentru codurile QR se regaseste sub aparat ca lumea sa stie ca nu este nicicum semnalizat acest lucru si lumea il cauta degeaba. Asa cum este simbolul pentru plata contactless sa fie si pentru codul QR semnalizat
Raspunde

Razvan

Acum 1 an

Se poate achiziționa abonament din aplicația sibiubus, dar nu are legătură cu cardul de abonament, primești cod QR. Sincer, parcă îmi e mai ok cu QR, că oricum stau mai mereu cu telefonul la îndemână decât să scot cardul, dar ar fi fain să lege cumva datele, dacă am un abonament valid de orice tip în cont, să se regăsească în card, adică, cum aveți voi baza de date, abonamentul nu e pe un utilizator? E pe device? :) Asta cu abonamentul din sibiubus, dacă reușești să-ți faci mai întâi cont
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus