Luni,
18.08.2025
Ploi Moderate
Acum
19°C

Primăria a contractat expertiza tehnică pentru podul de la ieșirea din Sibiu spre Mediaș. Ultima expertiză a scos la iveală defecte majore

Primăria a contractat expertiza tehnică pentru podul de la ieșirea din Sibiu spre Mediaș. Ultima expertiză a scos la iveală defecte majore

Primăria Sibiu a contractat o firmă din București pentru realizarea unei expertize tehnice a pasajului rutier suprateran de la str. Lungă - str. Calea Șurii Mari. Ultima expertiză a fost realizată în 2010.

Potrivit rezultatelor unei cumpărări directe, serviciul a fost contractat de la societatea comercială Planexe Design SRL, iar valoarea achiziției este de 55.000 lei.

Amintim că pasajul rutier a fost reabilitat în anul 2012 cu aproximativ 7 milioane de lei la acea vreme, după ce timp de mai mulți ani au fost semnalate probleme tehnice. Viaductul este principala ieșire din Sibiu spre nordul județului, care trece peste calea ferată.

Finanțarea viaductului a fost blocată în vara anului 2010, după ce Guvernul nu a aprobat contractarea unui credit de 11,5 milioane de euro de la BERD pentru a fi investiţi în infrastructură, primarul de atunci, Klaus Iohannis afirmând că s-au găsit bani pentru efectuarea un studiu. Rezultatele studiului însă nu a mulțumit municipalitatea, scoțând în evidență faptul că acest viaduct necesită reparaţii capitale.

La sfârșitul lunii ianuarie 2012 municipalitatea a demarat procedura de achiziţie pentru contractul de lucrări pentru reparaţii la viaduct. „Acest obiectiv a fost supus analizei Consiliului Local Sibiu din luna ianuarie 2012, primind aprobarea. Valoarea indicatorilor tehnico-economici pentru aceasta investiţitie a fost estimată la aproximativ 6,8 milioane de lei”, spuneau atunci reprezentanții primăriei.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Ion Surdu

de Ion Surdu

Redactor

Comentarii

7 comentarii

Marius

Acum 2 ani

Toata structura este crepata, grinzi, piloni, hai il mai tencuim o data, un strat de vopsea si nu mai sunt 7 milioane. Peste 10 ani repetam povestea, de cativa ani consiliul si primaria mananca sume enorme pentru peteceala,carpeala doara sa faca, ne oprim ?

Raspunde

Aci Duțu

Acum 2 ani

fake. Ia pune poze, putlere

Raspunde

Marius

Acum 2 ani

Locuiesc la câțiva centimetri de acest pod . În august 2021 a fost refăcut covorul asfaltic și s-au menținut aceleași ansambluri metalice de dilatare vechi și rupte . Lucrarea a fost făcută noaptea și la fel ca multe lucrări prost făcute ziua, aceasta le dă "clasă". Pe pod trec zilnic zeci de mii de mașini, de la autoturisme, la mașini de tonaj . Acestea trecând peste acele rosturi de dilatare (care nu sunt la același nivel cu asfaltul) produc zgomot mare și trepidații. Nouă locuitorilor ne crează un mare prejudiciu. Se pare că primăria nu vede, sau vede prea târziu. Dar lumea evoluează și există legi.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Emila Elzoroaba

Acum 2 ani

"la câțiva centrimetri de pod", pe bune, haure? Adik pe pod, sau sub el? Sau unde-s centimetri de pod? Tu citești ce ți se comandă să postezi?

Raspunde

ID

Acum 2 ani

Oare tu cunoști zona ? Sau confunzi cu cârligul mic ?

Raspunde

X

Acum 2 ani

Acolo ar trebui inchis si blocat traficul, deviat sens unic pe la Dr Bagdazar respectiv intrarea in oras pe autostrada si mutat traficul in subteran pe 4 benzi de la giratia cu rusciorului si pana la Rompetrol! dar probabil sunt filme....desi bani pt magaoaia de stadion au existat

Raspunde

Bambolero

Acum 2 ani

Altu urbanistu lu pește, inginer calificat la locu de muncă, la fabrica de nasturi

Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus