Duminică,
28.04.2024
Cer Senin
Acum
19°C

Cursa aeriană Brașov-Malaga a fost suspendată. Operatorul DAN Air dă vina pe programul Aeroportului Brașov

Cursa aeriană Brașov-Malaga a fost suspendată. Operatorul DAN Air dă vina pe programul Aeroportului Brașov

Compania Dan Air anunță suspendarea cursei Brașov-Malaga, cu plecare din Otopeni, din cauza programului redus pe Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav, anunță Radio România Brașov.

Peste 2.500 de pasageri vor fi afectați de această decizie, spune purtătorul de cuvânt al companiei, Adriana Chiru.

Decizia se aplică, deocamdată, până la finalul lunii septembrie, potrivit precizărilor Dan Air.

Conducerea companiei spune că își asumă pierderile și promite că toți pasagerii care au rezervări pe aceste curse își vor primi înapoi banii, în maximum 14 zile, cu posibilitatea de a formula cerere de compensare.

Sursa foto: Boardingpass.ro

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

8 comentarii

Cvhn

Acum 9 luni

era clar de la inceput sa aeroportul Brasov nu va functiona prea bine si cu atat mai mult va evolua la estimarile pompoase facute politic...
Raspunde

DanBv

Acum 9 luni

Hmmmm oare ai citit stirea in intregime? Deci cursa de Malaga a fost anulata nu din cauza lipsei de clienti, era und dintre cele mai ocupate curse. Motivul este programul impus de ROMATSA pe AIBG, si faptul ca pe Malaga, spre deosebire de multe aeroporturi din Romania, nu poti ateriza cand vrei tu, acolo trebuie sa faci niste programari in avans(asa numitele sloturi de aterizare decolare). Cu alte cuvinte Malaga nu are soluturi disponibile atunci cand vrea ROMATSA sa permita zborul de pe AIBG. Iar aceasta cursa din cate stiu este anulata pana in Septembrie, cand au negociat alt slot de aterizare, din ce am inteles. Iar tot la pachet cu acest anunt a fost si cel ca alte cateva curse nu vor mai fi operate si de pe Otopeni, ci numai de pe BV. Momentan pasageri de pe BV sunt, din ce au declarat. Deci avionul vine gol de la Bucuresti ia pasageri din BV, pleaca la destinatie si apoi revine la BV si zboara gol la Bucuresti pentru controalele zilnice a aeronavei. Daca vrei sa spui ca nu e viabil e corect, dar faptul ca persevereaza este un lucru de apreciat pentru fondatorul companiei domnul Dan Iuhas, brasovean ca altfel nu cred ca insita atat. Cat o sa mai poata nu stiu. Dar eu unu sper sa se rezolve problema cu programul redus si dupa majoritatea problemelor vor disparea. Un alt lucru care ar fi de apreciat este ca o companie ROMANEASCA care incearca sa porneasca de la zero, intr-un domeniu de care statul se pare ca a uitat(starea actuala a BlueAir si Tarom), in loc sa fie incurajata este blamata. Pacat, daca ei nu mai sunt iar vom da bani la straini pe zboruri cu pretrui exorbitante. Ca si idee cam ce se intampla la BV mai postez o data link-ul cu interviul CEO-ului de la DanAir unde explica cum li se pun piedici din incompetenta unora. Mertita vazut pentru a intelege cum functioneaza relatia stat privat la noi in tara. https://www.youtube.com/watch?v=EcRZo3sbsqg
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Marjinimea Airlines

Acum 9 luni

Mai sibienilor ingrijorati de bunul mers al aeroportului brasovean, fiti siguri ca lucrurile se vor reglementa si aeroportul Brasov va deveni, in cativa ani, probabil al treilea ca importanta, dupa OTP și CLJ. Pe cand al vostru, chiar daca e frumos si se lucreaza la marirea capacitatii sale, are mai putine zboruri fata de cele care au operat pe Brasov in 2 saptamani! La voi vor zbura doar cei de la NATO si cativa pesnionari spre Baden Baden. Multumiti echipei castigatoare PNL pentru ca va ocolesc toate companiile serioase!
Raspunde

Air Abramburel Brasovel

Acum 9 luni

Ce sa zici si tu amaratule :)))))! Pai aeroportul ala o sa fie bun de pascut oile pe el pt ca atunci cand Dan Air nu o sa mai poata zbura, nici dracu nu o sa isi mai faca de lucru pe acolo pt ca e de rahat! Nici macar nu e in Brasov ci in Ghimbav. O fi el aproape, dar nu e in Brasov. Pana si abrevierea este GVH. Pana una alta abrevierea aeroportului Sibiu este SBZ. Hai, cauta-ne zilnic dupa 19:00 cu ajutorul turnului vostru de control virtual! :)))) ce pacalici!!!
Raspunde

Nea Jinaru' Geograful

Acum 9 luni

Dupa judecata ta de valoare (desigur!), OTP e de rahat ca nu e in Bucuresti! Off! dar stai! Nici Heatrow nu e in centrul Londrei, pe langa Big Ben... Hmm.. Dar oare cu Charles de Gaulle cum sta treaba? In fine... ca sa-ti inlatur confuzia, iti spun ca pt orice localitate care a trecut de stadiul dezvoltarii din Evul Mediu, este important ca aeroportul sa fie localizat in afara orasului. Dar, in mod sigur, e dreptul tau constitutional sa te bucuri ca ai in oras aeroport, stadion de fotbal, Comandament NATO...
Raspunde

Radu

Acum 9 luni

Ai dreptate sibience Brasov nu e Ghimbav deci nu-ti fa griji deloc , sigur de la Brasov nu va decola nimeni doar din Ghimbav deja ai mai multe miscari decat din Sibiu Nicio sansa pentru aeroportul din Sibiu decat daca mai ia un Mandat Johannis desi nu cred ! Cat priveste NATO eu zic sa astepti sa vezi unde AU VENIT SIMULATOARELE PT F16 si mai nasol pt F35 ! Cat despre LUFTHANSA vezi ce zice pagina lor pt decembrie 2023 Cat priveste turismul daca esti cuminte te invat sa deschizi cataloagele Cosmos si Gate 1 Travel de anul asta si anul viitor … Daca stii sa citesti te apuca plansul ca nu cred ca ai bani sa te muti la Brasov ! In rest spor la branza ca te pricepi!
Raspunde

Bobo

Acum 9 luni

Nu...nu vrem avioane DanAir
Raspunde

Noichita Caldeanu

Acum 9 luni

Minunat ca parerea ta in domeniul respectiv va conta tot atat cat si pana acum!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus