Retailerul Ototo, care a lansat un magazin online la finalul anului trecut, intenționează să deschidă un magazin fizic în 2024, Sibiul aflându-se pe lista finală a orașelor analizate.
Ototo este un concept care a fost creat de Ana Tănasă şi Radu Stanciu în 2021 sub forma unui magazin situat în Piaţa Amzei din Capitală, care găzduieşte sub acelaşi acoperiş o componentă de retail cu produse de la micii producători locali şi internaţionali, precum şi o componentă de HoReCa, informează Ziarul Financiar.
„Avem trei oraşe pe listă pentru 2024, care sunt de fapt o selecţie făcută mai mult pe baza partenerilor pe care i-am găsit, dar şi a locaţiilor pe care le-am găsit şi acestea sunt Cluj, Sibiu şi Braşov. Cel puţin unul dintre ele va veni în 2024”, a explicat Sonia Micu, partener şi director operaţional Ototo, în emisiunea ZF Investiţi în România!, realizată în parteneriat cu CEC Bank.
Retailerul listează astăzi aproximativ 300 de branduri, dintre care 100 de branduri româneşti. Acestea depăşesc sfera retailului alimentar prin mai multe categorii.
Mai multe detalii despre acest subiect găsiți pe zf.ro
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: tototo , Sibiu , magazin , stiri sibiu , retailer
Vizualizari: 4341
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Emil
Acum 1 oră
Sibiu.Adrian
Acum 2 ore
Emil
Acum 2 ore
Razvan
Acum 2 ore
???