Marți,
16.09.2025
Cer Senin
Acum
18°C

Fly Lili a lansat oficial noile rute de la Sibiu și țintește până la 200.000 de pasageri. CEO: ”Nu ne dorim un succes fulminant, trebuie să construim o bază solidă”

Fly Lili a lansat oficial noile rute de la Sibiu și țintește până la 200.000 de pasageri. CEO: ”Nu ne dorim un succes fulminant, trebuie să construim o bază solidă”

Compania aeriană Fly Lili a lansat astăzi oficial noile rute de pe Aeroportul Internațional Sibiu, valabile din luna iulie: Roma, Milano, Barcelona, Stuttgart și Nürnberg. Unele zboruri vor avea o frecvență de trei ori pe săptămână, altele de două ori pe săptămână și vor fi operate cu aeronave din familia Airbus A320 (A321, A320 și A319)

Evenimentul a lansare a fost găzduit de Aeroportul Internațional Sibiu, printre cei prezenți numărându-se fondatorul companiei, sibianul Jurgen Faff, CEO-ul Fly Lili, Cătălin Cotruț, președinta Consiliului Județean Sibiu, Daniela Cîmpean și directorul aeroportului sibian, Marius Gîrdea.

”Venim cu vești bune atât pentru Aeroportul Internațional Sibiu cât și pentru comunitatea sibiană. Introducem destinații care în acest moment nu sunt deservite și încercăm împreună să creăm condiții și mecanisme astfel încât de pe Aeroportul Sibiu să se zboare către destinații cât mai diversificate”, a precizat Marius Gîrdea, în deschierea conferinței de presă.

Prețurile biletelor pentru noile destinații încep de la 99 de euro (aproximativ 480 de lei) și ajung până la 149 de euro (aproximativ 740 de lei), în varianta „basic”. În pachetul de călătorie Basic, beneficiezi de un bagaj mic de mână (6kg) și un bagaj mare de mână (10kg). Compania mai oferă alte două tipuri de pachete, Comfort și Premium, fiecare incluzând o serie de facilități suplimentare. Cine este interesat poate vedea orarul și rezerva bilete accesând site-ul: Flylili.com.

Fără costuri ascunse

Fly Lili nu se poziționează pe piață drept o companie low-cost, însă CEO-ul Cătălin Cotruț a explicat faptul că spre deosebire de multe astfel de companii la Fly Lili nu există costuri ascunse pentru bagaj, ori pentru selectarea locului în aeronavă, spre exemplu.

”M-am întors în România ca să punem pe picioare o companie aeriană . Una modernă, care nu este low cost. Încrederea se câștigă și asta vrem să facem de acum înainte, Fly Lili pleacă din Sibiu și vrea să cucerească Europa. Pentru a face asta avem nevoie de suportul Sibiului, al comunității, fără de care nu vom putea crește pe termen lung și nu vom putea să ne dezvoltăm”, a declarat Cotruț.

Planurile de expansiune și parteneriatul cu cei care vor zbura din Sibiu către Europa de Vest au fost subliniate și de Jurgen Faff. ”Spre să meargă totul cum ne dorim și să ne extindem în toată Europa. Vom putea face asta cu ajutorul vostru”, a spus Faff.

Mesajul transmis de Daniela Cîmpean sibienilor a fost în același ton: Dacă vreți curse noi de la Sibiu folosiți-le pe cele pe care le avem, altfel companiile nu vor rezista pe termen lung și vor pleca.

”Pentru noi evenimentul de astăzi reprezintă un motiv de mândrie, pentru prima oară în istoria post-decembristă o companie aeriană cu rădăcini în Sibiu deschide zboruri noi către destinații din Europa. Este un pas firesc după modernizarea și extinderea aeroportului. Mesajul meu către sibieni este simplu: Este esențial ca eforturile acestea să fie suplinite și de entuziasmul dvs. de a zbura spre noile destinații. Dacă nu folosim această oportunitate pierderea este a noastră”, a explicat Cîmpean.

Analize de piață și sondaje

Noile destinații Roma, Milano, Barcelona, Stuttgart și Nürnberg au fost selectate în urma unor analize de piață, avându-se în vedere legăturile Sibiului aceste regiuni și comunitățile mari de români, printre altele. Cele mai multe bilete, deocamdată, s-au vândut spre Stuttgart, Nürnberg și Roma.

Marius Gîrdea spune că potențialul de creștere a aviației în România este unul foarte mare, iar în spate există cifre statistice și date economice care să susțină. Calculele făcute de conducerea Aeroportului din Sibiu arată că Fly Lili ar putea aduce Sibiului un plus de până la 200.000 de pasageri, ceea ce ar urca numărul total de pasageri la niveluri similare sau chiar peste cele înregistrate înainte de pandemie.

În plus, pentru că multe din noile rute reprezintă destinații turistice atrăgătoare, în zilele următoare Fly Lili va pune la dispoziție agențiilor de turism o platformă de rezervare și management, adaptată nevoile industriei.

Vizită în avion

Pentru evenimentul de lansare de astăzi Fly Lili a adus la Sibiu și un avion din flotă, cei interesați putând să-l viziteze pentru a se familiariza cu ospitalitatea și serviciile companiei.

Cine vrea să cumpere bilete mai trebuie să știe că va putea efectua check-in-ul atât online cât și la aeroport fără costuri suplimentare. Detalii suplimentare puteți găsi aici: Flylili.com.

În afară de Sibiu, Fly Lili mai are curse regulate de pe Aeroportul Băneasa din București și Aeroportul Brașov. Curse charter Fly Lili are de pe majoritatea aeroporturilor din România, ajungând atât în orașe din Europa de Vest cât și în Est, în destinații precum Rodos, Bodrum sau Antalya.

Citește și:

Fly Lili a scos la vânzare biletele pe noile rute din Sibiu: Barcelona la 150 de euro, Roma și Milano la 100 de euro

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

28 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Andrei

Acum 1 an

(Acest mesaj a fost moderat din cauză că nu are nicio legătură cu subiectul)

Raspunde

Kukuruku

Acum 1 an

Eu vad ca sunt la Unifarm, nu la buget. Ok, e si tva-ul aferent.
Raspunde

Claudiu

Acum 1 an

(Acest mesaj a fost moderat din cauză că nu are nicio legătură cu subiectul)

Raspunde

Rdf

Acum 1 an

Londra???
Raspunde

Kukuruku

Acum 1 an

Ai zilnic cu Wizz Air la Londra din Sibiu. Sau vrei fix la Londra, nu chiar la Luton? :)
Raspunde

Radu

Acum 1 an

Este de la Wizz Air cu frecvență zilnică.....
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Meea

Acum 1 an

Ce uniforme urate au stewardesele. Si la TAROM erau mai frumoase si mai chic.
Raspunde

Horica

Acum 1 an

Madrid ???
Raspunde

Claudiu

Acum 1 an

Daca faptul că am susținut și continui să susțin că Faff e altceva decât pretinde mașinăria de PR, ok, haide sa facem legătură cu subiectul la modul simplu Câte avioane , ale companiei sau închiriate are in prezent compania Fly Lilli? Îmi poate da cineva o cifra exacta sau macar un link spre răspunsul la această întrebare? De preferat, pagina oficiala a companiei aeriene sau autoritate aeronautică din Romania sau internațională?
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Bambolero

Acum 1 an

Da ce te-nteresează? Ai bani de bilet, zbori. Așa, fără google, ai habar unde are sediul Fly Emirates, și câte aeronave au?
Raspunde

Claudiu

Acum 1 an

Poate ne luminezi tu Că în afară de mizeriile susținute de PR motoarele de căutare nu afișează nimic relevant despre compania în discuție.
Raspunde

Carcotasul

Acum 1 an

Cainele ce rol are? Sa depisteze drogurile?
Raspunde

Bambolero

Acum 1 an

să muște haurii de c.r
Raspunde

??

Acum 1 an

Înseamnă că si pe tone că ești mai musculos.
Raspunde

Lumen

Acum 1 an

Are fix 1 avion.
Raspunde

@Lumea

Acum 1 an

Da, un avion că flotila albaneză. Compania se mai numește și Zboară Lily...
Raspunde

Ion Iliescu

Acum 1 an

Asta e domnul cu spalat banii in Lilly’s în Piata Mică?! Ulterior măști din China la Unifarm - stiu niste baieți de la DNA exact ce si cum?! Și mai apoi și cea mai grea, se face Codruța că nu vede da asta nu mai ține mult, fondurile europene deturnate pentru un pretins teren de Golf?! - E si un reportaj parca de la recorder.ro sau asa ceva?! Păi și cu ăsta sa zbori?
Raspunde

Ioan Schneider

Acum 1 an

Nici nu știu ce să mai crezi dar după mulți ani afară am învățat un lucru: ai dovezi sau mai bati numa din gură fără i calomniei doar.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Simona

Acum 1 an

Către Elveția de ce nu avem nimic, de la Basel pleacă inclusiv cei din Franța și sudul Germaniei, au scos totul din Elveția către Sibiu, au mai rămas doar cu escala la Wiena sau München. Ne-a rămas sa mergem pana în Memmingen sau Karlsruhe sa putem călători cu low-cost.
Raspunde

Joan

Acum 1 an

@Simona Pentru ca Elveția e scumpă. Daca trăiești în Elveția, in doua hai maxim trei ore(indiferent in ce zona a CH ești) ajungi la Baden Baden, Basel, Memmingen, Stuttgart, Milano sau Bergamo.
Raspunde

Pol-Pot

Acum 1 an

Ar fi ideal sa facă o cursă charter cu aceleași traseu ca MH370. Pasagerii - numai "VIP" - uri din astea de-si fac campanie zilele astea, în frunte cu primul turist al tarii apoi cu prima duamnă a județului. Locuri sunt multe dar și "personalități". E loc și pentru directorii subordonați doamnei- cei de la aeroport, astra, filarmonica... Completați lista, va rog. Și hai băieții de la partid cu voturile negative!
Raspunde

Marius

Acum 1 an

de curiozitate am citit unele comentari .Inainte de a arunca cu vorbe gratuite si absolut fara nici un sens, sa luam aminte ca avem noi posibilitati de a calatori din Sibiu. Timpul si piata de turism local vor demonstra daca aceasta noua companie va rezista.Nu cred ca este nimeni fericit sa zboare de pe aeroporturile apropiate cu toate complicatiile aferente. Mi-as dori un management eficient al aeroportului, alcatuit din persoane cu experienta si competente comercialecare sa nu aiba nici cea mai mica legatura cu increngatura politica. Da ok inaugurari de cladiri, dar atat. Restul ce tine de servicii, curse ,companii aviatice vrem sa vedem si sa auzim vocea si imaginea aeroportului.
Raspunde

Isidora Turnichet

Acum 1 an

Spre Australia nimic?
Raspunde

Emil

Acum 1 an

Spre Congo sunt joburi disponibile pentru seful de stat. https://www.libertatea.ro/stiri/tentativa-lovitura-de-stat-republica-democratica-congo-4894547
Raspunde

Matei

Acum 1 an

Mesajul Daniela Cîmpean sibienilor a fost în același ton: "Dacă vreți curse noi de la Sibiu folosiți-le pe cele pe care le avem": Roma, Milano, Barcelona, Stuttgart și Nürnberg Brasovenii lui Allen Coliban pot avea si Munchen, Salonic si Istanbul ca doar Fly Lili e firma sibiana :( frumos, calatorim la Brasov! https://boardingpass.ro/fly-lili-zboruri-regulate-de-la-brasov-din-iunie-2024/ Cele opt destinații către care Fly Lili va zbura din Brașov sunt Munchen, Nuremberg, Stuttgart din Germania, Roma și Milano din Italia, Barcelona (Spania), Salonic (Grecia) și Istanbul (Turcia).
Raspunde

Solomon

Acum 1 an

Dacă susțineti că nu sunteți o companie lowcost,de ce nu deschideți o rută spre Bruxelles-Zaventem?Sunt sigur că ar avea succes! Toate zborurile actuale spre Bruxelles,cu excepția Tarom-ului aterizează și pleacă de la Charleroi,care e la o oră de capitala Belgiei!Iar aici lucrează cateva mii de români dintre care mulți cărora le-ar conveni să zboare la(de la) Sibiu!
Raspunde

Eugenio

Acum 1 an

Zboruri paris-sibiu Pe când?
Raspunde

Banderas

Acum 1 an

preturi duble fata de RYANAIR ! Multumim doamna Campean si domnul Bibu !
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus