Pentru Adela Mașca hainele capătă sens atunci când sunt pictate și desenate. Colour Sense, afacerea deschisă în urmă cu șapte ani de sibiancă și în care a investit, până în prezent 40.000 de euro, îi oferă posibilitatea să-și dezvolte abilitatea creativă și să împărtășească oamenilor produsele pe care le creează.
Adela a fost sportivă, în copilărie a practicat gimnastică și a rămas fidelă sportului. A absolvit Facultatea de Drept, dar nu s-a regăsit în acea meserie, ulterior îndreptându-se spre cursuri de design interior și pictură.
De la o idee, la o afacere
Ideea proiectului Colour Sense a apărut în urmă cu șapte ani, pornind de la intenția de a pune mai multă culoare pe un tricou care-i plăcea.
„Rezultatul a fost entuziasmant pentru mine, apoi am extins această acțiune și către garderoba familiei și, de atunci, am încercat să dezvolt această pasiune așa încât să devină activitatea mea zilnică și principala sursă de venit. Cel mai dificil moment a fost acela în care am decis să expun public picturile mele, îmi amintesc și acum, am participat la un eveniment în Piața Mică unde erau prezenți mai mulți expozanți care vindeau lucruri minunate și eram copleșită de atitutidinea lor, toți foarte încrezători, în contrast total cu ce simțeam eu.
M-am bucurat de un loc mai retras, am expus tricourile și observam de la distanță care era reacția oamenilor. A fost o sărbătoare în sufletul meu văzând că ce lucrasem eu plăcea și am continuat. Așa a apărut Colour Sense”, a povestit aceasta pentru Turnul Sfatului.
40.000 de euro investiți până în prezent
Până în momentul de față, Adela a investit în afacere 40.000 de euro. A creat o două linii vestimentare, una cu produse unicat, pictate și alta cu produse pe care le imprimă cu decorurile pictate și desenate chiar de ea.
„Culorile folosite pentru pictură sunt profesionale, pentru textile, acestea se fixează termic după uscare și astfel nu sunt îndepărtate în timpul spălării. Pentru colecția de haine imprimate, tehnica este DTG, adică imprimantă aplică culoarea direct în țesătură, iar ulterior se fixează termic.
Croiul hainelor este, de asemenea, făcut după ideea mea într-un atelier cu care colaborez. În colecțiile Colour Sense puteți găsi tricouri, hanorace, rochii, bluze și jachete, atât pentru doamne/domnișoare, cât și pentru domni”, a mai spus aceasta.
„Inspirația pentru creație o găsesc doar în trăirile mele și am curaj să le exprim”
Am rugat-o pe Adela să ne spună și câteva motive pentru care potențialii clienți să-i cumpere produsele.
„N-aș putea spune ce mă diferențiază, cred că răspunsul la această întrebare vi l-ar putea oferi persoanele care cumpără atât de la mine, cât și de la alți producători care fac lucruri similare.
Ce vă pot spune este că pentru mine este extrem de importantă calitatea, atât pentru materiale, cât și pentru design, autenticitatea și originalitatea produsului și relația pe care o construiesc cu clientul”, a povestit aceasta.
Până în prezent Adela a reușit să încheie colaborări cu câteva magazine care vând produsele ei în țară, în Sibiu, Cluj, București, Sighișoara.
„Particip vara la evenimente și mă bucur la acestea de interacțiunea cu vizitatorii, cu clienții. Inspirația pentru creație o găsesc doar în trăirile mele și am curaj să le exprim. Pentru viitor mă gândesc la colaborări cu magazine din afară țării și la vânzări online.
Mai multe detalii despre produsele Adelei găsiți pe pagina de facebook Colour Sense, dar și pe site-ul acesteia.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 8621
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
Q
Acum 2 ore
Newman
Acum 3 ore
Ron
Acum 4 ore
Eu
Acum 4 ore
Emil