Conducerea Aeroportului Internațional Sibiu anunță că pasagerii care întâmpină probleme cu bagajele pot acum completa online un formular pentru raportarea bagajelor pierdute sau întârziate. Măsura elimină cozile și timpii de așteptare.
”Pasagerii Aeroportului Internațional Sibiu au posibilitatea de a completa online un formular de revendicare bagaje pentru raportarea bagajelor pierdute sau întârziate, dezvoltat și pus la dispoziție de către agentul de handling Menzies Aviation, care oferă servicii de handling la sol la aeroportul din Sibiu. Serviciul de raportare a bagajelor pierdute sau întârziate oferă pasagerilor o soluție rapidă și eficientă pentru gestionarea situațiilor legate de bagajele întârziate sau pierdute, în vederea recuperării acestora”, informează oficialii Aeroportului Internațional Sibiu.
Prin intermediul acestui formular electronic, pasagerii pot completa și transmite rapid toate detaliile referitoare bagajele pierdute sau întârziate. Completarea formularului online trebuie realizată în termen de maximum 3 ore de la aterizarea aeronavei.
Pasagerii sunt rugați să se asigure că toate informațiile furnizate în formularul de bagaje pierdute sunt exacte și complete, datele incorecte sau incomplete conducând la întârzierea procesului de localizare și returnare a bagajelor.
„Înțelegem importanța fiecărui bagaj pentru pasagerii noștri și ne dorim să oferim pasagerilor servicii moderne și eficiente de localizare și recuperare a bagajelor pierdute. Formularul online pus la dispoziție de către partenerul nostru Menzies Aviation reprezintă o soluție digitală de asistență care îmbunătățește considerabil experiența călătorilor, reducând timpul de așteptare și optimizând procesul de soluționare a cererilor pasagerilor. Colaborarea cu Menzies Aviation ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile pentru pasageri, contribuind la creșterea gradului de satisfacție al acestora față de serviciile oferite de aeroportul din Sibiu.”, a declarat Marius Ioan GÎRDEA, Director General Aeroportul Internațional Sibiu.
Sistemul digitalizat simplifică procesul de raportare, permite gestionarea și urmărirea mai eficientă a solicitărilor și contribuie la reducerea timpului de procesare a acestora, oferind, totodată, pasagerilor un acces rapid și facil la actualizările privind stadiul cererii lor.
Pasagerii pot accesa formularul online pe website-ul Aeroportului Internațional Sibiu www.sibiuairport.ro, la secțiunea dedicată: https://www.sibiuairport.ro/ro/info/bagaje-pierdute/, direct la link-ul: https://transcom.jotform.com/241895491109969?ap=SBZSacRZmyH7VBx sau prin scanarea codului QR disponibil în zona de recuperare a bagajelor.
”Menționăm faptul că în zona de sosiri din incinta terminalului de pasageri al Aeroportului Internațional Sibiu este disponibil și Biroul Lost & Found al agentului de handling Menzies Aviation. Acesta este ușor accesibil atât din zona de recuperare a bagajelor, cât și din zona publică sosiri a terminalului de pasageri, fiind dedicat asistenței pasagerilor care raportează bagaje pierdute sau întârziate.
Recomandăm tuturor pasagerilor care accesează serviciile Aeroportului Internațional Sibiu să se adreseze Biroului Lost & Found Menzies Aviation în cazul apariției unor situații neprevăzute în ceea ce privește bagajele și să completeze corect formularul online, în termenul limită indicat”, mai informează oficialii AIS.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 767


Ultimele comentarii
Acum 11 ore
Gelu
Acum 11 ore
Lucian
Acum 12 ore
Emil
Acum 12 ore
Poze, poze, poze -vedetisme si sefii
Acum 12 ore
Emil