Pasionaţi de shopping de calitate, amatori de muzică bună, dornici de o conversaţie relaxantă la un cocktail? Tuturor, vi se pregăteşte ceva. Sâmbătă, 28 august, şi duminică, 29 august, la Atrium Clasic Cafe, vine „The big iSHOES”, târgul unde veţi găsi creaţii ale tinerilor designeri, genţi şi pantofi în tendinţe, bijuterii şi alte accesorii de autor. „The big iSHOES” este un proiect original Tuxedoconfessions.com şi Alomoda.ro. Adriana Ancuta, de la Tuxedoconfessions.com, a explicat de ce „The big iSHOES” este un târg care nu trebuie ratat.
Reporter: Care este ideea din spatele „The big iSHOES”?
Adriana Ancuţa: „The big iSHOES” a pornit ca un manifest. Personal, am ajuns la concluzia că maniera de a face cumpărături într-un mall este una extrem de frustrantă. Alergi dintr-un magazin într-altul, ca într-o cursă contra-cronometru, cumperi haine pe care- cel mai probabil- le poartă şi alte zeci sau sute de femei, dai bani grei, iar satisfacţia că hainele pe care le-ai cumpărat te reprezintă, îţi completează personalitatea, nu există. Ei, şi atunci a venit ideea The big iSHOES - un spaţiu neconvenţional, un loc de întâlnire al creatorilor de haine şi accesorii unicat sau în serie limitată, un loc unde poţi sta de vorbă cu tinerii designeri ale căror creaţii le vei purta şi poţi afla povestea lor.
R: Pentru că ai adus vorba de designeri, vom găsi brand-uri la „The big iSHOES”? Sau, mai exact, vom plăti brandul?
A.A.: O să încep cu ultima parte a întrebării. „The big iSHOES” nu este economat, nu este un târg de chilipiruri. Preţurile sunt medii şi peste medie, dar nu, nu plătim ”brandul”, plătim un material special, plătim o aplicaţie preţioasă, plătim unicitatea unei creaţii pe care o cumpărăm. Brand este un cuvânt prost înţeles, el nu înseamnă doar eticheta firmei sau un logo de firmă supradimensionat, purtat central pe un tricou sintetic. La „The big iSHOES” vin NUME, designeri de haine şi accesorii ale căror creaţii sunt de natură să pună în valoare personalitatea celor care le achiziţionează. Tocmai, de aceea, noi am creat „The big iSHOES” în jurul conceptului „slow retail”, un concept care luptă împotriva uniformizării vestimentare, culturale şi pe care vrem să-l promovăm. Îi invit pe toţi cei care vor să ne urmărească activitatea, să ne citească pe slowretail.blogspot.com.
R.: Vorbeşte-ne puţin despre proiectul tău, „Tuxedoconfessions.com”. Vom vedea parte din produsele de pe site şi la targ?
A.A.: Tuxedoconfessions.com este un concept store online unde sunt invitati, pentru moment, sa expuna fashion designeri din strainatate. Educatia pe care au primit-o in scolile de moda absolvite a adus cu sine standarde clare in privinta calitatii pieselor create si a seriozitatii business-ului pe care l-au pornit. Atuul concept store-ului tuxedoconfessions.com este acela de a afisa acelasi pret pentru produsele care pot fi gasite si pe site-urile designerilor. In plus livrarea pe teritoriul Romaniei este gratuita.
R: Să revenim la târg. De ce „The big iSHOES” la Sibiu?
A.A.: Publicul din Sibiu este unul educat, însă am observat că nu are parte de „provocări”, în sensul în care sunt aproape inexistente locurile de unde să-şi poată achiziţiona produse de autor- aşa numitele „concept-store-uri”. Aşa că am decis să venim în întâmpinarea aşteptărilor sibienilor.
R: Înţeleg că „The big iSHOES” se află deja la ediţia a doua. Spune-ne cum a fost prima ediţie, ca să ştim la ce să ne aşteptăm.
A.A.: Prima ediţie a avut loc la Bucureşti şi a fost targetată pe pantofi şi genţi de autor, aceasta fiind singura diferenţă faţă de ediţia „The big iSHOES” Sibiu. În rest, la prima ediţie am avut aceeaşi atmosferă neconvenţională şi relaxantă, aceeaşi muzică bună, condiţii excelente, zic eu, pentru un shopping de calitate. Pentru sibieni, am decis să lărgim cadrul de exponate, ca atare în afara colecţiilor de pantofi şi genţi, vor găsi şi colecţii de haine, bijuterii şi alte accesorii. În plus, am pregătit, special pentru Sibiu, şi câteva surprize. Dezvălui doar deliciosul cocktail „The big iSHOES”, creat de partenerii noştri de la Atrium Clasic Cafe special pentru această ediţie.
R. O ultimă întrebare, Adriana, care cred că îi interesează pe toţi cei care vor să vină la târg. Se va plăti accesul?
A.A.: Intrarea pentru cele două zile ale târgului este gratuită. Ne dorim să vină cât mai mulţi sibieni, care la finalul targului sa fie cât mai mulţumiţi de achiziţiile făcute, dar şi faptul că au petrecut câteva ore relaxante alături de noi. Eu cred că îi vom convinge pe sibieni că „The big iSHOES” trebuie să devină o tradiţie la Sibiu!
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Atrium Clasic Cafe , Adriana Ancuta
Vizualizari: 266
Ultimele comentarii
Acum 7 ore
Cornel Sibianul
Acum 7 ore
Ada
Acum 7 ore
Ioan Rotar
Acum 8 ore
Rotar
Acum 9 ore
EVREU