Dragoș Anastasiu a venit la Sibiu pentru a vorbit studenților ULBS despre antreprenoriat. După ce a oprit BMW-ul X5 în fața Facultății de Medicină, s-a dus direct la noul spital Polisano și apoi s-a întors către studenți. De ce a făcut asta, aflați în rândurile următoare.
Rep.: Când ați sosit în fața facultății primul lucru pe care l-ați făcut a fost să mergeți până lângă Spitalul Polisano. Ați vrut să vedeți noul investiție a domnului Vonica, recent inaugurată, sau a fost doar o întâmplare?
D. A.: Au coincis două lucruri : faptul că am vrut să fac câțiva pași pe o vreme frumoasă în Sibiu și faptul că, venind cu mașina spre Facultatea de Medicină, am văzut spitalul, despre care citisem cu o zi înainte un articol în presă și eram curios să vad bijuteria mai de aproape.
Rep.: Anul trecut ați venit la Sibiu pentru a inaugura noua agenție TUI. Cum merge ea până acum, sunteți mulțumit? Merg sibienii în vacanțe?
D. A.: Avem două agenții TUI Travel Center în Sibiu, una dintre ele chiar lângă Piața Mare. Ambele merg foarte bine, sibienii au primit cu încredere intrarea în piață a celui mai mare tour-operator din lume. Probabil că fiind o firmă germană, există o afinitate și din această direcție. În ultimii ani, românii au fost destul de dezamăgiți de diferite agenții de turism și caută firme în care să aibă încredere. La TUI Travel Center siguranța și încrederea sunt principalele atribute.
Rep.: Dar la Sibiu vin oamenii? Vindeți multe pachete turistice pentru Sibiu?
D. A.: Noi reprezentăm mari tour-operatori germani care trimit, printre altele , turiști spre Romania (TUI, Dertour, FTI, ITS și alții). Avem circuite care trec prin Sibiu, avem city-break-uri (de multe ori în legătură cu evenimente culturale care au loc la Sibiu) și avem și mulți oameni de afaceri care vin la Sibiu. Este clar că se poate face mult mai mult și că numărul străinilor care vin, în general, în Romania și, în special, la Sibiu este foarte mic încă în comparație cu potențialul. Dar, pentru a avea mai mult succes, turismul de incoming, turismul românesc în primul rând are nevoie neapărată de promovarea imaginii României în străinătate, iar pe această zonă nu s-a făcut încă suficient de mult în ultimii ani.
Rep.: Cu domnul Carabulea v-ați întâlnit, dacă tot ați fost la Sibiu? Locul unde s-a ținut prelegerea dumneavoastră este la doi pași de reședința dumnealui.
D. A.: Da, m-am întâlnit. Și-a sărbătorit în urmă cu două zile ziua de naștere și m-am văzut cu dânsul chiar în ziua aceea. Ne știm de 20 de ani, suntem și concurenți și colaboratori, dar suntem în primul rând prieteni.
Rep.: Ați vorbit foarte mult despre excelență. Se mai întâmplă să aveți și clienți nemulțumiți? Câtă importanță acordați în firmele dumneavoastră departamentului juridic?
D.A.: Noi suntem pe drumul către excelență, nu suntem încă la linia de sosire. Prin urmare, mai avem de învățat și progresat. Evident că avem de-a face și cu clienți nemulțumiți, când și când. Un element important al culturii serviciilor bazate pe excelență este ce faci atunci când greșești. Și aici am făcut progrese semnificative, avem acum un departament puternic de ”customer care” și ne-am schimbat radical politica în sensul excelenței, asta înseamnă în sensul obsesiei pentru client. Da, avem departament juridic, dar în legătură cu clienții soluția în caz de litigiu sau potențial litigiu nu este departamentul juridic, ci înțelegerea amiabilă la care ajungem prin departamentul de ”customer care”.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Vizualizari: 2391
Ultimele comentarii
Acum 2 ore
V.
Acum 3 ore
Coste s
Acum 3 ore
Emil
Acum 3 ore
Emil
Acum 3 ore
Sibian