CNADNR a avizat marți soluţia tehnică pentru porțiunea de 200 de metri demolată din autostrada Orăștie-Sibiu.
Concret, conform specialiștilor, soluţia tehnică avizată presupune execuţia a șase transei drenante, la o adâncime de șapte metri, transversal amprizei autostrăzii, distanţa dintre acestea fiind variabilă, distanţele mai mici sunt în zona cu înălţimea de rambleu mai mare, aceasta distanţă crescând pe masura reducerii înălţimii rambleului.
”Lungimea acestor transei este de 65 m pentru 4 drenuri si de 285 m pentru doua dintre acestea, La capul aval al transeilor transversale cu lungimea de 65 m, se monteaza camine de vizitare. Intre aceste camine se realizeaza drenurile de evacuare, care unesc toate aceste camine de vizitare.Peste terenul astfel pregatit, se va incepe refacerea corpului rambleului din materiale granulare,ranforsate cu geogrile, dupa cum urmeaza:Cele doua transei cu lungimi mai mari, respectiv 285 m, sunt necesare atat pentru evacuarea apelor drenate catre paraul din aval, cat si pentru asanarea zonei mlastinoase aflate in aval la cca. 200 m de autostrada. Acestea se unesc intr-un singur cap de evacuare, unde se realizeaza un bazin decantor cu preaplin, continuat cu un sant pereat pana la emisar”, arată compania într-un comunicat de presă.
Pentru sistemul rutier se menţine aceeaşi soluţie tehnică folosită şi în proiectul iniţial, respectiv, un sistem rutier semirigid, cu următoarea configuraţie:
- 5 cm - beton asfaltic de uzura MASF 16
- 6 cm - beton asfaltic deschis BAD25m
- 12 cm - anrobat bituminos tip AB2
- 20 cm - balast stabilizat cu ciment
- 30 cm - strat de balast
- 20 cm - strat de forma din materiale coezive tratat cu ciment sau compuși pe baza de ciment.
”În cel mai scurt timp posibil, Proiectantul urmează să întocmească detaliile de execuţie şi totodată să asigure asistenţa tehnică pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor. De asemenea, soluţiile de remediere aferente celorlalte zone cu degradări urmează să fie realizate de către proiectant şi prezentate în cadrul CTE/CNADNR în scopul avizării”, a mai comunicat CNADNR.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Tag-uri: cnadnr , Orastie , Colegiul Tehnic , autostrada A1 inchisa , autostrada demolata , Proiectului Pilot , Pentru Sibiu , contructie , solutie tehnica
Vizualizari: 3613
Ultimele comentarii
Acum 1 oră
Alex
Acum 1 oră
Florin
Acum 1 oră
Sandrino Arhitecti
Acum 2 ore
Till Eulenspiegel
Acum 2 ore
Ionutz Vl