Sâmbătă,
23.10.2021
Ceata
Acum
14°C

Poșta Română anunță un profit de 45 milioane, în ciuda serviciilor care lasă de dorit

Poșta Română anunță un profit de 45 milioane, în ciuda serviciilor care lasă de dorit

Poșta Română estimează un profit brut de 45 milioane lei în acest an, la venituri totale de 1,42 miliarde lei, potrivit proiectului privind bugetul de venituri și cheltuieli publicat în dezbatere de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor.

”În bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020 sunt programate venituri totale cu o creștere, față de realizările anului precedent, cu 8,93%, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 9,02%, compania programând un profit brut de 45 milioane lei. Creșterea veniturile totale în anul 2020 este datorată de prelungirea calității de furnizor de servicii universale în domeniul serviciilor poștale, pană la finalul anului 2024”, arată nota de fundamentare a proiectului consultat de News.ro.

Cheltuielile totale au fost bugetate la 1,37 miliarde lei, iar cheltuielile de natură salarială la 961,33 milioane lei. Compania estimează un număr de 25.000 angajați la sfârșitul anului. Câștigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială este prevăzut la 3.395 lei.

”Cheltuielile de natură salarială au fost stabilite cu respectarea prevederilor art.48 alin.(1) lit.d. din Legea nr. 5/2020 a bugetului de stat pe anul 2020 și a reîntregirii acestora, pentru întregul an 2020, determinate ca urmare a acordării unor creșteri salariale în anul 2019; majorării salariului de bază minim brut pe țară”, arată documentul. Cheltuielile pentru investiții au fost stabilite la 51,78 milioane lei. Poșta Română estimează totodată plăți restante de 44 milioane lei pentru sfârșitul anului și are de încasat creanțe restante de 66,94 milioane lei.

”Compania s-a încadrat în programul pe anul 2019 privind plățile restante, iar în anul 2020 acestea au fost prevăzute cu o reducere cu 3,94%”, arată proiectul.

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

1 comentarii

Anonymus

Acum 1 an

bine ca anunta profituri dar nu sunt in stare sa angajeze mai multi oameni si sa faca un management mai bun al coletelor mai ales cele din China. pe fiecare astfel de colet este trecut numarul de telefon al destinatarului, de ce nu pun un calculator care sa citeasca acest numar sau o operatoare din fiecare ghiseu care sa introduca in calculator numarul si sa se trimita un SMS pe numarul respectiv cu mesajul: "aveti un colet din China la OP nr de pe strada" si atunci stie omul sa vina sa il ia. asa cand intrebi de colete, mai ales cele fara traking ti se se spune sa treci sa mai intrebi... si uite asa se face aglomerare in oficile postale fara justificare. mai si ganditi dragi sefi nu stati doar la birou degeaba pe bani multi
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus