Vineri,
01.07.2022
Thunderstorm With Rain
Acum
23°C

20 de ani de KeepCalling: 3,5 milioane de clienți, 5 miliarde de minute conectate, 3 milioane de reîncărcări de mobil 

20 de ani de KeepCalling: 3,5 milioane de clienți, 5 miliarde de minute conectate, 3 milioane de reîncărcări de mobil 

KeepCalling, compania de telecomunicații fondată de sibianul Florin Miron, aniversează 20 de ani de la lansarea SunaRomania.com, primul website dedicat românilor din SUA, care a marcat oficial începuturile companiei. De la un website, care vindea PIN-uri de cartele telefonice pentru apeluri internaționale către România, la 70 de website-uri dedicate comunităților de imigranți din întreaga lume, KeepCalling a devenit parte din viața a peste 3,5 milioane de clienți de-a lungul timpului, facilitându-le menținerea legăturii cu cei dragi de acasă. 

Din Sibiu în Americus și înapoi la Sibiu 

Compania a fost creată în Americus, un mic oraș din statul Georgia, SUA, cu o investiție inițială de 100 de dolari. La început, business-ul era un one man show, dar, la scurt timp, lui Florin Miron i s-au alăturat doi prieteni: Abdul Molvi, în prezent CFO, și Giancarla Linera, care acum coordonează activitatea biroului din Bolivia. În 2003, s-a deschis primul birou, în Sibiu, iar ulterior au fost deschise alte birouri în Cochabamba, Bolivia și în Atlanta, S.U.A. 

O filosofie de afaceri bazată pe oameni 

Având la bază o nevoie reală - dorința oamenilor de a ține legătura cu familia și prietenii de acasă, modelul de afaceri KeepCalling are în centru oamenii, nu doar când vine vorba despre clienți, cât și despre angajați. Deși se adresează în principal imigranților din SUA, biroul principal al companiei este în Sibiu, locul în care sunt dezvoltate intern, cu angajați proprii, procesele operaționale, plecând de la soluțiile IT, la relațiile cu clienții și partea de marketing. În prezent, KeepCalling are peste 120 de angajați: 73 în România, 48 în Bolivia și 3 în SUA. În cei 20 de ani de activitate, compania a fost parte din viața a aproape 300 de oameni a căror carieră a fost influențată de informațiile dobândite și de cultura organizațională. “Cel mai mare impact l-am avut asupra colegilor care au lucrat pentru KeepCalling de-a lungul anilor. Sunt foarte mândru de toți cei care au învățat ceva nou la KeepCalling, care și-au împins limitele cunoașterii.” a declarat Florin Miron. 

1 milion de clienți - următorul mare obiectiv 

Începuturile KeepCalling sunt legate de produsul de apeluri internaționale, destinat piețelor etnice. În 2012, compania a introdus serviciul de reîncărcare de mobil, care a crescut de-a lungul anilor, ajungând să ocupe o pondere tot mai mare în portofoliu. În 2016, KeepCalling a lansat Tello – primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. 

În ultimii ani, compania a adoptat o strategie de expansiune atât la nivelul bazei de clienți, cât și al portofoliului de servicii, achiziționând trei servicii de telefonie importante din SUA: în 2017, TopUp.com, un website ce oferă reîncărcări internaționale de mobil disponibile către operatori din peste 140 de țări, în 2021 - Pingo.com, un website specializat în servicii de telefonie internațională, iar în 2022 - CallingCards.com, un serviciu specializat în vânzarea produselor prepaid de telefonie internațională, cu sediul în California, S.U.A. Aceste achiziții susțin atingerea următorului obiectiv major al companiei, și anume 1 milion de clienți. În fiecare lună, serviciile KeepCalling sunt folosite de peste 400.000 de clienți, dintre care peste 150.000 sunt utilizatori Tello, operator pe piața telefoniei mobile din S.U.A.. Tello a înregistrat deja un ritm de creștere spectaculos, prezentând în continuare un potențial uriaș, ținând cont de faptul că S.U.A. numără peste 470 milioane de utilizatori de telefonie mobilă. KeepCalling a fost prezent timp de cinci ani în Inc 5000, topul american al companiilor cu cea mai rapidă ascensiune, ceea ce i-a adus și distincția Honor Roll. În cei 20 de ani de activitate, vânzările companiei s-au ridicat la 600 milioane de dolari. 

Responsabilitatea socială, parte din ADN-ul KeepCalling 

Compania are o puternică politică socială bazată pe susținerea educației formale și informale, a mediului, a dezvoltării comunităților în care KeepCalling îți desfășoară activitatea. Printre proiectele cele mai importante susținute recent se numără: 

●  Proiectele Crucii Roșii dedicate migranților ucraineni 
●  Inițiativa de susținere a asociațiilor de proprietari pentru achiziția de echipamente și ustensile necesare întreținerea spațiilor verzi, în colaborare cu Asociația pentru Înfrumusețarea orașului Sibiu 
●  Brukenthal Kids, un spațiu destinat în exclusivitate proiectelor educative pentru copiii de la grădiniță, dar și pentru cei din ciclul gimnazial și liceal 
●  Proiecte derulate în colaborare cu Asociația OvidiuRo, constând în donații de cărți și jocuri educative, pentru a încuraja educația în mediul rural 
●  Maratonul Internațional Sibiu 
●  Inițiativa de ecologizare a malului râului Cibin în colaborare cu Street Delivery Sibiu 
●  Susținerea specializării de Marketing din cadrul Facultății de Științe Economice a ULBS 
●  Festivalul Internațional de Teatru Sibiu 
●  Turul Ciclist al Sibiului 

Informatii despre KeepCalling 

KeepCalling este o companie de telecomunicații a cărei poveste începe în Georgia - Statele Unite ale Americii, cu 100 de dolari capital și dorința naturală a oamenilor de păstra legătura cu cei dragi, de acasă. Ideea îi aparține sibianului Florin Miron, absolvent de jurnalism, care lucra ca redactor video la Habitat for Humanity și care în iunie 2002 a lansat site-ul SunaRomania.com, domeniu dedicat românilor din S.U.A. În urma succesului imediat, la începutul anului 2003 a fost deschis primul birou în Sibiu, România, iar în 2004 a urmat un altul în Cochabamba, Bolivia. Astăzi, în fiecare zi clienții KeepCalling trimit peste 10.000 de reîncărcări de mobil, vorbesc peste două milioane de minute prin serviciile oferite și consumă 7.5 TB de date. În anul 2015, KeepCalling a cunoscut un nou avânt, odată cu lansarea Tello - primul serviciu care se abate de la targetarea inițială a piețelor etnice. Tello este un operator de telefonie mobilă în S.U.A., cu peste 150.000 de abonați. 

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Comentarii

0 comentarii

Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus