Duminică,
17.08.2025
Partial Noros
Acum
30°C

Wizz Air propune un abonament anual „atât cât poţi zbura”, de 550 de dolari. Fiecare zbor ar urma să coste 9,99 euro, iar bagajele de cală vor costa alți bani

Wizz Air propune un abonament anual „atât cât poţi zbura”, de 550 de dolari. Fiecare zbor ar urma să coste 9,99 euro, iar bagajele de cală vor costa alți bani

Călătorii din Europa vor putea efectua zboruri nelimitate pentru 499 de euro (550 de dolari) pe an, în cadrul unui nou serviciu de abonament de călătorie al operatorului Wizz Air, transmite Reuters conform News.ro.

Abonamentul anual ”atât cât poţi zbura”, care permite pasagerilor să rezerve zboruri dus şi dus-întors pe tot parcursul anului, va fi disponibil pentru tariful introductiv până pe 16 august, înainte ca preţul să crească la 599 de euro.

Detaliile de pe site-ul companiei aeriene arată că pasagerii pot rezerva zboruri fără limite către oricare dintre destinaţiile sale internaţionale – inclusiv Atena, Madrid, Paris şi Reykjavik – cu până la trei zile înainte de plecare, fereastra de rezervare urmând să fie deschisă în septembrie.

Fiecare rezervare este supusă unei taxe fixe suplimentare de 9,99 euro, iar bagajele dincolo de un articol personal vor fi percepute ca suplimentar.

Compania aeriană a spus că iniţial intenţionează să lanseze 10.000 de abonamente ”atât cât poţi zbura”, în timp ce Întrebările frecvente de pe site-ul său web notează că locurile vor fi supuse disponibilităţii, în funcţie de ”mai mulţi factori externi şi interni”.

Lansarea urmează unor pachete de abonament similare de la transportatorii americani, cum ar fi Frontier Airlines, care anul trecut a anunţat un Go Wild! nelimitat de 599 USD pentru rutele sale din America de Nord.

Cu toate acestea, în timp ce unii transportatori europeni oferă pachete cu mai multe zboruri pentru un tarif stabilit, pachetele nelimitate rămân un concept nou pe continent. Acesta vine în momentul în care Wizz Air şi-a văzut profiturile deteriorându-se şi satisfacţia clienţilor scăzând, pe fondul presiunii mai mari asupra sectorului în urma boom-ului călătoriilor post-pandemie.

La începutul acestei luni, compania aeriană maghiară a raportat o scădere cu 44% a profitului operaţional din primul trimestru.

Un rating de satisfacţie a clienţilor, de 44%, plasează Wizz Air pe partea de jos a unui clasament din februarie al transportatorilor europeni pe distanţe scurte, realizat de grupul de consumatori Which?.

CEO-ul József Váradi a declarat pentru CNBC, în ziua publicării rezultatelor sale din primul trimestru, că constrângerile de aprovizionare au impact asupra perspectivelor companiei pe termen scurt, în timp ce presiunile inflaţioniste au afectat cererea consumatorilor.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

1 comentarii

X

Acum 1 an

Ce contează părerea clienților când tu plimbi toți pârliții care au impresia că dacă plătesc 100 lei dus întors trebuie tratați ca la emirates business
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus