Vineri,
15.08.2025
Partial Noros
Acum
32°C

Primăria Cisnădie a inaugurat sediul de birouri din cartierul Arhitecților. Primar: Oamenii nu mai sunt nevoiți să parcurgă 15 kilometri dus - întors până la sediul central

Primăria Cisnădie a inaugurat sediul de birouri din cartierul Arhitecților. Primar: Oamenii nu mai sunt nevoiți să parcurgă 15 kilometri dus - întors până la sediul central
Foto: Turnul Sfatului

Primăria Cisnădie a inaugurat miercuri noul spațiu de birouri administrative din cartierul Arhitecților, situat pe strada George Matei Cantacuzino. Locuitorii din acest cartier vor beneficia astfel de serviciile primăriei fără să mai fie nevoie să se deplaseze la sediul Central din Cisnădie.  

Serviciile de Taxe și Impozite, Registratură, Casierie, Asistență Socială și Poliția Locală ale Primăriei Orașului Cisnădie au, începând din data de 11 august, noi birouri în strada G. M. Cantacuzino, din zona Cartierul Arhitecților.

Spațiul închiriat de primărie are o suprafață de 334 de metri pătrați, iar amenajarea birourilor administrative a costat aproximativ 50.000 de lei. Această sumă include mobilierul specific, sisteme informatice și de comunicații, sisteme de siguranță și protecție necesare pentru a conecta serviciile cu sediul central al Primăriei Cisnădie.

„Am decis să înființăm aceste birouri ale primăriei în cartierul Arhitecților pentru că e o comunitate mare de 14.000 de oameni, este o comunitate care, așa cum au fost dezvoltările urbanistice, nu are un început sau un sfârșit și ne dorim ca acesta să fie un centru de interes, ne dorim să fim mai aproape de cetățeni cu serviciile primăriei. Mai mult, noi suntem în plin proces de reglementare a străzilor din cartier, de analiză a rețelelor edilitare, de preluare a unor terenuri pentru viitoarele dezvoltări, iar asta presupune întâlniri cu cetățenii, întâlniri cu asociațiile de proprietari, iar în acest spațiu avem și un loc de întâlniri, de conferințe, unde grupurile de lucru vor putea lucra operativ.

De asemenea, principalul avantaj este că cetățenii pot veni aici să acceseze serviciile primăriei de bază, impozite și taxe, asistență socială, relații cu publicul, registratură și nu mai sunt nevoiți să parcurgă 15 kilometri dus- întors și asta le lasă mai mult timp oamenilor. Dorim să fim aproape de cetățeni, avem planuri de dezvoltare a acestui cartier și asta presupune o legătură strânsă. Vă precizez că se lucrează direct în serverele primăriei, am creat sisteme informatice performante care ne ajută să lucrăm în timp real, se pot elibera documente, se pot face solicitări, ele se operează rapid. Acest proiect a fost propus de noi încă din campania electorală și ne bucurăm că am reușit să-l implementăm”, a declarat primarul Cisnădiei, Mircea Orlățan, într-o conferință de presă care a avut loc miercuri la sediul de birouri din Cartierul Arhitecților. 

„Suntem în discuții cu Poșta Română”

Primarul Cisnădiei a anunțat și că intenționează să țină o parte din audiențele cu cetățenii în noul sediu. De asemenea, sediul va avea și alte întrebuințări, după cum a explicat Mircea Orlățan, care ia în considerare inclusiv deschiderea unui oficiu poștal în noua clădire.

„Avem un spațiu pe care l-am pregătit parțial pentru întâlnirile care vor avea loc cu asociațiile de proprietari și organizațiile neguvernamentale de interes civic.

Suntem în discuții cu Poșta Română. Menționez că am invitat pe doamna director care și-a exprimat intenția de a deschide în Arhitecților un oficiu și i-am arătat acest spațiu. Vom găsi formula să-i găzduim aici. Deocamdată în cartierul Arhitecților Poșta Română nu funcționează bine și toată lumea știe asta și e nevoie de un oficiu poștal aici”, a mai declarat acesta.

Ce program va avea sediul

Personalul care va deservi acest sediu va fi detașat de la primărie, ceea ce înseamnă că nu vor fi făcute angajări suplimentare.

Programul de lucru al birourilor din str. G. M. Cantacuzino ale Primăriei Cisnădie va fi similar cu programul din sediul central al primăriei:

- Luni: 09:00–17:00;

- Marți: 09:00–18:00;

- Miercuri: 09:00–17:00;

- Joi: 09:00–18:00;

- Vineri: 09:00–15:00.

Birourile din Cartierul Arhitecților vor fi utilizate atât de Poliția Locală Cisnădie, în activitățile operative, dar și de  Poliția Națională, atunci când vor exista solicitări.

Pentru informații suplimentare privind activitatea noilor birouri, cetățenii pot suna la numerele de telefon 0372.714.179 sau 0372.714.180.

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Comentarii

1 comentarii

Kiki Riki

Acum 1 zi

Foarte bine, incet-incet incepem sa intram si noi in normalitate. Fostul primar Huie Muja nu a facut nimic pt acea parte a Cisnadiei, s-a crezut domnitor pe viata in oras. Numai bine si la mai mare!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus