Vineri,
30.09.2022
Cer Senin
Acum
13°C

6 oferte pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sud

6 oferte pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sud

Șase ofertanți, însumând 38 de firme din țară și străinătate, au depus oferta pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Variantei Ocolitoare Sud Sibiu, anunță Consiliul Județean Sibiu. Cei șase ofertanți sunt Metroul (ofertant unic), Coplan – Consultanți - Arhitecți – Ingineri (ofertant unic), Asocierea Aduro Impex (leader), Aspire Design, NV Construct SRL, Asocierea Search Corporation (leader), Like Consulting SRL, Asocierea Beta Cops (leader), Total Road și Asocierea Romair Consulting (leader), East Water Drillings.

Valoarea estimată a contractului este de 4.177.702 lei fără TVA, iar durata contractului pentru realizarea SF este de 6 luni de la ordinul de începere.

Proiectul este inclus în Ordinul Ministrul Transporturilor nr. 1699/2020 care prevede aprobarea listei ce cuprinde proiectele de infrastructură și transport în vederea includerii la finanțare în cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM). În plus, investiția Varianta Ocolitoare Sud Sibiu se realizează în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), document semnat în data de 18 septembrie 2020. Comisia de evaluare a ofertelor estimează că finalizarea procedurii de atribuire va avea loc la sfârșitul lunii mai 2021.

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Alin Bratu

de Alin Bratu

Politic
Telefon:
0745 590 991

alin[at]turnulsfatului.ro

Comentarii

7 comentarii

Croco-diliul

Acum 1 an

Da, se finalizeaza in mai si apoi incep contestatiile, procesele. Deci cel putin pana in mai 2022. Ca la PUG Sibiu. Un an au durat contestatiile..
Raspunde

Alex

Acum 1 an

Centura trebuie să îndeplinească diferite criterii: 1. Să pornească și să se termine în autostradă. 2. Să fie cu două benzi pe sens cu zonă mediană 3. Să nu prezinte nici o trecere la același nivel.
Raspunde

Sebastian

Acum 1 an

De ce sa porneasca de la autostrada? Pentru tranzitul prin Sibiu exista autostrada...centura de sud ar trebui sa lege zonele rezidentiale din sudul orasului cu cele industriale si de servicii din partea de vest
Raspunde

Alex

Acum 1 an

Păi foarte bine, dacă vrei să ajungi din Cartierul Arhitecților la Hornbach continui direct pe autostrada. Eu sunt de acord cu tine că trebuie să treacă prin toate zonele pe unde ai enumerat, dar să nu se termine înainte cu câteva sute de metri înainte de autostradă.
Raspunde

Vasile Gaidarji

Acum 1 an

Si ce legatura au localitatile din sud-vest (Cisnadie, Rasinari, Poplaca si Cristian) cu inutilul si distrugatorul proiect? Daca s-ar lega Centura de Vest de "oroarea rezidentiala" numita Cartierul Arhitectilor prin 2 sau 3 cai de legatura cu neterminatul bulevard Mihai Viteazul si continuarea acestuia pina la centura s-ar economisi bani, s-ar rezolva rapid problema si s-ar salva de la distrugere frumoasa zona naturala a vaii si depresiunii Cibinului. Oricum terenul cuprins intre drumul spre Cisnadie, ferma Sevis si Valea Sapunului pina la neterminatul bulevard nu mai prezinta viitor pentru agricultura sau zootehnie. Folosesc des ruta: Ciresica, Siretului, Calea Poplacii, Poplaca, Orlat, Sibiel si nu intilnesc nici 20 de vehicole pe sens indiferent de perioada din zi cind fac acest traseu, mai mult, e o zona frecventata intens de biciclete. Din nefericire parerile expuse de noi aici sint neluate in seama de cei ce hotarasc ce se va face.
Raspunde

Sibian SB

Acum 1 an

Centura asta va distruge mai multe zone care aparțin de comuna Rășinari, primarul stie asta dar este in totalitate sub papucul pnl si al danielei marginean. Dar oare cetatenii rasinareni, stiu asta? Toata lunca rasinariului va fi taiata in doua pe toata lungimea de aceasta monstruozitate de sosea lata cat dn1, apoi va iesi pe un pod (gen pod de autostrada) pe langa padure/prin tropini, dupa ce i-a terminat pe toti cei cu terenuri in lunca si unde ar fi putut fi case si zona verde, ii termina si pe cei din tropini, n-ai cum sa mai faci case acolo (sub pod..). La sedinta de la CJ de acum vreun an si ceva efectiv primaru Rășinariului statea in bamca lui ca si cum ii s-ar fi dat vreo doza de ceva, n-a scos o vorba. Puteai sa ii zici ca se va defrișa jumatate de comuna ca sa faci mlaștină si tot n-ar fi zis nimic, asemenea amenințari a primit el in privat de la cine trebuie....Indiferent cate minusuri voi lua, nu uitați ceeea ce transmit, aceasta sosea (mult prea lata pentru marginimea Sibiului care e recunoscuta national și mondial) va fi o monstruozitate si o grava eroare care nu va putea fi niciodată reparată. Sibiul este un oras mic, atat ca populație cat si ca suprafata, cu tot cu zona limitrofa, are deja centura in regim de autostrada și ii ajunge, nu are nevoie de o alta centura (de sud) facuta in aproape aceleași proporții. Se puteau unii intre ele niste drumuri deja existente, mult mai discret, pe care sa le foloseasca cei care locuiesc in acea parte de oraș (selimbar, cisnadie, arhitecților, cireșica, rasinari, poplaca, turnisor) atunci cand aceștia merg in special catre zona de vest si blocheaza orașul. Dar sa vedeți ce ok o sa fie cand centura de sud in forma propusa (aproape cat o autostrada) va atrage pe langa aceia si camioane si trafic greu, poluant, galagios si care va distruge toata zona. Padurea Dumbrava nu avea nevoie de asa o aberatie, bagati la cap, inca nu e târziu!!
Raspunde

Patri

Acum 1 an

comentariul e corect primarul pnl rasinari nu e coresct in primul rind cu cetatenii care l-au ales
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus