Duminică,
17.08.2025
Partial Noros
Acum
29°C

Protecția Consumatorului a verificat toate magazinele Lidl din zona Sibiului: Produse expirate, frigider murdar, fructe mucegăite

Protecția Consumatorului a verificat toate magazinele Lidl din zona Sibiului: Produse expirate, frigider murdar, fructe mucegăite

Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sibiu a verificat zilele trecute toate supermarketurile Lidl din oraș, precum și cele din Șelimbăr.

Contactați de reporterul Turnul Sfatului, comisarii Protecției Consumatorului au declarat că în urma controalelor s-au aplicat, în total, 17 sancțiuni contravenționale, dintre care șapte avertismente și zece amenzi, în valoare totală de 90.000 de lei.

Redăm mai jos principalele probleme descoperite în timpul controalelor, conform comisarilor Protecției Consumatorului:

  • Comercializare fructe depreciate, agregat frigorific murdar, cuptor murdar, raft de pâine neigienizat
  • Lipsa afișare listă ingrediente produse patiserie, comercializare banane depreciate
  • Lipsă afișării prețului produsului aflat în promoție în locul în care acesta era situat
  • Produse cu data durabilității minimale depășită, comercializare fructe și legume deteriorate și deshidratate, lipsă ingrediente etichetă la produse patiserie proprie
  • Lipsă igienă vitrine frigorifice pește și lactate, lipsă afișare ingrediente patiserie și panificație proprie
  • Ambalaje neconforme, lipsă preț, condiții depozitare neconforme
  • Nerespectarea celor prescrise și declarate la raionul de panificație - patiserie prin informațiile existente la raft pentru produsele de patiserie coapte în incinta magazinului
  • Pardoseală pătată și murdară în zona de legume, fructe, piersici mucegăite aflate la comercializare

Informațiile prezentate mai sus au fost transmise pe adresa redacției de comisarul șef al CRPC Regiunea Brașov, Jr. Sorin Claudiu Susanu.

Șeful Protecției Consumatorului Sibiu, după amenzi de peste 110.000 lei: Poate suntem noi prea exigenți! Lista firmelor controlate

Tot zilele trecute, la scurt timp după verificările Protecției Consumatorului, reprezentanții Lidl au comunicat un punct de vedere în care detaliază problemele semnalate și măsurile luate pentru a le remedia.

„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea.

Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.

Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi.

Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”, au spus cei de la Lidl în răspunsul lor oficial.

Nereguli în ștrandurile și piscinele Sibiului. Problemele găsite de inspectorii Protecției Consumatorului

Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).

Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi

Stefan Dobre

de Stefan Dobre

Administrație
Telefon:
0724 605 815

Comentarii

18 comentarii

Magazinul de suflet

Acum 2 ani

Vai, dar nu cred ca magazinul nostru de suflet, al sibienilor sasofili, ahtiati dupa aceste produse germane de cea mai buna calitate, poate face asa ceva!
Raspunde

Hermannstädter

Acum 2 ani

@Magazinul de suflet....Am fost într-un magazin romanesc și nu am putut să cumpăr 1 kg de piersici. Am selectat și am ajuns la aproximativ 800g care nu erau mucegăite. Aici nu se fac controale? De fiecare care dată când trec pe la legume și fructe, cel puțin 60% sunt mucegăite sau afectate de mucegai. Mi sa întâmplat și la lanțurile străine, dar la ale noastre e groaznic.
Raspunde

Cristina

Acum 2 ani

Am avut și eu un incident la Kaufland ieri... cu o mica diferența de preț fata de cel afișat...de 250 RON pt o oala Amabila o angajata mi-a spus ca dacă vreau cumpăr, dacă nu NU Am sesizat OPC și mi-au răspuns sa soluționeze amiabil cu reprezentanții magazinului, care doar amiabili nu erau
Raspunde

Cosmin

Acum 2 ani

Familia mea merge cam la toate marketurile din oras, fara vreo oarecare preferinta. Nereguli sunt peste tot. Problema e si la noi, ca nu semnalam aceste nereguli. Dar ca sa dam arama pe fata, magazinele lidl, cel putin acela de la capatul lui M. Viteazu si cel din Turnisor de pe Alba Iulia, arata foarte rau, fructele sunt ba necoapte, ba cu mucegai, rar gasesti ceva care chiar arata bine. In Kaufland si Carrefour pare totul mai bine organizat, insa cel putin la Kaufland, mereu gasesti produse mucezite, sau pline de insecte.
Raspunde

Logic

Acum 2 ani

Nu mai prea exista personal pentru munca "de jos" ... asa ca nu e de mirare.
Raspunde

Armenciu Nicolae

Acum 2 ani

Bună ziua! Rog organele competente să verifice și preturile afișate la raft și anume, prețuri de la alte produse afișate la alte produse așa încât când ajungi la casă să efectuezi plata, constați că acel produs este mai scump. La fel produsele cu discont prin cardul Lidle plus, se afișează pretul cu cu cardul plus, când ajungi la casă constați ca nu ai niciun discont. Mulțumesc!
Raspunde

Ostas

Acum 2 ani

De ce nu verifică și supermarketurile Profi?
Raspunde

Mișu Mare

Acum 2 ani

La magazinele de pe sate,comune nu faceți un control? Sa vedeți acolo balauri!
Raspunde

Emil

Acum 2 ani

Profi nu face concurenta crimei organizate.
Raspunde

Marioara

Acum 2 ani

Acum 2 saptamani, cumpar de la Auchan un set de pahare de hartie. La raft scria 4,45 lei. La casa imi ia 7, 95 lei. M-am uitat din intamplare pe bon si am observat. Ii spun caierei, ma trimite la Serviciul clienti. Aici, dupa verifica5i, ini restituie 3,50 lei. In aceeasi saptamana la Profi, o preitena vede borcanul de sfecla rosie la 4,49. La casa 7, 59 lei. A comentat, dar pana la urma l-a luat cu pretul ala ca se facuse coada dupa ea la casa. Fiti atenti si verificati bonurile intotdeauna. Te fura vazand cu ochii.
Raspunde

Kokos

Acum 2 ani

Dar ce aveti doar cu magazinele Lidl? Restul lanturilor de magazine ce au? Protectie de sus?
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Buhahaha

Acum 2 ani

Neregulile imense echivaleaza cu atitudinea neprofesionala si de **** a angajatelor acestui lant de magazine… Daca ar putea sa le amendeze pentru tratamentul execrabil in relatia cu clientii, ar scoate dublu pardon triplu! Ar inchide toata reteaua de magazine!!! In primul rand trebuie revizuit si imbunatatit comportamentul fata de client, mai apoi restul!

Raspunde

Teofan

Acum 2 ani

Atata timp cat poti sa-ti alegi fructele de ce mai yrlam ca sunt stricate? le pui in punga doar pe cele bune. Lidl are putini angajati si nu au timo sa aleaga toate fructele si legumele. Sar zilnic cu un produs f ieftin si cumparatorul prostit cumpara inca 3 produse f scumpe... MARKETING
Raspunde

Nicu

Acum 2 ani

Controale trebuie făcute săptămânal . Aaa și ar trebui sa nu ii mai anunțați înainte de a veni in control. Cam răsuflă informații de pe la voi dragă domnilor inspectori. Legat de fructele și legumele mucegăite doar cei de la protecția consumatorului sunt vinovați . Nu cred că în timpul liber mergând la cumpărături nu au văzut fructele și legumele mucegăite de la raionul fructe /legume.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Moromete

Acum 2 ani

Au lasat oamenii satele pustii pentru "democratia de la oras". Ne cam meritam soarta
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Ana

Acum 2 ani

Daca ăștia se plâng ca au fost controlate 85% din magazinele lor, eu ma plâng ca nu au fost verificate t o a t e !!!! Și as dori ca aceste controale sa fie cât mai dese și mai amănunțite ca prea își bat joc ... iar romanii sa fie și ei naționaliști, sa aleagă produse autohtone , sa frecventeze cât mai des piețele agroalimentare, sa vina în sprijinul țăranului roman
Raspunde

Luminita

Acum 2 ani

da, cumparati PRAZ
Raspunde

Mihai

Acum 2 ani

Nu este de vina patronul, de vina sunt angajatii… Produsele aruncate la raft de parca ar fi retur, deserturi cu crema imprastiata de parca au calcat pe ele inainte de a le aseza la raft, articole pe jos, repet, pe podea inainte de a fi expuse… Cel mai bine ar fi sa dea afara pe toti angajatii sa le scada din salariu pana raman cu nimic, ei au toata vina!!!
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus