Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Sibiu a verificat zilele trecute toate supermarketurile Lidl din oraș, precum și cele din Șelimbăr.
Contactați de reporterul Turnul Sfatului, comisarii Protecției Consumatorului au declarat că în urma controalelor s-au aplicat, în total, 17 sancțiuni contravenționale, dintre care șapte avertismente și zece amenzi, în valoare totală de 90.000 de lei.
Redăm mai jos principalele probleme descoperite în timpul controalelor, conform comisarilor Protecției Consumatorului:
- Comercializare fructe depreciate, agregat frigorific murdar, cuptor murdar, raft de pâine neigienizat
- Lipsa afișare listă ingrediente produse patiserie, comercializare banane depreciate
- Lipsă afișării prețului produsului aflat în promoție în locul în care acesta era situat
- Produse cu data durabilității minimale depășită, comercializare fructe și legume deteriorate și deshidratate, lipsă ingrediente etichetă la produse patiserie proprie
- Lipsă igienă vitrine frigorifice pește și lactate, lipsă afișare ingrediente patiserie și panificație proprie
- Ambalaje neconforme, lipsă preț, condiții depozitare neconforme
- Nerespectarea celor prescrise și declarate la raionul de panificație - patiserie prin informațiile existente la raft pentru produsele de patiserie coapte în incinta magazinului
- Pardoseală pătată și murdară în zona de legume, fructe, piersici mucegăite aflate la comercializare
Informațiile prezentate mai sus au fost transmise pe adresa redacției de comisarul șef al CRPC Regiunea Brașov, Jr. Sorin Claudiu Susanu.
Tot zilele trecute, la scurt timp după verificările Protecției Consumatorului, reprezentanții Lidl au comunicat un punct de vedere în care detaliază problemele semnalate și măsurile luate pentru a le remedia.
„Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea.
Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.
Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi.
Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”, au spus cei de la Lidl în răspunsul lor oficial.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: lidl sibiu , hypermarketuri sibiu , controale sibiu , supermarketuri sibiu , protectia consumatorului
Vizualizari: 9745
Ultimele comentarii
Acum 12 ore
Cornel Sibianul
Acum 12 ore
Ada
Acum 13 ore
Ioan Rotar
Acum 13 ore
Rotar
Acum 14 ore
EVREU