Sâmbătă,
09.12.2023
Innorat
Acum
0°C

Leziuni incompatibile cu viața: a murit biciclistul rănit după ce un șofer i-a deschis portiera în față. Era pe pista de biciclete

Leziuni incompatibile cu viața: a murit biciclistul rănit după ce un șofer i-a deschis portiera în față. Era pe pista de biciclete

Biciclistul accidentat în data de 6 noiembrie pe strada Stefan cel Mare din Sibiu de un șofer neatent care i-a deschis portiera în față a murit la spital. Potrivit polițiștilor, biciclistul se afla pe pista de biciclete și, din păcate nu purta cască. În acest moment, șoferul de 65 de ani vinovat de producerea accidentului este încadrat la ucidere din culpă.

Citește și: Biciclist rănit după ce un șofer i-a deschis portiera în față, pe Ștefan cel Mare  

Biciclistul a murit la spital, marți, 14 noiembrie, în urma leziunilor suferite. Potrivit polițiștilor bărbatul nu purta cască. 

„Ca urmare a decesului victimei polițiștii din cadrul Biroului Rutier Sibiu contiuă cercetările sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă”, transmit reprezentanții IPJ Sibiu. 

Reprezentanții spitalului spun că bărbatul a ajuns în stare gravă și a fost internet pe Secția de Neurologie. Din păcate, leziunile suferite au fost incompatibile cu viața. 

„Pacientul a ajuns la UPU în stare gravă, politraumatizat. A fost internat în cadrul secției Neurochirurgie, unde echipa de medici a intervenit de urgență și a făcut tot ceea ce era posibil pentru a-l salva. Din păcate, în pofida eforturilor, pacientul a decedat în data de 14 noiembrie, având leziuni ale trunchiului cerebral incompatibile cu viața”, spune Decebal Todăriță, purtător de cuvânt al spitalului

Vă reamintim că accidentul a avut loc în urmă cu zece zile. Biciclistul a ajuns la spital după ce un șofer neatent i-a deschis portiera în față pe strada Ștefan cel Mare din municipiul Sibiu. Politiștii au transmis atunci că biciclist circula dinspre strada Bâlea spre strada Semaforului, pe pista destinată bicicliștilor. Bărbatul în vârstă de 65 de ani a ajuns la spital, în stare stabilă, un traumatism cranian și facial. Din păcate, la aproximativ o săptămână, în 14 noiembrie, bărbatul a decedat. 

Foto principală ilustrativă: Arhiva TS

Ai fost martorul unui eveniment care crezi că ar merita să fie prezentat în ziar?
Folosește modulul de sesizări din TS App, aplicația de mobil Turnul Sfatului, iar noi vom prelua și aprofunda subiectul.
Descarcă aplicația de aici: https://tsfatului.app.link/download

Urmăriți-ne pe Instagram / Facebook / YouTube

Raluca Budușan

de Raluca Budușan

Sănătate, Educație
Telefon:
0766 905 671

Comentarii

32 comentarii

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Carcotel

Acum 3 săptămâni

Pe cand aplicam legea si pentru biciclistii care nu poarta echipament de protectie? Clar in cazul ghinionistului astuia nu mai e nimic de facut, dar asa in general. Sau legea e doar pentru fraieri? Nu de alta dar peste 3 sferturi din biciclisti nu au casca, elemente reflectorizante, etc
Raspunde

Citeste legea inainte sa vorbesti prostii, d-le hater de biciclisti!

Acum 3 săptămâni

casca e recomandata, nu e obligatorie. Singur admiti ca nu ar fi ajutat casca in cazul asta. Grija soferilor fata de biciclisti ajuta in 95% din cazuri.
Raspunde

@Carcotel

Acum 3 săptămâni

Despre care lege faci vorbire? Casca nu este obligatorie
Raspunde

Stefan

Acum 3 săptămâni

Care lege? Casca nu e obligatorie, elementele reflectorizante doar pe timp de noapte.
Raspunde

Gigi

Acum 3 săptămâni

În nicio țară din Europa nu este obligatorie casa de protecție pentru bicicliștii adulți și nici nu ar avea de ce să fie. În Romania, doar bicicliștii sub 16 ani sunt obligați să poarte cască, deci, "legea" pe care ți-o imaginezi tu nu există și nu are de ce să existe. În articol nu este menționat că biciclistul care a decedat ar fi circulat noaptea și fără să aibă dispozitive fluorescent-reflectorizant, ci, că circula pe pista de biciclete, deci PERFECT REGULAMENTAR. Este cel puțin jenant că unele persoane caută să inventeze reguli doar de dragul de a da vina pe victimă.
Raspunde

Comentariu ascuns din cauza ratingului negativ. Dacă totuși doriți să citiți comentariul, click aici.

Carcotel

Acum 3 săptămâni

Calmati-va gonadele, credeam ca este obligatorie casca :) asa mi s-ar parea normal. Nu incerc sa gasesc scuze pentru sofer. Daca este recomandata si nu este purtata, ghinionul lor: intre o bucata de fier de 1 tona si un biciclist, bucata de fier de o tona va castiga intotdeauna...asa ca, faceti bine si purtati casca. Si pentru ala care spune ca soferii trebuie sa poarte grija biciclistilor, probabil tu cand esti pieton esti unul din aia care se arunca pe trecere indiferent de situatia din trafic, doar trebuie sa avem grija de voi, nu?
Raspunde

Barosanu

Acum 3 săptămâni

Dacă, după părerea dvs., bicicliștii ar trebui să poarte cască atunci când circulă pe pista de biciclete, atunci și pietonii ar trebui să se înfășoare cu o pătură groasă, eventual fosforescentă, atunci când traversează strada pe la trecerea de pietoni (ar atenua impactul cu mașinile și, mai știi?, le-ar putea salva viața).
Raspunde

@ Carcotel

Acum 3 săptămâni

Daca nu ai auzit de conceptul: cel mai puternic (sau mai mare) are grija de cel mai slab, ia auzi aici: biciclcistul are grija de pieton, iar soferul are grija de biciclist si de pieton. Eu ca biciclist am grija si pun frana daca un pieton este pe pista in fata mea, desi legal nu are ce cauta acolo. Iar ca sofer, daca un pieton sau biciclist intra pe trasa mea, am pedala de frana si am un creier, chiar daca am legea de partea mea. Daca nu esti de acord cu astea, sper ca esti doar un pieton si vei ramane pieton toata viata. (Apropo, sunt si pieton si biciclist si sofer, asa ca stiu toate perspectivele si apucaturile fiecarei categorii, iar condusul preventiv si GRIJA FATA DE VIATA e cheia, cat si piciorul deasupra franei cand sta degeaba pe podea ...)
Raspunde

Sdfg

Acum 3 săptămâni

casca nu te ajuta daca ala iti deschide usa in fata si dai cu fata in ea sau te arunca in strada... dar unde nu este minte vai de picioare si gatul acoperit de cap sa nu intre apa
Raspunde

Carcotel

Acum 3 săptămâni

Hai sa mori tu ca biciclistii (sau trotinetistii) au grija de pietoni???!! Poate tu, vei face parte din ala 1% dintre biciclanii care au grija de pietoni. In rest in 99% din cazuri ma feresc eu de ei, ca pieton, fiind pe trotuar...asta daca am noroc si ii vad din timp, unii vin din spate si trec cu viteza de nici nu apuc sa le zic cateva de noroc. Deci nu purtati casca fratilor, fiti cool, ca doar nu e obligatoriu. Nici sa te speli pe maini dupa ce ai fost la baie nu e obligatoriu dar totusi faci asta, nu? Sper. Pietonii trebuie sa se asigure cand traveseaza strada, nu sa se inveleasca intr-o patura, pentru ca daca il loveste o masina, cu sau fara patura, tot il accidenteaza. Vad ca n-am cu cine discuta, clica de bicioclani nu doreste sa se protejze, am inteles. Sa fiti sanatosi, dar sa nu va prind pe trotuar :D
Raspunde

@cacatel

Acum 2 săptămâni

Taximetristul e la bulău. Ajungi și tu, dacă faci la fel. Vezi pe unde mergi
Raspunde

Hermannstädter

Acum 2 săptămâni

Mai bine taci !
Raspunde

Un biciclist

Acum 3 săptămâni

Militia rutiera ar trebui intr-un final sa ia atitudine, sa admita greseala de conceptie si sa desfiinteze aceste "piste" a caror latime se afla integral in raza unei portiere deschise! Daca primaria *** deseneaza piste fara cap, nu e nevoie sa moara oameni doar ca cei din primarie sa numere km de "piste". Sunt sute de biciclisti si tineri pe trotinete, zilnic in trafic care au zero sanse in fata unei portiere deschise brusc la 1 m in fata lor.

Raspunde

Dan

Acum 3 săptămâni

Nu se pot numi piste de biciclete cat timp masinile pot parca pe "pista de biciclete" si cat timp se poate deschide usa masinii in fata biciclistului. E doar o gluma proasta + pericol public pt a da bine pe hartie ca in sibiu se incurajeaza deplasarea pe bicicleta.
Raspunde

Sparrow

Acum 3 săptămâni

Nimeni zdravān la minte nu poate astepta ca " deplasarea verde intr-oras bike friendly" sā fie si sigurā.
Raspunde

@ Garcea

Acum 3 săptămâni

din nou politia incearca sa dea vina pe mort in loc sa atraga atentia asupra asa ziselor piste. Omul ce circula regulamentar pe pista a primit o usa de masina in fata! Traumatism facial zic medicii. Casca din pacate nu ajuta cu nimic la o coliziune fata usa. Primaria e de vina pentru desenarea aceste capcane numite piste.
Raspunde

Ticalosilor

Acum 3 săptămâni

aceste piste de biciclete sunt o gluma. nu poti pune pista de bicicleta INTRE PARCARI SI CAROSABIL o tragedie! si vinovati sunt cei care au implementat asa o ABERATIE parcarile trebuie gandite SEPARAT de pistele de biciclete!!!!
Raspunde

Rostogan

Acum 3 săptămâni

De acord cu o singura observatie: nu sunt o gluma, sunt o prostie/tampenie/etc
Raspunde

Un sibian

Acum 3 săptămâni

De ce vorbești DACĂ nu cunoști LEGEA! Casca NU e obligatorie, biciclistul NU este obligat să poarte cască (chiar dacă POATE i-ar fi salvat viața!). Dispozițiile legale incidente sunt: 1. Art. 70 alin. (4) din OUG 195/2002: ”Casca de protecție este obligatorie pentru conducătorii de biciclete și trotinete electrice a căror vârstă este sub 16 ani, atunci când se deplasează pe partea carosabilă.” ȘI 2. Art. 160 alin. 4 din Regulamentul de aplicare a OUG 195/202 aprobat prin HG 1392/2006: ”(4) Se recomanda ca, în circulația pe drumurile publice, biciclistul să poarte cască de protecție omologată”. Cauza determinantă, cea mai probabilă a uciderii din culpă e NEasigurarea la deschiderea portierei, la fel și legătura de cauzalitate dintre deces și deschiderea ușii fără asigurare șoferului. Instanța va analiza obligațiile legale ace celor implicați, inculpat și victimă. Instanța va încadra juridic fapta șoferului, cel mai probabil, la art. 192 alin. 2 Cod penal: ”Uciderea din culpă ca urmare a nerespectării dispozițiilor legale ori a măsurilor de prevedere pentru exercițiul unei profesii sau meserii ori pentru efectuarea unei anumite activități se pedepsește cu închisoarea de la 2 la 7 ani.”
Raspunde

Un sibian

Acum 3 săptămâni

Accidentele, ușoare sau mai grave, în care sunt angrenați bicicliștii ar putea fi evitate sau ar avea consecințe mai puțin grave DACĂ pistele de biciclete, cu care se LAUDĂ primăria Sibiu, ar fi respectat minimul legal de 1 metru lățime, minim stabilit de peste 30 de ani! Dar 80-90% din piste nu respecă această normă. Și nu sunt singurele deficiențe, dar primăria e surdă la petiții, iar consultările publice, puține câte sunt, sunt formale.
Raspunde

Aci Duțu

Acum 2 săptămâni

Le-ai măsurat tu, oltene. Ia zi un loc unde n-are 1 metru, măsurat de tine cu poze sau cu martori. Așa-i că n-ai?
Raspunde

Ioan Florian Fogoros

Acum 3 săptămâni

Ati omis sa precizati ca casca nu este obligatorie si nu-l scuza in nici un fel pe cel care a provocat moartea biciclistului.
Raspunde

Clark

Acum 3 săptămâni

Am dori să aflăm de la Primăria Sibiu câte mașini parcate neregulamentar pe așa zisa pistă de biciclete au fost ridicate in ultimii 5 ani pe str. Ștefan cel Mare. Dacă au existat astfel de cazuri s-au ridicat un urma unor sesizări sau a fost vorba despre auto-sesizări ale polițiștilor locali.
Raspunde

D.M.

Acum 3 săptămâni

daca moare un sibian din cand in cand pe "pistele" geniilor din primaria Sibiu e ok pentru acestia - au sa zica mortul e de vina. Daca ar muri unul pe zi, poate indolentii platiti din bani publici din primarie si politie, ar lua masuri pentru cresterea sigurantei in trafic a biciclistilor.
Raspunde

Leziune

Acum 3 săptămâni

Cum sa nu se întâmple astfel de calamități când așa zisa pista de biciclete este cât o foaie de hârtie A4?
Raspunde

Dan

Acum 3 săptămâni

Aia nu e pista de biciclisti, este sosea sau strada. Daca era pista, masina nu putea ajunge acolo fara sa fie distrusa de bordurile de protectie.
Raspunde

Bambolero

Acum 2 săptămâni

Haure, Berlinul are 2174 km de piste. Îmi poți zice câți au borduri pe lângă? Gândești când postezi la comandă, sau numa faci copy-paste?
Raspunde

Luca

Acum 3 săptămâni

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ... dar nu m-as mira sa aflam ca a primit o bacterie in spital . In stirea initiala se preciza ca e stabil din punct de vedere medical . Totusi , a stat internat 8+/- zile .
Raspunde

Sibian

Acum 3 săptămâni

Ocupantul mașinii are obligația să se asigure la deschiderea portierei!!! Fie ca e lângă pista, fie ca nu e pista acolo, în orice situație are obligația să se asigure că nu lovește un trecător, o altă mașină , o bicicleta , etc. Nu să deschidă portiera fără sa-i pese ca lovește sau ca obliga o altă mașină sau bicicleta sau motociclete sa-l ocolească brusc si să riște un accident, ca asa are el chef. În rest, ca purta sau nu casca, ca e pista mai ingusta sau mai lata, sunt aspecte ce nu tin de esenta faptei.
Raspunde

Unsibian

Acum 2 săptămâni

Peste tot in Sibiu piste de lățime 50cm lângă parcari laterale. Mai bine puneați pista pe trotuar imbecililor decât să omorâți lumea.
Raspunde

Aci Duțu

Acum 2 săptămâni

Ești tu gras, de nu încapi. Ia pedalează
Raspunde

Elzoroaba

Acum 2 săptămâni

Postacii de la fermă au fost mobilizați duminica pe piste de biciclete. Mâine urmează ceva cu copaci tăiați? :))
Raspunde
Anuleaza raspuns

Lasa un comentariu

Toate comentariile sunt moderate înainte de postarea pe site, pentru a elimina limbajul agresiv de pe această platformă. Mulțumim. Adresa ta de email nu va fi publicată.

Sus
https://fmipa.unesa.ac.id/produk/slotpulsa/
https://fmipa.unesa.ac.id/produk/togel/
https://pmnaker.singkawangkota.go.id/products/pulsa/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/pulsa/
https://inspektorat.tanatidungkab.go.id/produk/situs-toto/
https://inspektorat.tanatidungkab.go.id/produk/slot-toto/
https://inspektorat.tanatidungkab.go.id/produk/slot-pulsa/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/slotnexus/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/sbobet/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/kbtt/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/slot-kamboja/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/mposlot/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/nuri77/
slot bonus
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/togel-cambodia/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/situs-nexus/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/situs-mpo/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/situs-toto/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/SLOT-BNI/
https://statik.unesa.ac.id/simbajanesa/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/situs-slot-888/
https://dev-tkdn.bki.co.id/produk/nuri77/index.php/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/archive/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/web/
https://semnasbiologi.conference.unesa.ac.id/slotpulsa/
https://sigaul.butonkab.go.id/produk/slotpulsa/
https://portal.webguruawards.com/situsgemilang77/
https://siasy.uin-suska.ac.id/vendor/slotpulsa/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/nr/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/ks/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/mp/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/gm/
https://pmnaker.singkawangkota.go.id/products/toto/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/products/pulsa/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/products/thailand/
https://e-learning.poltekpel-banten.ac.id/slot-thailand/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/slot4d/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/products/toto/
https://ponorogo.imigrasi.go.id/products/slot777/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/slot-deposit-dana/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/slot-toto-togel/
https://pmb.pasca.iaisyarifuddin.ac.id/products/gemilang77/
https://rsudhanafie.bungokab.go.id/products/pulsa5000/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot-dana/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot-pulsa/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot-qris/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot-thailand/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot77/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot777/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot88/
https://elearningfis.unimed.ac.id/situs-toto/
https://elearningfis.unimed.ac.id/toto-macau/
https://elearningfis.unimed.ac.id/pulsa/
https://elearningfis.unimed.ac.id/slot-gacor/
https://e-learning.poltekpel-banten.ac.id/slot-thailand/
https://dishub.singkawangkota.go.id/products/gemilang77/
https://ecsfrtest.mycloudportal.net/produk/situs-togel/