Pe adresele [email protected] și [email protected] sunt trimise zilnic între 40 și 50 de mailuri, arată Centrul de informații pentru cetățeni, din cadrul Primăriei Sibiu. ”Toate e-mailurile valide sunt înregistrate şi îşi găsesc fie un răspuns direct de la acest serviciu, fie sunt direcţionate către serviciile competente pentru a fi rezolvate”, arată reprezentanții administrației locale.
Metoda clasică de a afla informații sau solicita diferite servicii, cea a întâlnirilor față în față, a fost preferată în cursul anului trecut de aproximativ 200 de sibieni, în fiecare zi, fie ei prezenți în calitate de persoane fizice sau de reprezentanți ai unor firme. ”Principalele solicitări au vizat informaţii legate de acordul de funcţionare şi vizele anuale, bugetul local, informaţii privind emiterea certificatelor de urbanism, autorizaţii de construire, certificate de atestare, certificate de nomenclatură stradală, strategii sau programe de ale primăriei etc.”.
În ciuda numărului mare de solicitări scrise sau verbale, la CIC au fost depuse anul trecut doar 211 petiții. ”Un număr de 76 de solicitări s-au referit la teme de gospodărire, străzi, reţele de utilităţi şi gestionarea deşeurilor. Alte 19 petiţii au fost formulate în legătură cu spaţiile de locuit (cumpărare sau închiriere locuinţe, evacuări, etc.). Pentru a contesta amenzi sau pentru ocuparea domeniului public, cetăţenii au formulat 12 astfel de documente”, enumeră reprezentanții administrației locale.
Abonează-te la canalul de WhatsApp al Turnul Sfatului pentru a afla în timp real știrile relevante de la Sibiu: accesează linkul de aici și apasă opțiunea Follow (Urmăriți).
Dacă ți-a plăcut, distribuie articolul și prietenilor tăi
Tag-uri: Primăriei Sibiu
Vizualizari: 430
Ultimele comentarii
Acum 10 ore
V.
Acum 11 ore
Coste s
Acum 11 ore
Emil
Acum 11 ore
Emil
Acum 11 ore
Sibian